daruu Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Det her oppsummerer pretty much min situasjon som shammy akkurat nå =( This was a triumph I'm making a note here, HUGE SUCCESS!!! It's hard to overstate my satisfaction. Blizzard class dev team, we nerf what we must because we can. For the good of all of us, except the Shaman, who suck. But there's no sense crying over every small nerf, we'll just keep on nerfing 'till you're down in the dirt. Class balancing is tough, but we've got some neat buffs for the classes that are still alive. I'm not going to nerf you. I'm being SO sincere right now. Even though you drove a bus that hit me. And then you did dot shock. And QQ'd about every single nerf. As I nerfed I laughed because I was so pissed off at you. Now this new patch data has some humorous lines, in every arena you'll die first every time. So your fate is now sealed, you'll always be a free kill for the classes that are still alive. Wait, please don't leave me! I think you'd prefer to stay in game. Maybe we can find a way to buff you. Like maybe some CC... THAT WAS A JOKE! HAHA! FAT CHANCE! Anyway these buffs are great, I think we'll give them to Locks. Look at me still talking when there's nerfing to do. When I play your class it makes me GLAD I'm not you! I know you've got it rough, I'll just cook up more buffs for the classes that are still alive. And believe me they are still alive! They're in an ice block and they're still alive! They're in a bubble and they're still alive! They've got you stun-locked and they're still alive! They dispelled you so they're still alive! And when you're dead they will be still alive! Still alive! Still alive! QQ more, nabb. Det er veldig mye sannhet i det som skrives her(desverre) Allikevel kommer jeg nok til å levle shamanen min først til 80, men jeg tviler på at den kommer til å bli main i wotlk... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Shamans er jo veldig ettertraktet. Vi har alltid minst 3 i hvert raid, som oftest fler. Og alle 3 talent speccs er brukbart til raiding, ikke alle classer som kan si det akuratt. Skjønner ikke helt hva folk klager over. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Er jammen mange kreative folk der ute I går så jeg en lignende sang angående warlocker. (To the tune of American Pie, obviously) A long, long time ago... I can still remember How TBC used to make me smile. And I knew if I had my chance That I'd make those DoT timers dance And do some decent damage for a while But february made me shiver Affliction scaling didn't deliver. Bad news on the doorstep; Forced to 0/21/40 spec I can't remember if I cried When my first succy was sacrified But something touched me deep inside The day that warlocks died. So bye-bye, had a very last try Played with premades on the beta, The results made me sigh. And them good old boys were rerollin' their hy-brids Singin, this'll be the class that I'll try This'll be the class that I'll try When you see all this hybrid love Do you have faith in Bliz above, If the EJ spreadsheets tell you so? Do you believe in forced rerolls?, Can a druid save your mortal soul, And can you teach me how to fight a rogue? Well, I know that things are looking grim With our chance of raid invites quite slim. PvP lost before it's begun, Because you can't do that while stunned! I was a lonely teenage warcraft nerd With a class, once great, now quite a turd So I thought I'd say some final words The day that warlocks died. I started singin, Bye-bye, had a very last try Played with premades on the beta, The results made me sigh. And them good old boys were rerollin' their hy-brids Singin, this'll be the class that I'll try This'll be the class that I'll try Now for 3 years we've been on our own With our curses, soulwells, and soulstones But thats not how it's going to be. Many druids makes a winning team Debuffs, 1ups, better DPS, and heals Doing much more that could come from you and me Oh, and while Blizz was looking down, They merged our robes with healing gowns Cloth got homogenised With spirit, which we still despise Nine specs, same cloth drops, that's a fail! And still all that spellpower plate and mail... I drank a lot of Brewfest Ale The day that warlocks died Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Er jammen mange kreative folk der ute I går så jeg en lignende sang angående warlocker. (To the tune of American Pie, obviously) A long, long time ago... I can still remember How TBC used to make me smile. And I knew if I had my chance That I'd make those DoT timers dance And do some decent damage for a while But february made me shiver Affliction scaling didn't deliver. Bad news on the doorstep; Forced to 0/21/40 spec I can't remember if I cried When my first succy was sacrified But something touched me deep inside The day that warlocks died. So bye-bye, had a very last try Played with premades on the beta, The results made me sigh. And them good old boys were rerollin' their hy-brids Singin, this'll be the class that I'll try This'll be the class that I'll try When you see all this hybrid love Do you have faith in Bliz above, If the EJ spreadsheets tell you so? Do you believe in forced rerolls?, Can a druid save your mortal soul, And can you teach me how to fight a rogue? Well, I know that things are looking grim With our chance of raid invites quite slim. PvP lost before it's begun, Because you can't do that while stunned! I was a lonely teenage warcraft nerd With a class, once great, now quite a turd So I thought I'd say some final words The day that warlocks died. I started singin, Bye-bye, had a very last try Played with premades on the beta, The results made me sigh. And them good old boys were rerollin' their hy-brids Singin, this'll be the class that I'll try This'll be the class that I'll try Now for 3 years we've been on our own With our curses, soulwells, and soulstones But thats not how it's going to be. Many druids makes a winning team Debuffs, 1ups, better DPS, and heals Doing much more that could come from you and me Oh, and while Blizz was looking down, They merged our robes with healing gowns Cloth got homogenised With spirit, which we still despise Nine specs, same cloth drops, that's a fail! And still all that spellpower plate and mail... I drank a lot of Brewfest Ale The day that warlocks died Haha, den var jaævli bra^^ Hva skjer btw med at introvideoen til TBC spilles etter å ha innstallert patchen? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Shamans er greie i 25 mans ja, men er sågodt som umulig å få grp til 5/10 man... I tillegg så kan man ikke si at det er spessielt bra i pvp heller Kan jo være alt blir forandra nå/i wotlk men etter å ha spilt shaman såpass lenge mister du liksom troa på at ting skal forandre seg Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvor laster dere ned nyeste patch ifra? Finner kun US versjon på Gamershell og Fileplanet... Lenke til kommentar
kafan Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Er nå digg å se locks sutre. Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Er jammen mange kreative folk der ute I går så jeg en lignende sang angående warlocker. (To the tune of American Pie, obviously) A long, long time ago... I can still remember How TBC used to make me smile. And I knew if I had my chance That I'd make those DoT timers dance And do some decent damage for a while But february made me shiver Affliction scaling didn't deliver. Bad news on the doorstep; Forced to 0/21/40 spec I can't remember if I cried When my first succy was sacrified But something touched me deep inside The day that warlocks died. So bye-bye, had a very last try Played with premades on the beta, The results made me sigh. And them good old boys were rerollin' their hy-brids Singin, this'll be the class that I'll try This'll be the class that I'll try When you see all this hybrid love Do you have faith in Bliz above, If the EJ spreadsheets tell you so? Do you believe in forced rerolls?, Can a druid save your mortal soul, And can you teach me how to fight a rogue? Well, I know that things are looking grim With our chance of raid invites quite slim. PvP lost before it's begun, Because you can't do that while stunned! I was a lonely teenage warcraft nerd With a class, once great, now quite a turd So I thought I'd say some final words The day that warlocks died. I started singin, Bye-bye, had a very last try Played with premades on the beta, The results made me sigh. And them good old boys were rerollin' their hy-brids Singin, this'll be the class that I'll try This'll be the class that I'll try Now for 3 years we've been on our own With our curses, soulwells, and soulstones But thats not how it's going to be. Many druids makes a winning team Debuffs, 1ups, better DPS, and heals Doing much more that could come from you and me Oh, and while Blizz was looking down, They merged our robes with healing gowns Cloth got homogenised With spirit, which we still despise Nine specs, same cloth drops, that's a fail! And still all that spellpower plate and mail... I drank a lot of Brewfest Ale The day that warlocks died Haha, den var jaævli bra^^ Hva skjer btw med at introvideoen til TBC spilles etter å ha innstallert patchen? Lurer jeg og på.. Håpte på en WotLK introvideo Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvor laster dere ned nyeste patch ifra? Finner kun US versjon på Gamershell og Fileplanet... http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors Kjører torrent selv, har all farten linja klarer Lenke til kommentar
flakken Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Shamans er greie i 25 mans ja, men er sågodt som umulig å få grp til 5/10 man... I tillegg så kan man ikke si at det er spessielt bra i pvp hellerKan jo være alt blir forandra nå/i wotlk men etter å ha spilt shaman såpass lenge mister du liksom troa på at ting skal forandre seg Spilt shammy siden release, følt nerfbats stalke meg siden start. Vanilla WoW: 2h-Enhancement og hadde det sabla morsomt i både PvE og PvP, fant ikke guild som ville ha meg før mot slutten. Enter TBC: 2h-Enhancement fikk nerfbatten på sett og vis, jeg måtte tilpasse meg til et elemental liv, fant ingen guilds som ville ha meg før 10 måneder før i dag. Enter 3.0.2: Etter testing på betaserveren så har jeg ikke sett noen merkbare nerfs annet enn tapet av coefficienten til L.Bolt og 9% hit rating tap (50% billigere shocks + 400 spelldmg og + 8% spellcrit, yay). I dag så er det ilddåp for Shaman 3.0 for meg i raids, brukte å være blant top 5 før, frykter at andre har scalet bedre enn jeg gjorde med patchen, only time may tell. Samt at alle andre classes kan bringe buffene jeg også kan, med unntak av 5% spellhaste totem (resto sham kan derimot gjøre det, og de trengs vel mer enn meg). Endret 15. oktober 2008 av flakken Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Hehe, jeg vet jo at marksa ikke fosvinner, men lurte på - er det noen items some krever disse (WSG etc) i Wotlk? Hvis ikke kan jeg jo bare levere dem inn for honor nå da om de ikke er brukans til en sjit Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Hva skjer btw med at introvideoen til TBC spilles etter å ha innstallert patchen? Det er TBC introen :/ Lenke til kommentar
Volch0k Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Utsatt til 15.00 - Kom ikke som noen bombe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Like greit, er på jobb. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Var jo utsatt til langt ut over ettermiddag/kvelden på US servers i går, så man blir ikke sjokket akkurat. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Shamans er greie i 25 mans ja, men er sågodt som umulig å få grp til 5/10 man... I tillegg så kan man ikke si at det er spessielt bra i pvp hellerKan jo være alt blir forandra nå/i wotlk men etter å ha spilt shaman såpass lenge mister du liksom troa på at ting skal forandre seg Spilt shammy siden release, følt nerfbats stalke meg siden start. Vanilla WoW: 2h-Enhancement og hadde det sabla morsomt i både PvE og PvP, fant ikke guild som ville ha meg før mot slutten. Enter TBC: 2h-Enhancement fikk nerfbatten på sett og vis, jeg måtte tilpasse meg til et elemental liv, fant ingen guilds som ville ha meg før 10 måneder før i dag. Enter 3.0.2: Etter testing på betaserveren så har jeg ikke sett noen merkbare nerfs annet enn tapet av coefficienten til L.Bolt og 9% hit rating tap (50% billigere shocks + 400 spelldmg og + 8% spellcrit, yay). I dag så er det ilddåp for Shaman 3.0 for meg i raids, brukte å være blant top 5 før, frykter at andre har scalet bedre enn jeg gjorde med patchen, only time may tell. Samt at alle andre classes kan bringe buffene jeg også kan, med unntak av 5% spellhaste totem (resto sham kan derimot gjøre det, og de trengs vel mer enn meg). Sånn er det jo med alle klasser, i alle mmo-spill.. Hva som er "bra" forandrer seg gjerne fra patch til patch. Ta f.eks dps warrior. I molten core og starten på BWL, var det arms som var tingen. Så tok 2h fury over en periode, før dualweild fury var tingen i naxxramas. I TBC har det også gått i perioder mellom dualweild fury og arms med slam. før TBC var det sm/ruin som var warlock raid spec for det meste, i tbc ble det full destruction med demonic sacrifise, og nå i wotlk ser det ut som at affliction eller demonology blir det store igjen. Samme med roguer... combat daggers-->combat sword mage: frost-->fire, og nå ser arcane ut til å slå ann i wotlk. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Likte ikke den login animasjonen. Endret 15. oktober 2008 av decophly Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Likte ikke den login animasjonen. Samme her.. Men syns det er kjedelig å vente på at serverene skal komme opp igjen. Må jo snart gå å lage middag.. -.- Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 lasta ned siden 12.00 nå, 48% ... Lenke til kommentar
flakken Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Login screen så faktisk bedre ut i en tidligere beta fase, uten den fæle frost wyrmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå