The Very End Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kjekt at jeg akkurat skaffa meg 10 extra energy fra pvp settet for rogue da, slik at jeg lett får 120% energy Blir spennende å se hvordan jeg kommer til å specce, blir sikkert et herlig søppelspec frem til 80 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 kan si jeg gleder meg til å se hvordan resto shamanen min kommer til å funke nå som downranking er historie. Jeg brukte rank2 CH på Najentus fighten ganske mye for å ikke gå oom Funket fett. Men ja. Blir spennende ^^ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Downranking historie? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Spells koster en viss prosent av base mana i WotLK, så det lønner seg jo ikke å bruke lavere ranks. Endret 7. oktober 2008 av Inxs Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) hvordan funker det? om man får mer mana, så koster spellen mindre %? eller så er det jo samme hvor mye mana man har Endret 7. oktober 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Men som mage bruker man jo 5x scroch for å få 15% mere firedmg. Jeg bruker i allefall rank 1 får å få det opp fortest mulig. Det du sa om at det ikke skal lønne seg å bruke lavere ranks, om jeg ikke har overstt det så vil vell ikke alle ranks få lik castingtime? Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Men som mage bruker man jo 5x scroch for å få 15% mere firedmg. Jeg bruker i allefall rank 1 får å få det opp fortest mulig. Det du sa om at det ikke skal lønne seg å bruke lavere ranks, om jeg ikke har overstt det så vil vell ikke alle ranks få lik castingtime? På beta så koster Rank 1 av Healing Touch faktisk mere mana enn Rank 13, så det er helt tullete å bruke Rank 1. Casting time er det samme, men du går FORT tom for mana hvis du spammer Rank 1 Scorch.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Men som mage bruker man jo 5x scroch for å få 15% mere firedmg. Jeg bruker i allefall rank 1 får å få det opp fortest mulig. Det du sa om at det ikke skal lønne seg å bruke lavere ranks, om jeg ikke har overstt det så vil vell ikke alle ranks få lik castingtime? Hvorfor rank 1? Den kommer ikke noe fortere opp enn maxrank. Inxs: Takketakk. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 hvordan funker det? om man får mer mana, så koster spellen mindre %? eller så er det jo samme hvor mye mana man har Det er jo veldig enkelt. La oss si at en spell koster 10% av base mana. På level 10 er jo dette minimalt (20 mana eller noe), mens på level 70 blir dette fort 1000 eller mer. Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Men som mage bruker man jo 5x scroch for å få 15% mere firedmg. Jeg bruker i allefall rank 1 får å få det opp fortest mulig. Det du sa om at det ikke skal lønne seg å bruke lavere ranks, om jeg ikke har overstt det så vil vell ikke alle ranks få lik castingtime? Hvorfor rank 1? Den kommer ikke noe fortere opp enn maxrank. Inxs: Takketakk. Det er jo fordi den bruker mindre mana enn høyeste rank, da... Sparer folk her opp til å kjøpe gear i 80, eller? Hardcore AV/gull-grinding på gang? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tenkte først threat, men manacosten er ikke så høy kontra den damagen den gjør uansett. Blir ikke rank1 i wotlk uansett, tydeligvis, så da har det hvertfall ingen funksjon. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det er jo fordi den bruker mindre mana enn høyeste rank, da... Sparer folk her opp til å kjøpe gear i 80, eller? Hardcore AV/gull-grinding på gang? Nei, når den nye patchen kommer, bruker den ikke mindre mana, er det som er grunnlaget her Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tror ikke jeg skal grinde noe som helst før patchen faktisk. Kanskje levle skinning på roguen og JC på Paladin. Cappe honor tar alt for lang tid, spesielt når jeg har 4 70s og ennå ikke bestemt hvem jeg skal levle først i Wotlk. Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det er jo fordi den bruker mindre mana enn høyeste rank, da... Sparer folk her opp til å kjøpe gear i 80, eller? Hardcore AV/gull-grinding på gang? Nei, når den nye patchen kommer, bruker den ikke mindre mana, er det som er grunnlaget her NEI JEG HAR FÅTT MED MEG DET... Men lyca lurte på hvorfor han brukte rank 1 Scorch, og det var pga lavere mana kost! Tror jeg, da. Dere får meg jo til å se ut som den fjotten. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Med talents legger scortch på 3 stacks av fire vounerability. Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Surra litt ang castingtime men som sagt over threat og mana cost er mindre. (er fireball som har mindre castingtime jo lavere rank) Men samma det! har skjønt at mana cost vil bli det samme men hva med threat? og hva mente du at det ikke vil bli noe rank1 i wotlk? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Spells koster en viss prosent av base mana i WotLK, så det lønner seg jo ikke å bruke lavere ranks. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har hørt mye forskjellig men hvordan blir det med arena og honor points i lich king? blir de resatt ? Beklager viss det har blitt spurt om x antall ganger før. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 De hadde i utgangspunktet bestemt seg for å kjøre reset på begge deler, men for øyeblikket ser det ut til at det bare er arena points som blir resatt. Mulig det er kommet ny info, som jeg ikke har fått med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå