Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Kan noen forklare meg hvordan RAF systemet fungerer?

 

ja jeg levler vanlig, og med min WoW kunnskap tar det evigheter og har egentlig lyst til å teste RAF! hvis for eksempel vennen min lager en trail account med ny e-mail og oppgraderer den og jeg inviterer han med min account som jeg bruker nå, kan jeg lage en ny character på en ny server da, eller må jeg være på den serveren der main characteren er?

 

Eller må jeg også lage ny account? Får vi da 3x XP for mobs/quest da? eller er det noe anna vi må også må gjøre?

Endret av Simenrf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PTR er gøy. Timed run i ZA med 25 minutter igjen av timeren i en gruppe bestående av folk med T4 utenom en sunwelled tank som solotanka alt, inkludert lynx og bear. To healers og meg som balance spec i healing gear som kommer på andreplass på damage.

 

I karazhan senere gjorde jeg 1920 dps på Ilhoof uten aoe effects at all. I T6 HEALING gear.

Nightbane dør før han lander i en gruppe som er laga av bæsj. Retards som wiper oss på chess TO ganger. Netherspite down før netherbreaths, etc.

 

30% hp nerf, men still.

Endret av Knofle
Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg hvordan RAF systemet fungerer?

 

ja jeg levler vanlig, og med min WoW kunnskap tar det evigheter og har egentlig lyst til å teste RAF! hvis for eksempel vennen min lager en trail account med ny e-mail og oppgraderer den og jeg inviterer han med min account som jeg bruker nå, kan jeg lage en ny character på en ny server da, eller må jeg være på den serveren der main characteren er?

 

Eller må jeg også lage ny account? Får vi da 3x XP for mobs/quest da? eller er det noe anna vi må også må gjøre?

Vennen din må IKKE lage en trial account først vist du skal bruke en account du allerede har.

Du må sende ham en RAF invite på hans e-mail fra din account. Da får han en kode som han bruker til å lage sin nye trial account med. Når det er gjort vil din og hans nye account bli knyttet (friends) og så lenge dere er rundt samme level, i gruppe og i samme sone (correct me if I'm wrong, regner med jeg glemte noe her) vil dere få 3x experience.

Bare husk, alle accounts som skal vere del av RAF leveling må bli til ved bruk av en kode man får på mail etter å ha blitt sent en invite. Eller, alle bortsett fra én account - den som først sender ut invite. Man kan ikke knytte accounts som allerede er laget.

Beklager vist dette bare ble til mer forvirring for noen. Lenge siden jeg har brukt skrive retten min på noe som helst. :)

Endret av Dewd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Når er det MLG Dallas starter i dag? Står 10 AM Eastern, men jeg fatter aldri noe av det (ikke når jeg googler engang:()

 

Nevermind. De startet nå :)

 

For de som vil se MLG Dallas (3v3 arena turnering) så er Dette Linken

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Tja... De begynner snart egentlig. De babler alltid skit i starten xD

 

Der va første mappen spilt :O Artig med en kommentator som har skikkelig innlevelse for en gang skyld :)

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
Noen som husker hvor jeg finner prequest til Netherwing-dailies? Er helt blank. :<

 

To get started seek out a “High Elf” (really a dragon) named Mordanai in the Netherwing Fields (Shadowmoon Valley). He starts the quest line. Those of you with the U.I. to show locs can find him at 59,58

 

 

copy paste ftw

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...