Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Altså. Jeg får det ikke til å stemme. Jeg og pally'n startet akkurat (Det var de 20 første i går. :wee:) Og da er det kanskje litt sånn random hvilken rating du møter eller noe?

 

Uansett, Seraphos er undertegnede, enhance shaman. Pala'n er Dravis eller noe slikt. Ringer noen bjelle?

 

Jeg er HELT sikker på at jeg har spilt mot deg, hvertfall! Husker ikke hvem som var andre person på ditt lag.

 

Meridoc'n jeg spilte mot var tauren warr, hvertfall.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I 1500+-ratinga er lock/druid ikke noe utfordring for enhance shaman og holy paladain, hvertfall. Kan veldig godt hende at høyere, når en god lock møter en god shaman, at locken vinner. Men i lav level, når en dårlig shaman møter en dårlig lock, er det helt greit. Trikset her som enhver clothdps+healer er jo å ta DPS'n først.

 

Se så føkkings profesjonell jeg er.. Haha..

 

spør igjen: Er det lite vits i å bruke arena points nå rett før release?

Lenke til kommentar
Nice win ;D 2.5 timer for 18 points.

 

Lock/druid er pain in the ass, uansett hva du selv spiller da. Er jo evig match uansett omtrent. Men WTF skjer med druidens samage? Balance els?

 

BTW Denso er fragstealer :ph34r:

jeg fikk locken til 2%

så får han faen meg nightfall proc og jeg dør :p

deep wounds får han til 1% så kommer PSV med cyclone etterfulgt av moonfire og locken er dø. Jeg stakk og la meg for å side det slik, to og en halv time senere får jeg beskjed om at han var ferdig :p

 

Edit: Arenapoints resetter så fort du dinger 71, bruk de på noe gøy, jeg skal hvertfall ha meg et vengefulvåpen til for titans' grip :)

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Wipe på 13% på første boss i BT idag. :D

Liker hvordan vår "softcore" guild faktisk klarer en god del.

 

En merkelig ting, derimot: Begge som fikk spines ene gangen døde med en gang, og ingen fikk loota spines, så når skjoldet kom hadde ingen. Og av en eller annen grunn hadde jeg en i min bag :S

 

Spinen står igjen litt selv om di dør, så du har trykket på en, en ellerannen gang...

Lenke til kommentar

Så utrolig typisk.

 

Jeg er i et raiding-community. Jeg var en av mange som IKKE var med første og eneste kill på Vashj. Nå på torsdag tok vi Kael'thas, oneshot.

 

Nå er det derimot INGEN av de viktigste spillerene som gidder å møte opp for å kverke Vashj. Resultatet er at mesteparten av oss som har vært der og ofret oss gjennom all fremgang vi har hatt, IKKE får Hand of A'dal.

 

Møkkafolk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...