binko Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Nå skjønner jeg ikke så mye med tanke på PvPing, gearkjøping i forhold til Wotlk. Er det ikke smart å kjøpe pvpgear før expansion? Det kommer vel 80-pvp-gear som kan kjøpes for honor på lik linje som 70-gear? Og nye sett osv i arena? Håper noen kan klarne opp litt for meg. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Offtopic men.. Guilden din har jo ikke tatt Kalecgos engang? Oo og hvem sier at jeg har hvert i samme guild hele tbc...? Jeg har T6 belte som burde være proof nokk Endret 6. oktober 2008 av eXa Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Ook. Barroom Heroes før disband eller? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) var i Legacy og ble med i sammenslåingen. Mye drama, så BH var bare midlertidig til jeg fikk ett nytt guild uten masse backstabbers og morons... Edit: Og hvem er så du da? Endret 6. oktober 2008 av eXa Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Angående macroer, er det mulig når man skal linke til healthstone å droppe minor/greater osv., slik at macroen selv bruker den høyest rankede healthstonen man har i inventory, omtrent som med spells når man fjerner "(rank X)"? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Min guru sier ja... /use Greater Healthstone Edit: og man kan ikke ha flere ranks avhealthstone i 3.0 så den macroen blir snart useless... Endret 6. oktober 2008 av eXa Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 var i Legacy og ble med i sammenslåingen. Mye drama, så BH var bare midlertidig til jeg fikk ett nytt guild uten masse backstabbers og morons... Edit: Og hvem er så du da? "Yakob", men har kanskje prata med deg fra "Urlikeomg". Prata med deg i AV, pluss at vi gikk Kara en gang i lag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Greit at det kommer masse nytt lvl 80 gear..men det tar vel noen mnd å komme seg til lvl 80 også. Håper hvertfall ikke det tar 3 uker så er man 80. Når TBC kom, erstattet stort sett helt basic rewards og enkle 5-man dungeons alt utstyret fra high-level instancene i vanilla wow. Endret 6. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Min guru sier ja... /use Greater Healthstone Edit: og man kan ikke ha flere ranks avhealthstone i 3.0 så den macroen blir snart useless... Var mer en funksjon for å hjelpe latskapen min Poenget var at når jeg linker til Create Healthstone fjerner jeg ranken, og den høyeste vil da bli laget. Jeg ville ha en lik funksjon for itemet. Nå er det slik at hver gang jeg lærer å lage en høyere rank må jeg inn og endre macroen manuelt. Pain! Det samme gjelder forøvrig med Soulstone... Endret 6. oktober 2008 av Bushmann Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 peonget mitt i editen var at om 8 dager (når 3.0 komer) så kan man kun ha 1 rank av HS... Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja, men vil HS ha samme navnet i inventory uavhengig av hvor mye den healer? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Man kan kun ha 1 rank av HS... har du en lesser og tar en greater så overskriver den lesser HS... Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Ah, jeg misforstod litt Men spørsmålet står jo fortsatt.. om min macro har en funksjon "/use Lesser Healthstone", må jeg manuelt endre denne etterhvert som jeg levler og får høyere rank? Er ingen stor sak, anyway. Endret 6. oktober 2008 av Bushmann Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 ja, men det er vel EGENTLIG mer arbeid å lage en super macro enn å endre en macro 2 ganger mens du leveller til 80 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Noen som har noe peiling på .lua som har tid til å svare på et par spørsmål? Lenke til kommentar
keZ Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 hm når s4 slutter.. vil man kunne kjøpe s3 for honor da? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 nei, fremdeles arena points for s3 og s4 Lenke til kommentar
keZ Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 mm det jeg trodde.. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Med patchen som kommer om 8 dager, får man de nye talnentsa da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå