Heart Break Kid Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvor finner jeg denne pre downloaderen da for morgendagens patch..? Gå inn i WoW mappa di, start "Launcher". Om det starter rett inn i WoW huker du av "Show Launcer" på venstre side av skjermen på innloggingsskjermen. Restart WoW, det vil da poppe opp et vindu. Der vil det være fire knapper nederst: Options, Support, Public Test og Play. Trykk options, der vil du ha 3 valg. Velg det som passer deg. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Solgte just bjørn for 10k Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 hadde sykt lyst på bjørnen selv, men er flink i det å være blakk hele tida, så får heller se på det som bare en bjørn Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 hadde sykt lyst på bjørnen selv, men er flink i det å være blakk hele tida, så får heller se på det som bare en bjørn Det er bare en bjørn Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Damnit. rolla 86 på bear mount, ofc så var det en geek som rolla 92. Men men, sånn er livet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har den i baggen, men bruker den ikke. Er jo stygg som faen. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 hadde sykt lyst på bjørnen selv, men er flink i det å være blakk hele tida, så får heller se på det som bare en bjørn Det er bare en bjørn er bare et par byte med kode... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har den i baggen, men bruker den ikke. Er jo stygg som faen. Stygg? Den + T6 geared prot warrior = EPIC! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har den i baggen, men bruker den ikke. Er jo stygg som faen. Enig, raptor ftw. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hæ? Nå er jeg forvirret her..en kompis sa igår "SELG ALT! Imorra kommer nye patchen!" så ville han ikke si hvorfor. Også snakker dere om å selge bjørn for 10k? Hva faen er det snakk om egentlig? Så ingenting i patch notes som skulle tilsi at jeg må "selge alt". Hva skal jeg selge? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Folk kjøper bjørn for store penger da igår var den siste dagen det var mulig å skaffe den Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Si ifra om dere finner ut hvor stor patchen er i dag Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) patchen kan lastes ned nå er på 1.62 gb :o Endret 15. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 eg lasta ned en på den størelsen i går, ikkje enda en vell? da får ikkje eg spillt på flere dager, tar jo evigheter og laste ned så mye. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 hvem pokker er det som gidder å betale 10k for et mount? man bruker det jo nesten ikke! er man i outland så bruker man flying så det må jo være exstremt unødvendig ¨å kjøpe et mount for 10k!! Lenke til kommentar
decophly Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 I Northren så får man jo ikke bruke flying før 78(?). Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen som har lyst til å gi meg link til en side å laste ned nye patchen eller? Blizzard downloader har aldri vært snill med meg og jeg glemmer alltid å laste ned på forhånd -_- Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Et lite triks i ludo er å bruke en vanlig torrentdownloader, ikke Blizzard sin. Kan plutselig gå litt fortere da Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Startet Launcher og fikk da lastet ned "Final", så nå installeres klienten her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Startet nedlastningen av de siste 50 megabytene, og dro på jobb. Blir koselig å få installert og logget på når jeg kommer hjem. Da er sikkert all serverustabiliteten og slikt borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå