Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm ... Etter å ha lest to sider med folk som klager på bugs, lagg og ustabilitet, får det meg til å lure litt på hvorfor Blizzard ikke har en kø-funksjon som aktiveres hver gang de fyrer opp serverparken etter at store patcher har blitt sluppet. Kan tenke meg diskoen på serverromene der borte nå :D

Endret av kenzuke
Lenke til kommentar

Passer alltid like bra at den dagen i uka jeg har skole fra 10.00 til 15.00 for så å gå på jobb 16.30 til 21.30 er onsdag :)

Får lasta ned en patch om morningen, kommer hjem en time får innstallert og sjekka om det er en til for så å gå jobb slik at jeg kommer hjem til et WoW som er oppe og går :)

Slipper å jamre meg fordi alt er fucka på serverne rett etter de åpna også.

Lenke til kommentar

Kommer ikke av flekken med servern min. Kompis på servern sier han fikk logga inn men ingenting virker annet enn chatten :p Jeg bare stoppa på 100% på loadinga og skjedde ikke mere.

 

Edit: og nå kom plutselig alle NPC'ene tilbake. Jeg kommer fortsatt ikke inn. Dette lover jo braaaa for lich king launch :)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Achievementene står på wow wiki-sida. Sjekk der istedet for å spørre her. Går fortere.

 

Ikke tro du er den eneste. Er vel så ekstrem pågang på serverne nå. Tar sikkert flere timer før ting er stabilt. Kompis kom inn, så gikk servern ned etter 10 minutter og ingen NPC'r var der.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...