Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, dere har begge et veldig godt poeng.

Men det jeg mener er at jeg vil også delta i høyere pvp/raids. Det skulle ikke ha vært noe problem å få seg et veldig godt gear i løpet av eh så lenge det er siden TBC kom, men det har det altså vært.

Trodde helt og holdendt at dette ville bli en clean start for alle, og jeg kan ikke syntes annet enn at det ville være ufattelig kjedelig om alle (Det viser seg at mange HAR gjort dette! :)) nå, i forkant av release, gjør det som er nødvendig for å få tilgang til alt det beste med en gang. Om det burde bry meg, er jo en helt annen sak for det burde det jo ikke..

Men det er jo det samme nå, blir jo ikke wipe likevel. :p

Lenke til kommentar

Slimda: absolutt, men disse overspillende nerdene vil alltid ligge to raids over deg. ;)

Bytex: mener du etter WOTLK? Hvis det er det du mener, er jeg enig. Eller, jeg har ikke noe valg da jeg går skole. :wee:

EDIT: Altså, dette med at de ligger over deg angår jo direkte deg selv. Dersom nitti tusen spillere instantly i 80 kjøper seg det beste pvp-gearet, hvem sitter igjen og må grinde? Det er jo deg selv. Og det blir vanskeligere og vanskeligere, for de du spiller mot har jo det beste gearet...

I pvp, altså.

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Så lenge PVP går ut på å ta og holde objectives, eller drepe NPC'r og holde bunkere, har det ingenting å si om noen karer har bedre gear. Det er ikke å drepe spillere vi får mest honor fra, det er å gjøre objectives i battleground.

Nå snakker jeg såklart om PVE-server, da. På en PVP-server blir det kanskje et større problem. Men jeg har ingen planer om å spille PVP-server noensinne.

Lenke til kommentar
Så lenge PVP går ut på å ta og holde objectives, eller drepe NPC'r og holde bunkere, har det ingenting å si om noen karer har bedre gear. Det er ikke å drepe spillere vi får mest honor fra, det er å gjøre objectives i battleground.

Nå snakker jeg såklart om PVE-server, da. På en PVP-server blir det kanskje et større problem. Men jeg har ingen planer om å spille PVP-server noensinne.

Battlegrounds fungerer 100% likt på PvE og PvP-servere.

Lenke til kommentar
Slimda: absolutt, men disse overspillende nerdene vil alltid ligge to raids over deg. ;)

Det er mulig, men så er spørsmålet. Er det deres eller din suksess som har noe å si? :)

Det er mulig, men så er spørsmålet. Er det deres eller din suksess som har noe å si? :)

Det er jo såklart din egen, og din egen suksess ligger vel i å oppleve de høyeste raidsa? Hva slags mål skal man sette hvis det ikke er det?

Så klart, man trenger ikke å tenke noe slikt i det hele tatt, da. Men mange setter seg jo mål og sånt, personlig loker jeg bare rundt for øyeblikket, venter på at en del kamerater skal RAF-levle seg opp til 70 så vi kan starte å spille sammen. :p

EDIT: Dette har du glimrende rett i Bytex (to poster opp), men når jeg går pvp går jeg for nøyaktig playerversusplayer, altså konfrontasjon. Ikke honor-sanking.

Du må uansett alltid gå head-on med en fra den andre faction' for å holde på objectives osv. Hva når han rett og slett utklasser deg pga gear og man taper?

Osv..

Endret av Binko
Lenke til kommentar

So what? Da dør jeg spawner om 10 sekunder og springer tilbake og nuker han mens noen andre også slår på ham.

Å dø i en BG er ingenting for meg. Det skjer 20 ganger på 20 minutter uansett.

Og vi står stort sett en gruppe og passer på objectives, så det er sjelden head to head. Skjer det, får jeg bare dø da, og komme tilbake igjen.

Det irriterer mere vettet av meg med folk som skal være strateger på linje med Stalin, skal ha 5 folk hit og 10 folk dit, også klikker de i vinkel når ingen hører på dem og bare sitter og roper FUCKING NOOBS WE LOSEe, FUCKERS COME NORTH! FUCK COME IWB WE LOSING FUCK FUCK FUCK FUCK.

Så kan de bare gå der og skrike og få høyt blodtrykk, da. Er ikke snakk om å vinne andre verdenskrig her, liksom. La dem hyle videre i neste BG som vi også taper (Horde og AV jeg snakker om). Jeg får bonus honor uansett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
So what? Da dør jeg spawner om 10 sekunder og springer tilbake og nuker han mens noen andre også slår på ham.

Å dø i en BG er ingenting for meg. Det skjer 20 ganger på 20 minutter uansett.

Og vi står stort sett en gruppe og passer på objectives, så det er sjelden head to head. Skjer det, får jeg bare dø da, og komme tilbake igjen.

Det irriterer mere vettet av meg med folk som skal være strateger på linje med Stalin, skal ha 5 folk hit og 10 folk dit, også klikker de i vinkel når ingen hører på dem og bare sitter og roper FUCKING NOOBS WE LOSEe, FUCKERS COME NORTH! FUCK COME IWB WE LOSING FUCK FUCK FUCK FUCK.

Så kan de bare gå der og skrike og få høyt blodtrykk, da. Er ikke snakk om å vinne andre verdenskrig her, liksom. La dem hyle videre i neste BG som vi også taper (Horde og AV jeg snakker om). Jeg får bonus honor uansett.

Poenget mitt her er jo at det er underholdende å vinne over andre i PVP. Og å slippe å løpe tilbake. Hvordan du får til BG's uten pvp skjønner jeg ikke på den ene eller den andre måten, (for meg altså) er jo underholdningen i BG å slåss mot andre spillere, samtidig som det er så godt som umulig å unngå. Man kjemper jo mot hverandre for å fullføre objectives. :)

Nå er det mye rart på offisielle forumet, men for det meste at de som har grinda, og brukt poenga på teite rewards er sure (med god grunn) og de som vil ha reset klager da det ikke ble noen likevel. It's a strange world.

Lenke til kommentar
Så du er en av de som alltid samles på midten for å slåss, så vi andre ikke klarer å holde bunkere, drepe Vanndarr osv.

*riste på hodet*

Du er en av de som bringer opp usaklige kommentarer fordi du ikke har flere valide

argumenter..?

Og nei, jeg er den typen som SLÅSS i bunkerene. Er du han som alltid står ved siden av og ser på jeg dør også da, kanskje? ;)

Koz

EDIT: The Very End; Ja, sikre kilder sier så.

|

v

Samme skjer med meg. Noe muffins fra Blizz' side kanskje.

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Snodig..launcher sier det er data til ny patch available, men Blizzard downloader starter aldri. Så starta jeg den manuellt, da står det bare Waiting... og ingen tegn til å laste ned noe som helst.

Nuvel, påtide med dagens quel'danas dailyrun tror jeg. (120g klinger i potta etter 1 times jobb)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Snodig..launcher sier det er data til ny patch available, men Blizzard downloader starter aldri. Så starta jeg den manuellt, da står det bare Waiting... og ingen tegn til å laste ned noe som helst.

Nuvel, påtide med dagens quel'danas dailyrun tror jeg. (120g klinger i potta etter 1 times jobb)

Samme her angående den nedlast tingen.

Takker for svar angående honor :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...