Marbash Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Og der blei det straks en time ekstra med venting.. Serverene nede til 15.00 Lenke til kommentar
Suder Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Likte ikke den login animasjonen. Jeg digga den. Synes den er den beste til nå. Man man blir mer oppmuntret til å raide endgame. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Og der blei det straks en time ekstra med venting.. Serverene nede til 15.00 Vil nesten si det var forventet Tipper det blir en del ustabile servere iallefall ut dagen. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har sett den før. SkRYYT, JEG HAR BETA! Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har sett den før. SKRYT, JEG HADDE PTR! Lenke til kommentar
imastard Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Kor lang tid tar instaleringa etter att patchen er nedlasta? Går sinnsjukt treigt her Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Kor lang tid tar instaleringa etter att patchen er nedlasta? Går sinnsjukt treigt her Relativt fort. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Tok lang tid hos meg, så er bare å gå å spise, er også en installasjon eller to etter den Tok vel en ..tja kanskje 10 min på den første installasjonen, mens de andre gikk fort unna. Endret 15. oktober 2008 av The Very End Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Er server oppe igjen? Driver og intallerer ennå... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 boooo.. 66% nuuh ;-p Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Kor lang tid tar instaleringa etter att patchen er nedlasta? Går sinnsjukt treigt her 2-5 minutter, gjetter jeg. Endret 15. oktober 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Er server oppe igjen? Driver og intallerer ennå... Ikke enda Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Er server oppe igjen? Driver og intallerer ennå... Er ikke oppe ennå nei. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Trenger akkurat ikke "grisegode personer" for å klare den timeden. Muligens ikke, det henger mye på utstyr også. Mine beste forsøk med min gamle guild var såvidt vi klarte 3-kista. Men vi hadde ikke akkurat verdens best utstyr... Trenger ikke så mye gear heller, cluet er å hele tiden slåss mot mobs og aldri ta pauser, pulle vidre mens man fortsatt driver med mobs. Det krever ikke så mye. Vi hadde ~15min på timer uten flasks osv. Krever litt trening bare Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Blizzard trenger ny klokke.... Og BTW, nye screenen er litt digg... Fikk VELDIG mye Frozen Throne flashbacks fra den ja... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Laste ned de 100MB ekstra..typisk. Ser ut som vi har fått inn achievement-systemet fra WOTLK også nå. Selv om mesteparten går på ting i azeroth som ikke er mulig å gjøre lengre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Frozen Throne background Indeeeed. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Laste ned de 100MB ekstra..typisk. Ser ut som vi har fått inn achievement-systemet fra WOTLK også nå. Selv om mesteparten går på ting i azeroth som ikke er mulig å gjøre lengre. Kopieringa fra Warhammer er i full gang ser jeg, sunt det- gjør WoW til et bedre spill. Var nok mange Blizzard spioner som spilte warhammer beta tenker jeg Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Laste ned de 100MB ekstra..typisk. Ser ut som vi har fått inn achievement-systemet fra WOTLK også nå. Selv om mesteparten går på ting i azeroth som ikke er mulig å gjøre lengre. Alt er fremdeles mulig å gjøre... raider enda ZA AQ og MC, og litt BWL... Lenke til kommentar
flickflack Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Tipper (eller håper) at når de ikke setter opp ny tid, betyr at det ikke er så lenge igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå