CombatPsycho Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 haha? Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Hm? Hva er det jeg ikke får med meg NÅ da? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 ja.... haha hva? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Fitte nice.. siste sjangsen ever til og få Bear mount fra Za i dag. Også blir en IDIOT disconected på bird boss.. Fint vi ødelegger for andre Endret 14. oktober 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Er ikke nødvendigvis hans feil at han disconnectet? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 What, er Account Management tilbake? Lenke til kommentar
Volch0k Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Bjørnedritte går jaggu for 8k på Grim Batol ikveld, sjukt. Så jævlig IKKE verdt det, med mindre du er på RP server. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Bjørnedritte går jaggu for 8k på Grim Batol ikveld, sjukt. Så jævlig IKKE verdt det, med mindre du er på RP server. Vi har solgt sikkert 10+ mounts for 5k stk, det 2-3 måneder siden vi starta ezygold. Lenke til kommentar
Volch0k Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Grim Batol gikk nettopp OFFLINE etter at...200+ horde raidet IF. Som noen sa; World pvp raids working as intended. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Fant ut det der, prøvde og stikke ned noen men fikk jo faan meg ikke slått en gang Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Er ikke nødvendigvis hans feil at han disconnectet? njaa. Man joiner ikke raids med ustabil linje. Kan også hende han leava fordi folk ikke flyttet seg inn i midten når stormen kom, så vi wiped på grunn av det en gang. Så blei han borte andre try. Rart det var noen som klarte og wipe oss, det var 60% fra min guild og 40% fra en annen. Blir bare så sint på folk som failer i raids, lurer på om enkelte i det hele tatt har lært seg og sykle. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Må man være innolgget på wowwiki.com for å laste ner nyeste patch ? Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Er ikke nødvendigvis hans feil at han disconnectet? njaa. Man joiner ikke raids med ustabil linje. Kan også hende han leava fordi folk ikke flyttet seg inn i midten når stormen kom, så vi wiped på grunn av det en gang. Så blei han borte andre try. Rart det var noen som klarte og wipe oss, det var 60% fra min guild og 40% fra en annen. Blir bare så sint på folk som failer i raids, lurer på om enkelte i det hele tatt har lært seg og sykle. Aldri skjedd deg en plutselig disconnect? Men det skal som sagt ikke skje. Fryktelig irriterende. Men at folk tar helt av ved "siste sjanse" i et spill, er jo..Tja. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 ER det noen andre enn meg som har problemer medå installere patchen ? Det eneste som skjer at den laster ned hele(uten problem) men vil ikke starte innstalleringen; ) Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) ER det noen andre enn meg som har problemer medå installere patchen ?Det eneste som skjer at den laster ned hele(uten problem) men vil ikke starte innstalleringen; ) Det vil starte i morgen, siden det er da den går live. Sikkert for sen nå, men ja ja. Edit: Eller ikke :> Endret 14. oktober 2008 av Andeby Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Er ikke nødvendigvis hans feil at han disconnectet? njaa. Man joiner ikke raids med ustabil linje. Kan også hende han leava fordi folk ikke flyttet seg inn i midten når stormen kom, så vi wiped på grunn av det en gang. Så blei han borte andre try. Rart det var noen som klarte og wipe oss, det var 60% fra min guild og 40% fra en annen. Blir bare så sint på folk som failer i raids, lurer på om enkelte i det hele tatt har lært seg og sykle. Aldri skjedd deg en plutselig disconnect? Men det skal som sagt ikke skje. Fryktelig irriterende. Men at folk tar helt av ved "siste sjanse" i et spill, er jo..Tja. Nei, har faktisk aldri skjedd, bare om det har lyna og tordna som faen her, og da sa jeg ifra før raidet. Når jeg tenker meg om, så ble jeg ikke med i raidet en gang, fordi jeg viste faren for at strømmen gikk var der. Strømmen gikk faktisk akkurat nå de hadde begynt med raidet, så det var bra jeg ikke joinet "alle skulle vært som meg". haha Endret 14. oktober 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Rydda i baggen \o/ Edit: For 2 cooldowns siden skulle vi fikse bjørn til en bekjent av en i guilden, da DCa vi før dragonhawk og var offline i 10min, måtte fikse raid og fortsatt rakk timern med 1min klaring :| Endret 14. oktober 2008 av Sink Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Det ut som det er endel ting som ikke kommer med patchen, akkurat hva ser jeg ikke i farta http://www.joystiq.com/2008/10/14/blizzard...s-of-doom-patc/ Endret 14. oktober 2008 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Digg! Kil'jaeden down! Utrolig tilfredstilende og ta han før nerfen i morgen. Lenke til kommentar
Volch0k Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Rydda i baggen \o/ Edit: For 2 cooldowns siden skulle vi fikse bjørn til en bekjent av en i guilden, da DCa vi før dragonhawk og var offline i 10min, måtte fikse raid og fortsatt rakk timern med 1min klaring :| Ser på det som et stort + at du tok meg med naken på bildet. A+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå