TaigaH Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Et lite triks i ludo er å bruke en vanlig torrentdownloader, ikke Blizzard sin. Kan plutselig gå litt fortere da Ja, men så var det bare å finne den magiske torrentfilen da.. Et lite triks er å lese hva folk faktisk poster, kan plutselig se litt mindre dum ut da Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg logga ut warrioren min i Naxxramas bare som et lite prosjekt. Jeg lurer på hva som skjer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tok meg bare et par timer å laste ned alt fra Wowwiki, så skjønner ikke hvorfor folk klager. Jeg logga ut warrioren min i Naxxramas bare som et lite prosjekt.Jeg lurer på hva som skjer. Karakteren din blir slettet sammen med Naxxramas.!!!!!! Lenke til kommentar
flakken Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Folk som har logget ut i Naxx har logget på med WoW Critical Error slengt etter de, slik at de trenger GM hjelp for å få de ut. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg skakke logge inn igjen før den nye Naxxramas er satt opp. Siden sonene heter det samme er det en 0.1% sjangse for at jeg fortsatt er i naxxramas, bare den nye. :O Merk 0.1%. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg skakke logge inn igjen før den nye Naxxramas er satt opp. Siden sonene heter det samme er det en 0.1% sjangse for at jeg fortsatt er i naxxramas, bare den nye. :O Merk 0.1%. Sjansen er faktisk 0%. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Hvilken bjørn?! Har aldri sett noen bjørn-mount før. Også skriker plutselig folk om å SELGE ALT!!!!111 SELG BJØRN FOR 10000!!! PATCHEN KOMMER! Hæ? Og når kunne man selge mounts plutselig? De er jo soulbound? Hva annet skulle jeg selge? Endret 15. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Hvilken bjørn?! Har aldri sett noen bjørn-mount før. Også skriker plutselig folk om å SELGE ALT!!!!111 SELG BJØRN FOR 10000!!! PATCHEN KOMMER! Hæ? Amani War Bear Og man "selger" mounts ved å ta med 9 grisegode personer i ZA, og en nabb som betaler. Han får mounten. Endret 15. oktober 2008 av Slimda Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg skakke logge inn igjen før den nye Naxxramas er satt opp. Siden sonene heter det samme er det en 0.1% sjangse for at jeg fortsatt er i naxxramas, bare den nye. :O Merk 0.1%. Sjansen er faktisk 0%. NO U Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvilken bjørn?! Har aldri sett noen bjørn-mount før. Også skriker plutselig folk om å SELGE ALT!!!!111 SELG BJØRN FOR 10000!!! PATCHEN KOMMER! Hæ? Amani War Bear Og man "selger" mounts ved å ta med 9 grisegode personer i ZA, og en nabb som betaler. Han får mounten. Trenger akkurat ikke "grisegode personer" for å klare den timeden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Trenger akkurat ikke "grisegode personer" for å klare den timeden. Muligens ikke, det henger mye på utstyr også. Mine beste forsøk med min gamle guild var såvidt vi klarte 3-kista. Men vi hadde ikke akkurat verdens best utstyr... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Litt på utstyr. Om du ikke er guild-organisert ville du være overrasket over hvor utrolig vanskelig det kan være å få til ZA timed. Random dc. Utrolige noobfeil. Retards Retards Retards Retards Retards Retards og Retards. Dessverre ingen medisin mot de. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Vi kjørte ZA flere ganger uten feil. Problemet var at vi manglet DPS (kjørte 2 healere og), så vi rakk aldri 4-kisten. Grunnen er at de fleste av oss hadde bare badgeloot/karaloot, med 2-3 stk som hadde BT/MH-loot. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Jaja whatever, da så. Da hadde jeg ingenting å selge uansett. Har aldri vært i ZA heller. Jeg ble forresten ferdig med 1,5GB downloaden igår kveld. Nice timing. Endret 15. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Laster ned siste 120mb nå. Ser ut som de la på litt etter de 1,5gb. Får se om serverne kommer opp før 2. Endret 15. oktober 2008 av Dynejonas Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 hvem pokker er det som gidder å betale 10k for et mount? e-penis vet du....Evt.. en gullkjøper som har "dratt kortet" litt mange ganger... Uansett... En War Bear du måtte betale noen andre for å skaffe er vel ikke så mye å skryte av... Lenke til kommentar
Volch0k Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ærlig talt skjønner jeg ikke hva som er kult med den i det hele tatt, 'alle' har den jo. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Achievement + den blir "sjelden". Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Various tokens like Badges of Justice or Honor Points are all merged in the new Token Interface. It will also remove the Badges of Justice and PvP Tokens from your bags to free up even more space ! Hmm.. for å dobbeltsjekke: man kan fremdeles benytte dem, ikke sant?.. Bare en ny måte å administrere dem på?.... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hva er det som innholder dem nye patchen? evt bare gi meg link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå