Volch0k Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Slimda; Gamle guildlederen gjorde slike ting rimelig enkelt. Hjelp til, eller mist raidspot neste 2 progressraids. Tingen er at raidlederen er en av dem som ikke møtte opp. /gquit - Er man et guild, så er man et guild imo. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Er ikke et guild, men et raiding-community. Vi består av flere mindre RP-guilds, og er i et "Raiding Community for RolePlayers." Men ja, jeg har allerede funnet meg et nytt hjem på en annen server. Hadde bare vært så kos å fått den tittelen før den forsvant :'( Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Felmyst down. Det var skikkelig koselig å få 3/6 før TBC ble avslutta. Ja, det stemmer. TBC blir avslutta på onsdag. For meg, iallefall. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei, fikk litt lyst å starte med WoW igjen Men tenker jeg skal vente til WOTLK, og spille death knight. Vil det da være lurest å kjøpe wow, TBC nå eller vente til det kommer ut? Kanskje prisen blir høyere når det kommer ut, kanskje lavere.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Du må ha en level 60 eller 70-karakter (husker ikke) Før du får laget en Death Knight. Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei, fikk litt lyst å starte med WoW igjen Men tenker jeg skal vente til WOTLK, og spille death knight. Vil det da være lurest å kjøpe wow, TBC nå eller vente til det kommer ut? Kanskje prisen blir høyere når det kommer ut, kanskje lavere.. Få noen til å kjøre Recruit-A-Friend på deg, slik at du får powerlevlet en character til level 55 som er required når du skal lage deg en Death Knight. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har en Recruit-a-friend til overs, skulle du trenge. Bare å ta kontakt. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Du må ha en level 60 eller 70-karakter (husker ikke) Før du får laget en Death Knight. ohh, det glemte jeg da blir det en horde mage eller rogue, var 70 alliance shaman forje gang jeg spilte Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som har noen pros and cons for om man skal velge Howling fjords eller Borean Tundra som startzone i northrend? For det er vele "meninga" at man bare skal velge en av de? Dere osm har spilt i beta? Noen formeninger om hvilken av zonene som er morsomst? Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Har ikke spilt beta, men etter hva jeg har lest er det omtrent ingen pros and cons med dem :S Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Skal jo igjennom alle quests uansett pga rep, så bare å velge seg en. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Blir det sånn at man starter med den ene zone'en og fortsetter til den andre man ikke valgte, eller hopper man over en av dem? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Like greit å ta begge plassene. Du får en høyere level til neste område, noe som vil gjøre questingen din langt raskere. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg ender nok med å gjøre det uansett, men er det "meninga"? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg personlig liker Borean Tundra mye bedre enn Howling Fjord. Vil ikke si at Borean er noe spessielt bedre eller noe, jeg synest bare Howling ble litt rotete og vansklig å finne fram i. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Finnes ikke noen "the way" å gjøre ting. De fleste vil nok gjøre alle questene, både for å få med seg hva som skjer, og for å få med seg utstyr. Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvor bra vil gearet man får av questing i WOTLK være? Vil det være bedre enn epicken som man har i lvl 70? Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 @Slimda: hehe, ok :] @rkjetil: det kommer helt ann på hvilket epic gear man har. Er stort forskjell på S1 epics, og t6 Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Men er det sånn at questgearet fra Wotlk vil erstatte -det meste- av gear som finnes på 70'er verden om, kanskje med unntak av de som har som sagt T6 osv? Var vel sånn i TBC. Lenke til kommentar
Volch0k Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja, det er det. Er jo bare å se på wotlk delen av wowhead, søke på rare 71-79 så ser du jo hvor bra mange items er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå