CypheroN Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Hellfire Peninsula var gøy! Kjempelett og levle, masse nye items! Zanmgarmarsh og Nagrand og det er driit. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Jeg er enig med den delen om at man ikke trenger det, men å instance er jo masser av exp, morsomt, upgrades samt at man lærer klassen sin litt bedre å kjenne i group PvE hvis man har solo lvlet mellom 1-60. Er ikke masse nye items hvis du er horde og rogue, du har 10000 forskjellige chests/legs/headpieces for samme formål, du får en trinket, et sett med ringer og neck. That's it. Endret 2. oktober 2008 av flakken Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Har fortsatt å solo levele fra 60-70 på alle karakterene mine. Blir alltid så mye drama og syting i grupper at jeg ikke gidder det. Og guilds er jo enda værre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Har bestemt meg for å "powerlevle" en hunter fra 1 til 70 så langt som mulig før expansion treffer. Dette sammen med raiding hos main-karakteren min. Så får vi se, hvor langt jeg kommer! Avslutta som level 10 etter en par-timers økt igår. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Hehe. Men ramparts og BF er jo ikke akkurat de instancer som tar mest tid. Vil si det er godt brukt tid å ta de questene der inne, og samtidig få masse gratis gear. Ingen av de tar jo mer enn 1 time elns.. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Men ramparts og BF er jo ikke akkurat de instancer som tar mest tid. De fleste levle-instansene i Outlands ligger vel på den tidsbruken der? En runde i hvilken som helst instanse er velkommen - gir nytt gear, enkel XP og en "buffer" å gå på om man skulle gjøre quester ferdig før man levler og ikke har så mange gode områder å rusle til. (Fantastisk å gå til SM når man har fullført low-end STV og Arathi og spise seg oppover en level eller to slik at man kan fortsette på høyere-level quester). Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Er det fraps som egner seg best til å filme ingame? Og hvilke oppløsning burde jeg kjøre mens jeg filmer? 800x600? Prøvde meg med fraps istad, 60 fps, men det begynte å lagge av en eller annen grunn -_- Har all grafikk på max. Kan ha noe med versjonen av fraps tho. Men jeg har en veldig bra pc, så det burde ikke lagge. De WoWfilmene jeg har sett, så har det vært 0 lagg kombinert med heftig grafikk. Fraps? :s Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) 60 fps er totalt overkill til opptak. Holder i massevis med 25 eller 30. Det er det samme film og TV bruker. Og før dere begynner å skrike, vi snakker om hvor mange bilder i sekundet opptaksprogrammet skal ta opp, ikke hvor mye "øyet klarer å se", eller "jeg har 99 fps i counterstrike, ser forskjell på det og 60". Har ingenting med dette å gjøre. Endret 2. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
storken Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Er det fraps som egner seg best til å filme ingame? Og hvilke oppløsning burde jeg kjøre mens jeg filmer? 800x600?Prøvde meg med fraps istad, 60 fps, men det begynte å lagge av en eller annen grunn -_- Har all grafikk på max. Kan ha noe med versjonen av fraps tho. Men jeg har en veldig bra pc, så det burde ikke lagge. De WoWfilmene jeg har sett, så har det vært 0 lagg kombinert med heftig grafikk. Fraps? :s Ta opp i 30 fps. 60 fps brukes bare hvis du skal lage slowmotion effekter/film. Hvis du har to disker, la den disken som du ikke kjører wow fra stå for lagringen av filmen. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva med oppløsning? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Leste guiden til Smeagoldfish, bruker den oppløsningen som han foreslo =) Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) YAY! hjalp en kompis med druid epic form questline EDIT: Gjorde brewfest mes samme gruppa, og nå har jeg ram også Endret 2. oktober 2008 av Zepticon Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg fikk kodo. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Halla! Eg og ein kompis har starta på nytt med horde. Eg recruita han, og han har no godtatt og sett opp 1mnd subscription. Men me får ikkje 3x XP. Må me vente til 10-day trial perioden er ferdig? Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Halla! Eg og ein kompis har starta på nytt med horde. Eg recruita han, og han har no godtatt og sett opp 1mnd subscription. Men me får ikkje 3x XP. Må me vente til 10-day trial perioden er ferdig? Nei, man skal få trippel exp med en gang, så lange dere er i samme lvl. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Halla! Eg og ein kompis har starta på nytt med horde. Eg recruita han, og han har no godtatt og sett opp 1mnd subscription. Men me får ikkje 3x XP. Må me vente til 10-day trial perioden er ferdig? Nei, man skal få trippel exp med en gang, så lange dere er i samme lvl. ... og er i gruppe ? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Nå har kodoen droppet. Nå har daggeren droppet. Nå har rammen droppet. Nå har remoten droppet, og ka har eg fått? Ingen verdens ting. teite brewfest Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Fått alt på første drop jeg Lenke til kommentar
War Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 .. og er i gruppe ? Ja og på samme sted. Add hverandre som friends, kan man summone med et icon i vennelisten er alt ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå