Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror nok også det blir warlocken min som blir nestemann til 60. Syns jeg får for lite ut av +dmg-gear som priest, også har man alltid den gnålingen om healing. Lite avhengighet av mana frister også fryktelig.

5642204[/snapback]

 

Er ikke shadowprest den som får MEST ut av +dmg da? :!:

5642221[/snapback]

shadow priest får heller lite utav +dmg fordi vi har kun 2 shadow spells (3 som undead), hvor en har 1,5 casting time og 5,5 sekunders cooldown, dvs rundt 43% utav +dmg.

Lenke til kommentar

Mnei, vil ikke si det. Priest bruker stort sett tre ting for å gjøre skade, Mind blast (får 43 av +100 dmg), Mind flay (81 av +100dmg) og SW: Pain (100 av 100). Devouring plague får 50 av 100. Mind blast kan man ikke bruke i instancer pga økt threat.

 

Lock har et arsenal av spells, Corruption og CoA får 100 av 100, Shadowbolt får 86 av 100, Siphon life får 50 av 100, etc.

 

Misforstå meg rett, jeg storkoser meg med priesten min for tiden, men jeg tror warlock er litt mer underholdende når den kommer opp til 60 og får tilsvarende gear.

Lenke til kommentar

Eit spørsmål som kanskje går mest til psilocube, sidan det verkar som at han har greier på å levle. Eg har starta endå ein ny character, og han er level 17 (shammy). Eg vil ha han til level 60 så snart som råd, og lurer på om eg skal grinde eller queste. For questinga kan gå temmeleg raskt med tanke på at eg kan dei fleste quests frå før og kan stacke dei. Eller er grinding fortsatt det raskeste? Det at ein tjener meir penger på å grinde er ikkje eit problem, sidan eg har ein 60 rogue som farmer. Høyrast kanskje ut som om eg har bestemt meg, men eg har brukt begge metoder og eg er likegyldig til kva metode eg brukar.

Lenke til kommentar

Med mindre du har full snøring på hvilke quester som er aktuelle for ditt level, og du vet hvilke du skal ta med deg til sted x, så vil jeg si at grinding går kjappest. Det kan være ganske kjedelig når du kommer forbi 40, men hiv inn et par epic våpen og noen enchants fra 17-60, så går det fort.

 

Personlig vil jeg si at enhancement-build + 2h-våpen = kjapp grinding med shaman. Prøvde meg litt med elemental og enhancement, men da gikk jeg tom for mana alt for fort. Etter en respec til full enhancement og en del agility/crit-gear, går det så det suser.

 

Siden shaman har earthshock + grounding totem, bør du gå etter casters. Harpies i Barrens, quillboars sør i Barrens, centaur + harpies i 1k needles, edderkoppene nord for Bracken-something-something i Dustwallow marsh. Mer info finner du i "Guide til grinding"-stickyen.

Lenke til kommentar
Mnei, vil ikke si det. Priest bruker stort sett tre ting for å gjøre skade, Mind blast (får 43 av +100 dmg), Mind flay (81 av +100dmg) og SW: Pain (100 av 100). Devouring plague får 50 av 100. Mind blast kan man ikke bruke i instancer pga økt threat.

 

Lock har et arsenal av spells, Corruption og CoA får 100 av 100, Shadowbolt får 86 av 100, Siphon life får 50 av 100, etc.

 

Misforstå meg rett, jeg storkoser meg med priesten min for tiden, men jeg tror warlock er litt mer underholdende når den kommer opp til 60 og får tilsvarende gear.

5642301[/snapback]

bare et utenom tips, builden 7/21/21 +2 er dritkul endgame :) . (life tap/demonic sacc/ruin)

Lenke til kommentar
Har glemt hva du spiller... Hva spiller du?

 

Men ja rogues kan egentlig farme hva som helst med hvilken som helst build uten problemer.. Problemet er hvis moben er unstunable som visse Elite drager er.  :blush:

5644553[/snapback]

spiller affliction lock, ingen problemer det heller, men tenkte mer på holy priests blant annet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...