Skumtroll Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er blå. lol Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Kan sikkert finne det selv når jeg kommer hjem. mmo-champion har jo en ypperlig blue-tracker. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg leste den via http://blue.mmo-champion.com/ men fant ingen tråd der som hadde noe med downranking i tittelen å gjøre. Men den lå visst under en fyr som klaget på at guilden hans var på vei å gå tom for healere. No, what they were running into is that in Sunwell downranking IS REQUIRED. There is no way to outheal it otherwise. The problem is, oops, nobody has any mana issues if they downrank, potion up and have shadow priests AE healing. I don't want to derail this thread into a debate on downranking because I feel like the topic is much broader than that. It's totally cool though if the loss of downranking made healing not fun for you -- that is valid feedback. We have a lot of ideas on healing, but we're still in the gathering information phase. Don't expect to suddenly see a post on Friday that totally overhauls the way healing works. This will be a long term change. Downranking wasn't an exploit. It was something that emerged from the players. They seemed to like it and it didn't seem to do any harm, so we let it continue. In LK, we realized we were spending an inordinate amount of our design time trying to balance spells that could be downranked without making that the solution to every problem. We decided the benefit to the game per our time spent designing it just wan't there anymore. But I also want to point out that Sunwell was designed knowing players downranked. Naxx and Ulduar are being designed knowing players don't downrank. You shouldn't just assume the content will automatically be impossible for you. We tweak the numbers until players can handle it. Remember, we're the same guys making the monsters. Put another way, if we nerfed tank health to 20K do you think Patchwerk would hit as hard as he does? Of course not. It would go down. If you can't heal Naxx without downranking and without severe mana problems (and assuming you know what you're doing) then we're just not done balancing the numbers yet. TLDR: You may miss it, but you don't *need* it. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...p;pageNo=10#180 Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Følte bare for å poste en link til denne episke tråden på mmochamp forumet. Om det er ett troll eller ikke får være opp til hver og en å bestemme... http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=19982.0 Related picture: Endret 8. oktober 2008 av Islanbadsj Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Har folk dårlige hastigheter rundt 70% og oppover? Eller går det jamnt for alle? Folk ferdige, kanskje? Snakk om patch, altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg laster ned manuelt fra : http://0daypatch.info/include.php?path=con...0e0952ee9d1ef93 Og jeg lurer på hva jeg skal gjøre med filen etter jeg har lastet den ned? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Om jeg laster ned den patchen, slipper jeg da når den slippes? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvis du legger den på rett sted detekteres den vel automatisk når den skal installeres den dagen patchen går live. Hvis ikke er det bare å dobbeltklikke på exe-fila du har lasta ned når spillet hopper ut for å laste ned patchen ved login. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Følte bare for å poste en link til denne episke tråden på mmochamp forumet. Om det er ett troll eller ikke får være opp til hver og en å bestemme... http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=19982.0 Related picture: Haha, den tråden var god :!: Spiller holy pala selv, hadde vært kult med "bacon of light". Høres ganske bra ut Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Har nylig begynt med wow, hoho ;p Men det jeg lurte på finnes det noe mode for å finne ut hvilken monster det er eller hvor dem holder seg til ? Finner bare modes som finner frem quest som f.eks brev, finne ting osv. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Det finnes sider som har alt. www.wowhead.com Vet ikke om det er noen måte å fjøre det ingame. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Mobmap, questlight og sånne addons. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Questhelper fungerer fint? (Har ikke prøvd det sia jeg levla) Endret 9. oktober 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 [beklager hvis denne er postet her før - er jo ganske lenge siden den ble postet, men uansett.. sikkert ny for noen ] Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg gleder meg til patch. Warrior stuns er så -jævlig- random. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Synd at jeg er i polen når patchen kommer.. QQ Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Mener dere patch eller expansion pack? Patchen er hvertfall nedlastet fra min side akkurat.. NUH! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Patch. ;P Men om jeg laster ned patch nå, slipper jeg når den kommer ut? Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Jepp, da kan du hoppe rett over til å innstallere den når den er releaset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå