Dewd Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er det bare jeg som aldri har hatt noen form for background downloader menst jeg spiller?Skal den starte automatisk eller evt. hvor befinner den seg? Åpne wowfolder der skal det ligge en fil, backgrounddownloder. Om ikke, kjør launcher. Når du er ikke på background-downloader, skal du kunne velge om den skal laste ned imens du spiller, eller bare når du ikke spiller. Aha! Kansje jeg skal prøve å lete litt før jeg spør neste gang, hehe. Får opp ''Data for the next patch is not available.'' når jeg prøve å starte BackgroundDownloader. Var det ikke folk her inne som allerede hadde pre-downloada deler av patchen? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 1-60 går jo rasende fort nå uansett så ikke noen vist i og forrandre noe på det syns jeg. Bare synd de som spiller 1-60 idag misser så utrolig mye bra i spillet på veien mot 60/70. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Dewd, bare last ned fra WoWwiki, mye raskere og enklere. Lenke til kommentar
Volch0k Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er det bare jeg som aldri har hatt noen form for background downloader menst jeg spiller?Skal den starte automatisk eller evt. hvor befinner den seg? Åpne wowfolder der skal det ligge en fil, backgrounddownloder. Om ikke, kjør launcher. Når du er ikke på background-downloader, skal du kunne velge om den skal laste ned imens du spiller, eller bare når du ikke spiller. Aha! Kansje jeg skal prøve å lete litt før jeg spør neste gang, hehe. Får opp ''Data for the next patch is not available.'' når jeg prøve å starte BackgroundDownloader. Var det ikke folk her inne som allerede hadde pre-downloada deler av patchen? Da kjører du launcher.. Lenke til kommentar
Volch0k Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 http://www.mmo-champion.com/#patchnotes Om du ikke kommer inn, er det fordi..alle prøver. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Blir kara stengt etter expansion? Lenke til kommentar
Tern Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 deco, nope, stikk på Mmo-champion.com å les alt du trenger der, hvis det er noe mer du lurer på Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nei, Karazhan forblir åpent. Det er bare Naxxramas som forsvinner. Har ikke hørt noe om Karazhan iallefall. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) http://www.wowwiki.com/Patch_3.0.2, vist noen sliter med å få seg inn på mmo-champion. Endret 14. oktober 2008 av Dewd Lenke til kommentar
dup Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen tips til hvor jeg burde dra for å levle lockpicking videre fra 242? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 -gleder seg til å teste nye arena setups etter patchen- Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fy faen. account management er nede, skal jeg aldri få lov til å gjøre blood furnace med priesten min? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du får ikke lov av MEG. 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Solgte akkurat acc'en min! Geez, nå må jeg holde meg unna denne delen av forumet for å ikke få abstinenser Riktignok har ikke spilt på et par måneder, men de kommer...de kommer.. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen tips til hvor jeg burde dra for å levle lockpicking videre fra 242? Snakk med rogue trainer, han sier hvertfall hvor du finner lockboxes du kan trene på. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tada http://www.wowwiki.com/Lockpicking Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kjapt spørsmål... det skal bli greiere for holy paladin å levle (evt. med periodisk respecc til retri) fordi gear er til en viss grad kompatibelt?.. En del dps-abilities som båre får skade fra SP og AP, ikke sant? Lenke til kommentar
Faber Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 det var en god start på wow-dagen:P magisters terrace og fikk breeching comet, shard of contempt, nok badges til stormbreaker's totem og exalted shattered sun = shattered sun pendant of might;D satser på å raske med meg stæsh i zul aman:P Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...cId=11162847323 Hahhahah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå