Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes Questhelper var helt greit jeg. Man må jo ikke følge pilene slavisk, bare man ser hvor man skal gå så er det jo greit.

Er verre med de som gjør akkurat det, og ikke gidder å lese questlogger eller se på wowhead for så å klage på addonen når f.eks. en mob som går rundt i et område ikke er akkurat der pilen viser

Lenke til kommentar
17 og visa electron, passer lillesøster så kommer meg ikke ned på butikken.

Med foreldres samtykke kan du få orntli' visa : p

 

Å. Blir bare sur av å lese om det.

Jeg har vært hos banken to ganger om å få visa!

 

Første gang sa de at jeg måtte ta med en av mine foresatte - så neste dag tok jeg med min skaper, mor, bort til banken. Men etter ti minutt med snakking, sa de nei.

 

Neste gang jeg skulle prøve, var det en mer gøyal fyr der. Han sa alt var digg, så lenge jeg fikk 'samtykke' av foreldrene mine. Jeg fikk en ark hvor foreldrene mine skulle skrive under osv. De skrev under - jeg gikk og tok nytt bilde. Leverte det til banken. Alt var OK, helt til to uker senere når jeg var så veldig glad når jeg såg banken sitt brev. Med håndskreven skrift over det som foreldrene mine hadde skrevet under på; "Barn under 18 år kan ikke få visa-kort". Dette skjedde sist sommer, er enda sur på de stygge bank folka! Ville true med å skifte bank viss det ikke hadde vært så stress -_-

Lenke til kommentar
Vær sur så mye du vil - Sparebank 1 = Du får ikke visa med mindre du har fast inntekt/jobb, uansett om du er over 18.

????? Fikk da visa på dagen jeg fylte. det har ALLE andre jeg kjenner også. Om man har jobb eller ikke har ingen ting og si.

Vi har sparebank 1

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Vær sur så mye du vil - Sparebank 1 = Du får ikke visa med mindre du har fast inntekt/jobb, uansett om du er over 18.

????? Fikk da visa på dagen jeg fylte. det har ALLE andre jeg kjenner også. Om man har jobb eller ikke har ingen ting og si.

Vi har sparebank 1

 

Vel, det er ihvertfall ikke slik i Sparebank 1 SMN - Den i Trondheim sentrum.

Har hatt 3 konto'r der siden jeg var..2 år, sparekontoer.

 

Oppretta en brukskonto når jeg var rundt 15 år - Prøvde å få Visa etter jeg fylte 18. Fikk ikke.

Lenke til kommentar

Slimda - Nettopp.

 

Hadde jeg hatt bruk for det, hadde jeg skifta bank for lenge siden.

Alt jeg handler på nett får på faktura, så det er jo ikke noe problem lengre. Selvfølgelig er grensa satt opp på elektronkortet til 10k istedet for 1k.

 

Edit: Jeg er *LEI* av å vente på patch nå : /

Endret av Volch0k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...