Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hei, da har jeg syklet nesten 1 mil, bare for å kjøpe battlechest :)

 

Glemte å kjøpe gamecard, og sykler ikke tilbake idag, men fikk man ikke 1 mnd gratis når man kjøpte det?

 

Mener å huske at man måtte lage bruker når man instalerte, med game card koden, som jeg ikke har nå.

 

Hvordan skal jeg instalere det nå? uten gamecard.

 

Og, bare si en server med mange folk, som horde vinner la oss si omtrendt 80% av AV kampene :) Driter i hvilken server det er, bare horde vinner mye på alle måter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Send lillesøster ned på butikken? ;)

Neida..

Men den er kjip.. Da må du nok bare vente >.<

 

Måtte skrive game card kode ja, men jeg har syke PC skills, og klarte det :thumbup:

 

Måtte lage trail, så skrev jeg inn authenticator key, og oppgraderte til vanlig acc. har 1 mnd nå :)

 

God horde PVP server any1? Må vinne mye altså :wee:

 

Husker sist jeg spilte, 70 shaman på nightfall battle noe.. tapte minst 80%..

Endret av blaxtro
Lenke til kommentar
Så utrolig typisk.

 

Jeg er i et raiding-community. Jeg var en av mange som IKKE var med første og eneste kill på Vashj. Nå på torsdag tok vi Kael'thas, oneshot.

 

Nå er det derimot INGEN av de viktigste spillerene som gidder å møte opp for å kverke Vashj. Resultatet er at mesteparten av oss som har vært der og ofret oss gjennom all fremgang vi har hatt, IKKE får Hand of A'dal.

 

Møkkafolk.

 

heh var gjennom det selv :p Driter i ranks egentlig. Out of reach.

Lenke til kommentar

Jeg har spart opp Netherveave cloth. Fordi når jeg har raidet/gjort 5 mans/farmet primals etch, så har jeg fått en hel haug med de. Har over 1200x av de på bank charen min.

Er det noen måte og bli kvitt de på, og samtidig tjene noen g? Tviler på at de vil gå opp i verdi når Wotlk kommer, og de selger for veldig lite på ah. Føler at jeg har wasta litt med og spare på de :whistle:

 

Edit: Telte nå, har 1496. Altså 74 stacks, pluss 16x.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...