Slimda Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 20 her, som druid. Fokuserer ikke særlig, bare kjører på med musikk og questing. Går rimelig kjapt... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Noen ganger er man uheldig med droprate på Mana remnants..eller å finne de pokkers Marksman'ene fordi noen andre har drept dem allerede. Eller så må man drepe 40 Myrmidons for å få de 3 slasne nøklene. Endret 1. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Gjør dere dailie'ne i en spesiell rekkefølge eller bare fyrer dere løs? EDIT: Det er vel ganske åpenbart at man henter alle og tar de som de kommer... Endret 1. oktober 2008 av Binko Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Går bare og henter alle og gjør dem der det passer seg. Er jo et lite område så det går greit unna hvis man treffer bra med droprates. Da snakker jeg om shattered sun-questene altså, ikke de man må fly til blades edge og netherstorm osv. Er jo ikke om å gjøre å slå tidsrekord hver gang heller, bare å få gjort dem unna for å få 120G. Hiver på noe feit musikk så går det enda fortere. Endret 1. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hørte noen i guilde i dag snakke om at honor og marks IKKE blir resetta allikavel i ekspansjons pakken, stemmer dette? Ja. http://www.mmo-champion.com/ Lenke til kommentar
War Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Pga folk som ikke vet dette kunne bli overasket >< Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hørte noen i guilde i dag snakke om at honor og marks IKKE blir resetta allikavel i ekspansjons pakken, stemmer dette? Ja. http://www.mmo-champion.com/ Allerede svart på det pus. In other news: tror dere å gjøre dailies i party tjener mer tid? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Spørs åssen dailys du snakker om det banish More demons questen i ogri la er raskere i party, samme er Bombequesten på samme sted. men på quester som alle må få item, kan det være stress(mana remants questen på quel danas øya feks). Liker å gjøre det alene, slipper alt mas og styr. Endret 1. oktober 2008 av Hans-O Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Kjenner ikke folk å gjøre dailys i party med uansett, så jeg tar bare de som er lettest å gjøre alene. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 patch 3.0.2 kommer vist med mest sansynlighet 14 oktober. 2 uker til Link: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=18788.0 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Helt utrolig at de buffer warriors i PvP... Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Om jeg har 2 accounter, som ikke har vært brukt siden mai. Er det da mulig å bruke "Scroll of resurection" på tvers av accountene? Fra den ene til den andre, og omvendt. Så jeg får 40 dager på hver av dem gratis =) Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Da må jo begge kjøpe spilletid ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er jo ikke gratis, den som blir ressurrected må jo kjøpe 2 mnd spilletid før det virker. Så da er du ganske dum isåfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Oh, så ikke det. Tror 2 stk går fortere, men 3/4 stk går treigere.. Om dere skipper gather questa, så går det nok veldig fort. Glemmer å trykke post.. Endret 1. oktober 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Blizzard har nok tenkt på det på forhånd ja. Hadde det vært gratis ville folk exploitet det totalt. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ja, men nå snakker jeg om at jeg skal ha begge accountene levende. Men kan jeg ikke da få 40 dager, på hver account, i tilegg til det jeg kjøper? Btw, jeg er ikke dum, Bytex Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det tror jeg faktisk ingen har testet, så det er litt vanskelig å si. Mener å ha lest at den som "caster" må ha vært aktiv idet siste. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Helt utrolig at de buffer warriors i PvP... heh...ser kun på det "negative", rait? Jeg for min del ser det positive. Jeg suger i pvp, har alltid gjort det, derfor PvPer jeg ikke. MEN, jeg spiller kun PvE og i PvE er denne forandringen GULL! No more stance dancing for å få fear immune! Slipper 3x GCD, får 3x GCD worth of aggro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå