Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men som mage bruker man jo 5x scroch for å få 15% mere firedmg. Jeg bruker i allefall rank 1 får å få det opp fortest mulig.

 

Det du sa om at det ikke skal lønne seg å bruke lavere ranks, om jeg ikke har overstt det så vil vell ikke alle ranks få lik castingtime?

 

På beta så koster Rank 1 av Healing Touch faktisk mere mana enn Rank 13, så det er helt tullete å bruke Rank 1. Casting time er det samme, men du går FORT tom for mana hvis du spammer Rank 1 Scorch..

Lenke til kommentar
Men som mage bruker man jo 5x scroch for å få 15% mere firedmg. Jeg bruker i allefall rank 1 får å få det opp fortest mulig.

 

Det du sa om at det ikke skal lønne seg å bruke lavere ranks, om jeg ikke har overstt det så vil vell ikke alle ranks få lik castingtime?

Hvorfor rank 1? Den kommer ikke noe fortere opp enn maxrank.

 

Inxs: Takketakk.

Lenke til kommentar
hvordan funker det? om man får mer mana, så koster spellen mindre %? eller så er det jo samme hvor mye mana man har :p

 

Det er jo veldig enkelt. La oss si at en spell koster 10% av base mana. På level 10 er jo dette minimalt (20 mana eller noe), mens på level 70 blir dette fort 1000 eller mer.

Lenke til kommentar
Men som mage bruker man jo 5x scroch for å få 15% mere firedmg. Jeg bruker i allefall rank 1 får å få det opp fortest mulig.

 

Det du sa om at det ikke skal lønne seg å bruke lavere ranks, om jeg ikke har overstt det så vil vell ikke alle ranks få lik castingtime?

Hvorfor rank 1? Den kommer ikke noe fortere opp enn maxrank.

 

Inxs: Takketakk.

Det er jo fordi den bruker mindre mana enn høyeste rank, da... ;)

 

Sparer folk her opp til å kjøpe gear i 80, eller? Hardcore AV/gull-grinding på gang?

Lenke til kommentar
Det er jo fordi den bruker mindre mana enn høyeste rank, da... ;)

 

Sparer folk her opp til å kjøpe gear i 80, eller? Hardcore AV/gull-grinding på gang?

Nei, når den nye patchen kommer, bruker den ikke mindre mana, er det som er grunnlaget her :)

NEI JEG HAR FÅTT MED MEG DET... :p

 

Men lyca lurte på hvorfor han brukte rank 1 Scorch, og det var pga lavere mana kost! Tror jeg, da.

 

Dere får meg jo til å se ut som den fjotten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...