Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Oppdaterte akkurat en konto fra trial til standard. Men fortsatt står det ingame at jeg har trial account..

 

Utgår trialaccounten når jeg betaler den første måneden da eller?

 

EDIT: Beklager, glemte å lese mailen fra Blizzard, der det står at det kan gå 72 timer fra den blir oppgradert til alle ting trer i kraft.

Kan slettes.

Endret av Frozt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå til din "Class trainer". Det er han/ho som lar deg lera nye spells og angrep. Finner dei i alle store byer.

 

Snakk med han/ho og velg "I want to unlearn my talents" eller nko sånn. Kostar gull, og det auker for kvar gong.

 

Edit: Matsemann var før meg.

Endret av Wackee
Lenke til kommentar

På min server, Bronzebeard, er det tilnærmet umulig å finne grupper for de gamle instansene som Scarlet, Zul'Farrak, Sunken Temple etc etc. Så jeg legger meg inn på LFG menyen over de jeg kunne tenkt meg å gjøre mens jeg fortsetter levlinga. Er ikke noe vits å aktiv stå å rope lungene av seg etter en gruppe før du kommer til outland.

 

Sunken tempel er vel til level 54, eller? Husker ikke, lenge siden jeg gikk gjennom der når jeg faktisk levelt i det området.

Lenke til kommentar

Jeg dinget nylig 70 på min feral druid, hovedsaklig dps og litt tank. Har aldri spilt noe særlig pve på level 70 før, så trenger noen tips til hva jeg skal foreta meg. Utstyret jeg har er alt blått mellom 63-69, sånn ca. Men hva gjør jeg nå? Hvilke dungs burde jeg starte med for eksempel? Har så og si ingen oversikt på dette.

 

En annen ting er at jeg har kun siste del av swift flight form questet igjen, som er i sethekk heroic (Anzu). Vil jeg ha noe der å gjøre nå, eller må alt av utstyr skiftes ut før jeg bør driste meg inn der? Og kan forsåvidt ta et følgespørsmål her; kan jeg gjøre heroics nå? (i forhold til utstyr tenker jeg på)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...