faldmo Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 heh, da var Maggie,Al'ar,Kael og de 4 første i MH nede...med pug =P Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 :D Spilte arena istad, også på slutten av matchen så jeg at warrioren het Meridoc, også var han fra Drøm, noen fra forumet her? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Du som var den jævla brutal roguen. Kunne jo faen meg ikke gjøre annet enn å peele deg best mulig Druiden du knerta var PSV fra forumet her forresten. Edit: Møter du oss igjen kan du godt gi oss en seier Prøver å få meg shoulders, kom til 1900 i går før det seig nedover igjen Endret 11. oktober 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) :D Spilte arena istad, også på slutten av matchen så jeg at warrioren het Meridoc, også var han fra Drøm, noen fra forumet her? Bah, slutt å fuck opp personal ratingen vår :< Drøyt gear på deg btw. Endret 11. oktober 2008 av PSV Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 haha Han druiden, joina teamet ikveld, derfor vi møtte dere. Siden han andre druiden i teamet mitt, migratet, så måtte jeg få en ny partner Skal ikke gjenta seg vet du <3 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Joda det skal gjenta seg cirka ti, femten ganger på rad i kveld, eneste forskjellen er at du gir oss seieren Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) haha ;D Hva er ratinga deres? Bare 1-2 matcher til for oss, så er vi på real rating (2100), og da vil vi neppe møte dere. EDIT: Er på ordentlig rating nå Endret 12. oktober 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Mellom 1800 og 1900. Jeg failer litt på å unngå druid CC og slike ting + PSV har noen småting her og der. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Vent.. patchen skal ikke lastes ned 100%enda? Min står nemlig på 95, med "there were multiple problems saving data" Noe har blitt korrupt, eller skal være sånn? Samme her. Søkte etter hva dette skyldes, fant noen årsaker og har gjort alle løsninger på disse. Stopper fremdeles på 95%, med "there were multiple problems saving data" Irriterende. Noen som har funnet en glup løsning på det her enda eller? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Vent.. patchen skal ikke lastes ned 100%enda? Min står nemlig på 95, med "there were multiple problems saving data" Noe har blitt korrupt, eller skal være sånn? Samme her. Søkte etter hva dette skyldes, fant noen årsaker og har gjort alle løsninger på disse. Stopper fremdeles på 95%, med "there were multiple problems saving data" Irriterende. Noen som har funnet en glup løsning på det her enda eller? Lurer jeg også på.... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Noen som har forslag til guildside, slik som f.eks denne? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Jæddå. Hva gjør man ikke for litt points? Endret 12. oktober 2008 av PSV Lenke til kommentar
aril Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Noen som har funnet en glup løsning på det her enda eller? Nei. Samme problemet her også, og vi er ikke alene ser det ut til. Dette diskuteres ganske heftig rundt omkring. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Bejeweled. <3 440 PPM på timed mode! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Hva er vitsen med å skaffe seg brutalgear når det snart er 71+ greens/blå ? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Hva er vitsen med å skaffe seg brutalgear når det snart er 71+ greens/blå ? Lettere å levle til 80, samt en avveksling fra honorfarming? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Høh, Okei ^^ Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Meridoc? Ha! Jeg er 99% sikker på at jeg og en holy paladin tapte over dere, som eneste, i vår 19 (blast you for taking that last!) Win streak i 2v2. Kan det stemme? EDIT: Det KAN jo ikke det, hvis dere har så høy rating. Men jeg HAR spilt mot meridoc. Kanskje en tjommis har tatt navnet ditt... Hmm dette er rart. Kanskje det var skirmish, f.eks? _______________ Er det lite vits i å bruke arena points nå? Spare til 80? Endret 12. oktober 2008 av Binko Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Gi oss gjerne navn. Har til vane å rote det max til mot dårlig gearet Paladin/Warrior teams for så å knekke Brutal teams. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Er det lite vits i å bruke arena points nå? Spare til 80? Alle arena points og arena teams du har forsvinner med en gang du dinger level 71. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå