Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

nå blir det über nerf på alle TBC raid instancer, alt får 30% mindre HP.

 

kanskje guilden min klarer KJ nå :p Hadde vært digg

 

Synes det er greit at de gjør dette her, siden pre tbc var det mange som ikke fikk se det meste av content som var i naxx, nå får jo de aller fleste som er med i en brukbar guild sjans til å se litt mer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nå blir det über nerf på alle TBC raid instancer, alt får 30% mindre HP.

 

kanskje guilden min klarer KJ nå :p Hadde vært digg

 

Synes det er greit at de gjør dette her, siden pre tbc var det mange som ikke fikk se det meste av content som var i naxx, nå får jo de aller fleste som er med i en brukbar guild sjans til å se litt mer :)

 

Er ikke sikkert nerfen kommer i 3.0 patchen da. Kan hende den kommer med WoTLK.

Lenke til kommentar

Questrewardene fra Hellfire skal jo geare deg opp ganske godt, da. Og du TRENGER ikke gear fra noensteds.. :p

 

Når du kommer litt videre, er det jo så klart på tide å oppgradere litt, men tror ikke det skal være et VELDIG stort problem å finne group til steder.

 

EDIT: Jupp, syntes også Outland er den morsomste delen av å komme seg til 70.

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Meh, er ingen oppgraderinger for Stormshroud Gloves/Shoulders og Wicked Leather Bracers utenom BF/Ramps med mindre man begynner tidlig i Zangarmarsh. Alltid det samme slitet med leather users når jeg entrer Hellfire som horde, 100000 forskjellige legs, chests og headpieces og ingen bracers, shoulders og resten av jafset. Får håpe jeg klarer å finne et par Demon Hide Spaulders på AH og Sword Dancer Wristguards med mindre jeg klarer å få i hop en Ramparts som IKKE består av 3 rogues, en feral druid og en healer.

Lenke til kommentar
Meh, er ingen oppgraderinger for Stormshroud Gloves/Shoulders og Wicked Leather Bracers utenom BF/Ramps med mindre man begynner tidlig i Zangarmarsh. Alltid det samme slitet med leather users når jeg entrer Hellfire som horde, 100000 forskjellige legs, chests og headpieces og ingen bracers, shoulders og resten av jafset. Får håpe jeg klarer å finne et par Demon Hide Spaulders på AH og Sword Dancer Wristguards med mindre jeg klarer å få i hop en Ramparts som IKKE består av 3 rogues, en feral druid og en healer.
Jeg hadde akkurat samme problemet når jeg levla roguen min nettopp. Fyyyy faen så jævlig det er å samle gear og levle med dårlig gear. Alt tar så jævlig lang tid.
Lenke til kommentar

Joda, soper jo gjennom en sone selv på en dag etter å ha gjort det 5 ganger fra før av, men så har man jo gjerne en liten tvangstanke når man entrer Outlands, og det er å bli kvitt level 40-50 blues/greens ASAP, og da stopper man gjerne innom instanser på veien for å skaffe seg gear som varer fra da du får dem til 70, noe som gjør at du kan selge questrewards for å tjene enda mer gull på veien samt spare quests til 70.

I tilleg så gir det deg et godt avbrekk fra questing.

Lenke til kommentar
My god, det suger å være fresh i Outlands på 60, du trenger gear fra både Ramparts og Blood Furnace, lvl 57-64 greens koster opp til 200g stykk, og det er ingen som LFG'er for verken Ramps eller BF.

 

Spillte begge 2 ganger hver i går kveld, kanskje ikke serveren er så ille alikevel :-) Hvor spiller du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...