Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enig med den delen om at man ikke trenger det, men å instance er jo masser av exp, morsomt, upgrades samt at man lærer klassen sin litt bedre å kjenne i group PvE hvis man har solo lvlet mellom 1-60.

 

Er ikke masse nye items hvis du er horde og rogue, du har 10000 forskjellige chests/legs/headpieces for samme formål, du får en trinket, et sett med ringer og neck. That's it.

Endret av flakken
Lenke til kommentar
Men ramparts og BF er jo ikke akkurat de instancer som tar mest tid.

 

De fleste levle-instansene i Outlands ligger vel på den tidsbruken der?

 

En runde i hvilken som helst instanse er velkommen - gir nytt gear, enkel XP og en "buffer" å gå på om man skulle gjøre quester ferdig før man levler og ikke har så mange gode områder å rusle til. (Fantastisk å gå til SM når man har fullført low-end STV og Arathi og spise seg oppover en level eller to slik at man kan fortsette på høyere-level quester).

Lenke til kommentar

Er det fraps som egner seg best til å filme ingame? Og hvilke oppløsning burde jeg kjøre mens jeg filmer? 800x600?

Prøvde meg med fraps istad, 60 fps, men det begynte å lagge av en eller annen grunn -_-

Har all grafikk på max. Kan ha noe med versjonen av fraps tho.

 

Men jeg har en veldig bra pc, så det burde ikke lagge. De WoWfilmene jeg har sett, så har det vært 0 lagg kombinert med heftig grafikk. Fraps? :s

Lenke til kommentar

60 fps er totalt overkill til opptak. Holder i massevis med 25 eller 30. Det er det samme film og TV bruker. Og før dere begynner å skrike, vi snakker om hvor mange bilder i sekundet opptaksprogrammet skal ta opp, ikke hvor mye "øyet klarer å se", eller "jeg har 99 fps i counterstrike, ser forskjell på det og 60". Har ingenting med dette å gjøre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Er det fraps som egner seg best til å filme ingame? Og hvilke oppløsning burde jeg kjøre mens jeg filmer? 800x600?

Prøvde meg med fraps istad, 60 fps, men det begynte å lagge av en eller annen grunn -_-

Har all grafikk på max. Kan ha noe med versjonen av fraps tho.

 

Men jeg har en veldig bra pc, så det burde ikke lagge. De WoWfilmene jeg har sett, så har det vært 0 lagg kombinert med heftig grafikk. Fraps? :s

 

 

 

Ta opp i 30 fps. 60 fps brukes bare hvis du skal lage slowmotion effekter/film.

 

 

Hvis du har to disker, la den disken som du ikke kjører wow fra stå for lagringen av filmen.

Lenke til kommentar
Halla! :)

 

Eg og ein kompis har starta på nytt med horde.

 

Eg recruita han, og han har no godtatt og sett opp 1mnd subscription. Men me får ikkje 3x XP. Må me vente til 10-day trial perioden er ferdig?

 

Nei, man skal få trippel exp med en gang, så lange dere er i samme lvl.

Lenke til kommentar
Halla! :)

 

Eg og ein kompis har starta på nytt med horde.

 

Eg recruita han, og han har no godtatt og sett opp 1mnd subscription. Men me får ikkje 3x XP. Må me vente til 10-day trial perioden er ferdig?

 

Nei, man skal få trippel exp med en gang, så lange dere er i samme lvl.

 

... og er i gruppe ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...