Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gidder noen oversette det til meg?

 

Noen som husker hvor jeg finner prequest til Netherwing-dailies? Er helt blank. :<

 

To get started seek out a “High Elf” (really a dragon) named Mordanai in the Netherwing Fields (Shadowmoon Valley). He starts the quest line. Those of you with the U.I. to show locs can find him at 59,58

 

 

copy paste ftw

?

 

Bruk loc's fra quoten over, er en npc som tasser rundt med flayer'sa på nevnte location, men du må ha "beste" flying skill for å kunne ta questet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gidder noen oversette det til meg?

 

Noen som husker hvor jeg finner prequest til Netherwing-dailies? Er helt blank. :<

 

To get started seek out a “High Elf” (really a dragon) named Mordanai in the Netherwing Fields (Shadowmoon Valley). He starts the quest line. Those of you with the U.I. to show locs can find him at 59,58

 

 

copy paste ftw

?

 

Bruk loc's fra quoten over, er en npc som tasser rundt med flayer'sa på nevnte location, men du må ha "beste" flying skill for å kunne ta questet.

 

nei, du må ikke ha beste flying skill for å ta questen.

Lenke til kommentar

Til de som følger med på MLG Dallas: Foreslår at dere tar en titt på ESL-turneringen som går på samme tidspunkt. Oppløsningen er dårligere med mindre dere har premium account, men kommenteringen er utrolig mye smoothere.

 

Han eneste som kan formidle noe særlig i MLG er Xyzlol (han til høyre), men han blir alltid overdøvet av de to andre, og tør ikke ta ordet.

 

Ble sliten i hodet av å høre på MLG-kommenteringen denne runden, spesielt når han i midten (random pala fra nurfed) snakka med den tykkeste aksenten jeg har hørt på lenge. "He's gettin' kindæ låw" og hit points-oppdatering hvert sekund er ikke skikkelig kommentering.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Hadde ikke hatt noe i mot det skjoldet...

 

Men blir vel PvP på meg framover. Kan rett og slett ikke ta meg tid til raiding. :)

 

Er resto shaman + feral druid og warr en god 3v3? Med WF-tot blir vel det kinda usmart mtp feral, kanskje heller gått for en rogue eller arms-warr som replacement for druiden?

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Nå har jo Aurora på Grim Batol holdt på siden pre TBC, guilden er vel over 3år gammel :)

Joda, ser man på det slik. Poenget var bare at de per dags dato er mange guilds som heter Aurora Borealis, og at de derfor ikke skiller seg så veldig ut lengre. Et kjapt søk på armory gir godt over 50 resultater. Men dette ble off topic, og litt unødvendige detaljer, jeg velger å sette strek der. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...