CypheroN Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Syntes Questhelper var helt greit jeg. Man må jo ikke følge pilene slavisk, bare man ser hvor man skal gå så er det jo greit. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Syntes Questhelper var helt greit jeg. Man må jo ikke følge pilene slavisk, bare man ser hvor man skal gå så er det jo greit. Er verre med de som gjør akkurat det, og ikke gidder å lese questlogger eller se på wowhead for så å klage på addonen når f.eks. en mob som går rundt i et område ikke er akkurat der pilen viser Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Jaja, men det er da dems egen feil. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 LightHeaded og DoubleWide together is win. Beste jeg har snublet over, men smak og behag. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Forsvinner required rating på noen av vengeful tingene i fremtidge patcher ? Vel det er vel bare shoulders og våpen det er snakk om. Endret 13. oktober 2008 av Crispin Lenke til kommentar
decophly Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 17 og visa electron, passer lillesøster så kommer meg ikke ned på butikken. Med foreldres samtykke kan du få orntli' visa : p Å. Blir bare sur av å lese om det. Jeg har vært hos banken to ganger om å få visa! Første gang sa de at jeg måtte ta med en av mine foresatte - så neste dag tok jeg med min skaper, mor, bort til banken. Men etter ti minutt med snakking, sa de nei. Neste gang jeg skulle prøve, var det en mer gøyal fyr der. Han sa alt var digg, så lenge jeg fikk 'samtykke' av foreldrene mine. Jeg fikk en ark hvor foreldrene mine skulle skrive under osv. De skrev under - jeg gikk og tok nytt bilde. Leverte det til banken. Alt var OK, helt til to uker senere når jeg var så veldig glad når jeg såg banken sitt brev. Med håndskreven skrift over det som foreldrene mine hadde skrevet under på; "Barn under 18 år kan ikke få visa-kort". Dette skjedde sist sommer, er enda sur på de stygge bank folka! Ville true med å skifte bank viss det ikke hadde vært så stress -_- Lenke til kommentar
Volch0k Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Vær sur så mye du vil - Sparebank 1 = Du får ikke visa med mindre du har fast inntekt/jobb, uansett om du er over 18. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Vær sur så mye du vil - Sparebank 1 = Du får ikke visa med mindre du har fast inntekt/jobb, uansett om du er over 18. Skift bank, da? SBM ftw \o/ Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Fast/jobb inntekt har jeg så den biten hadde ikke vært mye stress Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 I dnbnor (eller sparebanken nor som det het den gang) fikk jeg ordentlig visa da jeg var 15... Grunnen var at jeg skulle på klassetur til utlandet. Så er nok banken din som er vrang.. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Det værste er jo at naboen min, samme alder, fikk visa kortet sitt for 3 år siden. I want to get the card - now! Lenke til kommentar
Volch0k Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Er bare sparebank 1 som er så retard, afaik. Men, jeg orker ikke skifte, mye styr for lite - trenger det egentlig ikke. Endret 13. oktober 2008 av Volch0k Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Bytt bank til Nordea, da kan du bruke visa electron på nettet. ikkje lenge til eg blir 18, da vil eg ha VISA Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Vær sur så mye du vil - Sparebank 1 = Du får ikke visa med mindre du har fast inntekt/jobb, uansett om du er over 18. ????? Fikk da visa på dagen jeg fylte. det har ALLE andre jeg kjenner også. Om man har jobb eller ikke har ingen ting og si. Vi har sparebank 1 Endret 13. oktober 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Volch0k Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Vær sur så mye du vil - Sparebank 1 = Du får ikke visa med mindre du har fast inntekt/jobb, uansett om du er over 18. ????? Fikk da visa på dagen jeg fylte. det har ALLE andre jeg kjenner også. Om man har jobb eller ikke har ingen ting og si. Vi har sparebank 1 Vel, det er ihvertfall ikke slik i Sparebank 1 SMN - Den i Trondheim sentrum. Har hatt 3 konto'r der siden jeg var..2 år, sparekontoer. Oppretta en brukskonto når jeg var rundt 15 år - Prøvde å få Visa etter jeg fylte 18. Fikk ikke. Lenke til kommentar
Volch0k Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Jau, ihvertfall med tanke på at jeg har 1 sperret sparekonto - å har hatt den i..16 år. Akkurat der å da fikk jeg lyst til å bare si at fiks det eller skifter jeg bank - men ærlig talt har jeg ikke bruk for visa så orka ikke lage noe styr. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Skaffa meg ikke Visa før jeg ble 20 jeg, så... Lenke til kommentar
Volch0k Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Slimda - Nettopp. Hadde jeg hatt bruk for det, hadde jeg skifta bank for lenge siden. Alt jeg handler på nett får på faktura, så det er jo ikke noe problem lengre. Selvfølgelig er grensa satt opp på elektronkortet til 10k istedet for 1k. Edit: Jeg er *LEI* av å vente på patch nå : / Endret 13. oktober 2008 av Volch0k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå