H.Eye Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Gidder noen oversette det til meg? Noen som husker hvor jeg finner prequest til Netherwing-dailies? Er helt blank. :< To get started seek out a “High Elf” (really a dragon) named Mordanai in the Netherwing Fields (Shadowmoon Valley). He starts the quest line. Those of you with the U.I. to show locs can find him at 59,58 copy paste ftw ? Bruk loc's fra quoten over, er en npc som tasser rundt med flayer'sa på nevnte location, men du må ha "beste" flying skill for å kunne ta questet. Lenke til kommentar
Faber Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Gidder noen oversette det til meg? Noen som husker hvor jeg finner prequest til Netherwing-dailies? Er helt blank. :< To get started seek out a “High Elf” (really a dragon) named Mordanai in the Netherwing Fields (Shadowmoon Valley). He starts the quest line. Those of you with the U.I. to show locs can find him at 59,58 copy paste ftw ? Bruk loc's fra quoten over, er en npc som tasser rundt med flayer'sa på nevnte location, men du må ha "beste" flying skill for å kunne ta questet. nei, du må ikke ha beste flying skill for å ta questen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Du må ha beste flying skill når du er ferdig med prequestane til Netherwhing, ikkje før. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Til de som følger med på MLG Dallas: Foreslår at dere tar en titt på ESL-turneringen som går på samme tidspunkt. Oppløsningen er dårligere med mindre dere har premium account, men kommenteringen er utrolig mye smoothere. Han eneste som kan formidle noe særlig i MLG er Xyzlol (han til høyre), men han blir alltid overdøvet av de to andre, og tør ikke ta ordet. Ble sliten i hodet av å høre på MLG-kommenteringen denne runden, spesielt når han i midten (random pala fra nurfed) snakka med den tykkeste aksenten jeg har hørt på lenge. "He's gettin' kindæ låw" og hit points-oppdatering hvert sekund er ikke skikkelig kommentering. Endret 5. oktober 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Nerf locks, 4 av dem på topp Neida, grattis. Helnorsk guild, eller? (ser raidchat) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Nerf locks, 4 av dem på topp Neida, grattis. Helnorsk guild, eller? (ser raidchat) Helnorsk ja, de er på topp pga deres oppgave på fighten. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Vel, selv om jeg er mage har jeg ikke noe lock-problem, som resten av folka ser ut til å ha på wow-europe. Etter at det ble til at Curse of Elements hjelper meg er jeg fornøyd. Forøvrig kult navn på guilden, skiller seg ut, og har jo faktisk en betydning. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tja, jeg synes nå Aurora Borealis var en smule uorginalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Trenger navneforslag til min gnome warlock. Bring em on! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Undeadrogue Inxs: Jeg har aldri sett en guild som heter det før. Lenke til kommentar
Kromkakejern Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Nå har jo Aurora på Grim Batol holdt på siden pre TBC, guilden er vel over 3år gammel Lenke til kommentar
decophly Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Trenger navneforslag til min gnome warlock. Bring em on! Warlòck Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Trenger navneforslag til min gnome warlock. Bring em on! HumanMage. Min mage heiter Humanpriesty. Berre synd det er ein human Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 M'uru down, one to go. Gratz. Loot ? Lenke til kommentar
Kromkakejern Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 http://www.wowhead.com/?item=35282 http://www.wowhead.com/?item=34212 http://www.wowhead.com/?item=34213 http://www.wowhead.com/?item=34231 Loot fra M'uru Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Hadde ikke hatt noe i mot det skjoldet... Men blir vel PvP på meg framover. Kan rett og slett ikke ta meg tid til raiding. Er resto shaman + feral druid og warr en god 3v3? Med WF-tot blir vel det kinda usmart mtp feral, kanskje heller gått for en rogue eller arms-warr som replacement for druiden? Endret 5. oktober 2008 av Binko Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Nå har jo Aurora på Grim Batol holdt på siden pre TBC, guilden er vel over 3år gammel Joda, ser man på det slik. Poenget var bare at de per dags dato er mange guilds som heter Aurora Borealis, og at de derfor ikke skiller seg så veldig ut lengre. Et kjapt søk på armory gir godt over 50 resultater. Men dette ble off topic, og litt unødvendige detaljer, jeg velger å sette strek der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Gear? ... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 5. oktober 2008 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå