Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jøss 4 locks og 4 spriests... den ene spriesten hadde god dps, hvamed di 3 andre?

3 Spriests, de to andre dispeller, umulig å gjøre god dps da :)

 

Priests gjør heller ikke god dps endgame, men hjelper healers og annen dps så sinnsykt mye, på det killet der ga jeg gruppa 27k mana og 340k healing done. Må heller ikke glemme debuffsa som kommer opp på target.

Endret av Sink
Lenke til kommentar

"End of Arena Season 4 Coming Soon / Patch 3.0.2 Release date

Season 4 will end on October 14, it wouldn't be surprising to see the Patch 3.0 deployed on live servers on the same day. (Not surprising = 95% chance to happen)

Quote from: Nethaera (Source)

We’re currently planning to end the fourth Arena season on October 14, 2008, and as always -- this date could easily change. This Arena Season is only ending in respect to the ladder, meaning we'll be taking a snapshot of the season's ladder and then go through our normal process to determine who is eligible for the end-of-season rewards. This process should take approximately one week. It's very important for players who feel that they may be eligible for the arena-specific title and/or Armored Nether Drake to refrain from transferring their character to another realm between the date outlined above, and when the end-of-season rewards are physically awarded.

 

Upon the end of this Arena Season, teams and ratings will not be wiped, and will carry forward allowing players to earn points each week and purchase gear until the launch of the expansion (November 13, 2008)."

 

 

MMO-champion

 

Så kommer sannsynligvis til å kommer for oss her i europa onsdag 15.10

Endret av Dext
Lenke til kommentar
jøss 4 locks og 4 spriests... den ene spriesten hadde god dps, hvamed di 3 andre?

3 Spriests, de to andre dispeller, umulig å gjøre god dps da :)

 

Priests gjør heller ikke god dps endgame, men hjelper healers og annen dps så sinnsykt mye, på det killet der ga jeg gruppa 27k mana og 340k healing done. Må heller ikke glemme debuffsa som kommer opp på target.

 

Ah..

 

Ja min main er en spriest(t6) så jeg vet akkurat hvordan spriest ligger ann. Derfor jeg kommenterte spriest dmg. 1500dps er ganske nice

Har du mye haste?

Lenke til kommentar
jøss 4 locks og 4 spriests... den ene spriesten hadde god dps, hvamed di 3 andre?

3 Spriests, de to andre dispeller, umulig å gjøre god dps da :)

 

Priests gjør heller ikke god dps endgame, men hjelper healers og annen dps så sinnsykt mye, på det killet der ga jeg gruppa 27k mana og 340k healing done. Må heller ikke glemme debuffsa som kommer opp på target.

 

Ah..

 

Ja min main er en spriest(t6) så jeg vet akkurat hvordan spriest ligger ann. Derfor jeg kommenterte spriest dmg. 1500dps er ganske nice

Har du mye haste?

 

Er 1500 dps nice for en t6 spriest? For jeg holder 1100 med magen min som har crafts og t4 :p Det er med max buffs selvsagt. Blir noen ganger med en t6 lock i ZA som de sier holder 2300 dps. Er locks så overlegne spriest endgame? :S

Lenke til kommentar

Et par av mine kammerater skal absolutt ha det til at spriests er overlegne på dps, i forhold til alle andre dps`ers.

Noe jeg er veldig uenig i.

Det er vell Rogues og Locks som ligger på toppen?. Sånn har det hvertfall hvert hos oss, uansett hvem guild jeg har vært i

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Det er jo VELDIG avhenging av gear. Vi har en SP hos oss som har rimelig godt gear. Han dytter ut syke mengder med damage, spesielt i SWP :)

 

om han dytter ut mere enn deres huntere, rogues, locks og mages så sier det mere om di enn den shadowpriesten.

 

Shadow priest ligger helt i toppen omtrent helt til man kommer i MH\BT, derfra begyner di andre klassene å dra fra. Tho, Illidan er jeg fremdeles king på :)

Shadow priest gjør det så bra i tidlig content pga vi allerede har veldig høy dps. men vi scaler så dårlig så mens rogues lett legger på 1000dps ekstra så får en spriest kansje 500 mere dps.

 

Jeg lå ihvertfall på litt over 1000dps i ssc, nå med 2 sunwell items har jeg kansje godt opp 500dps (er en stund siden jeg tok brutallus så er ikke helt sikker.)

Lenke til kommentar
Det er jo VELDIG avhenging av gear. Vi har en SP hos oss som har rimelig godt gear. Han dytter ut syke mengder med damage, spesielt i SWP :)

 

om han dytter ut mere enn deres huntere, rogues, locks og mages så sier det mere om di enn den shadowpriesten.

 

Shadow priest ligger helt i toppen omtrent helt til man kommer i MH\BT, derfra begyner di andre klassene å dra fra. Tho, Illidan er jeg fremdeles king på :)

Shadow priest gjør det så bra i tidlig content pga vi allerede har veldig høy dps. men vi scaler så dårlig så mens rogues lett legger på 1000dps ekstra så får en spriest kansje 500 mere dps.

 

Jeg lå ihvertfall på litt over 1000dps i ssc, nå med 2 sunwell items har jeg kansje godt opp 500dps (er en stund siden jeg tok brutallus så er ikke helt sikker.)

 

Offtopic men.. Guilden din har jo ikke tatt Kalecgos engang? Oo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...