Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke nødvendigvis hans feil at han disconnectet?

njaa. Man joiner ikke raids med ustabil linje. Kan også hende han leava fordi folk ikke flyttet seg inn i midten når stormen kom, så vi wiped på grunn av det en gang. Så blei han borte andre try. Rart det var noen som klarte og wipe oss, det var 60% fra min guild og 40% fra en annen. Blir bare så sint på folk som failer i raids, lurer på om enkelte i det hele tatt har lært seg og sykle.

Lenke til kommentar
Er ikke nødvendigvis hans feil at han disconnectet?

njaa. Man joiner ikke raids med ustabil linje. Kan også hende han leava fordi folk ikke flyttet seg inn i midten når stormen kom, så vi wiped på grunn av det en gang. Så blei han borte andre try. Rart det var noen som klarte og wipe oss, det var 60% fra min guild og 40% fra en annen. Blir bare så sint på folk som failer i raids, lurer på om enkelte i det hele tatt har lært seg og sykle.

Aldri skjedd deg en plutselig disconnect?

 

Men det skal som sagt ikke skje. Fryktelig irriterende.

 

Men at folk tar helt av ved "siste sjanse" i et spill, er jo..Tja. :p

Lenke til kommentar
ER det noen andre enn meg som har problemer medå installere patchen ?

Det eneste som skjer at den laster ned hele(uten problem) men vil ikke starte innstalleringen; )

Det vil starte i morgen, siden det er da den går live.

Sikkert for sen nå, men ja ja.

Edit: Eller ikke :>

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Er ikke nødvendigvis hans feil at han disconnectet?

njaa. Man joiner ikke raids med ustabil linje. Kan også hende han leava fordi folk ikke flyttet seg inn i midten når stormen kom, så vi wiped på grunn av det en gang. Så blei han borte andre try. Rart det var noen som klarte og wipe oss, det var 60% fra min guild og 40% fra en annen. Blir bare så sint på folk som failer i raids, lurer på om enkelte i det hele tatt har lært seg og sykle.

Aldri skjedd deg en plutselig disconnect?

 

Men det skal som sagt ikke skje. Fryktelig irriterende.

 

Men at folk tar helt av ved "siste sjanse" i et spill, er jo..Tja. :p

Nei, har faktisk aldri skjedd, bare om det har lyna og tordna som faen her, og da sa jeg ifra før raidet. Når jeg tenker meg om, så ble jeg ikke med i raidet en gang, fordi jeg viste faren for at strømmen gikk var der. Strømmen gikk faktisk akkurat nå de hadde begynt med raidet, så det var bra jeg ikke joinet :new_woot: "alle skulle vært som meg". haha :devil:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Rydda i baggen \o/

 

Edit: For 2 cooldowns siden skulle vi fikse bjørn til en bekjent av en i guilden, da DCa vi før dragonhawk og var offline i 10min, måtte fikse raid og fortsatt rakk timern med 1min klaring :|

 

Ser på det som et stort + at du tok meg med naken på bildet.

 

A+

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...