Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker som achievments er bugga atm også.

 

Jeg har hvertfall flere achievements jeg vet jeg har, men som ikke er gjort iflg. Blizz (mc/zg/bwl bl.a.).

Var sånn på beta også. De skreiv at de ikke kan love at man får alle achievements du kanskje skulle hatt. Det var vist ikke alltid like lett og finne ut om du hadde gjort det eller ikke. Er vell ikke alltid like lett og grave fram i gammel informasjon :)

Lenke til kommentar
Nå er jo jeg litt nabb, og for noen uker siden begynte jeg å spille TBC etter lengre tids opphold. Men har ikke fått med meg denne archivement greia, er det bare en greie man kan sette forann navnet sitt, som f.eks pvp rank eller er det noe mer?

Det er "oppgaver" du kan gjøre. Gjør du disse oppgavene, blir du belønnet (med achivement-titler, ++). Slik jeg forstår det, kan alle se hvilke achivements du har gjort.

Lenke til kommentar
Nå er jo jeg litt nabb, og for noen uker siden begynte jeg å spille TBC etter lengre tids opphold. Men har ikke fått med meg denne archivement greia, er det bare en greie man kan sette forann navnet sitt, som f.eks pvp rank eller er det noe mer?

Det er "oppgaver" du kan gjøre. Gjør du disse oppgavene, blir du belønnet (med achivement-titler, ++). Slik jeg forstår det, kan alle se hvilke achivements du har gjort.

 

Takker :)

Selv ser jeg ikke helt vitsen i det, utennom at det booster ego - meteret litt for høyt, så kommer ikke til å gjøre noe spess trur jeg.

Lenke til kommentar
Nå er jo jeg litt nabb, og for noen uker siden begynte jeg å spille TBC etter lengre tids opphold. Men har ikke fått med meg denne archivement greia, er det bare en greie man kan sette forann navnet sitt, som f.eks pvp rank eller er det noe mer?

Det er "oppgaver" du kan gjøre. Gjør du disse oppgavene, blir du belønnet (med achivement-titler, ++). Slik jeg forstår det, kan alle se hvilke achivements du har gjort.

Noe som er en bra ting, f.eks når folk søker ny guild. Så kan de i guilden man skal inn i få bekreftet at du faktisk har så mye erfaring som du sier du har :)

Lenke til kommentar
Nå er jo jeg litt nabb, og for noen uker siden begynte jeg å spille TBC etter lengre tids opphold. Men har ikke fått med meg denne archivement greia, er det bare en greie man kan sette forann navnet sitt, som f.eks pvp rank eller er det noe mer?

Det er "oppgaver" du kan gjøre. Gjør du disse oppgavene, blir du belønnet (med achivement-titler, ++). Slik jeg forstår det, kan alle se hvilke achivements du har gjort.

Noe som er en bra ting, f.eks når folk søker ny guild. Så kan de i guilden man skal inn i få bekreftet at du faktisk har så mye erfaring som du sier du har :)

Og i tillegg, med spesielle titler, så kan man bli belønnet med in-game innhold (?).

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn
Og i tillegg, med spesielle titler, så kan man bli belønnet med in-game innhold (?).

 

Jepp, meningsløst innhold av typen man fikk fra tcg som piknikk kurv o.s.v, men ting som er morro for noen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...