Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg usikker hvordan jeg skal gjøre det med shaman'en min mtp. raiding, pvp, specc og wotlk. Jeg har jo alltid vært en pvp-kinda guy, men...

 

Er resto noe interessant? Blir det ikke mye /target + hotkey for healing wave? Er resto shammy noe bra i det hele tatt? Elemental?

 

So many things!

Lenke til kommentar

Jeg fikk samme feilmld under install av en patch, og ingenting hjalp, hverken repair eller ny nedlasting av patchen osv.

 

Så sjekka jeg fila som var nevnt i feilmld, og så at den var blitt skrivebeskyttet. Fjerna beskyttelsen og prøvde pånytt så installerte den helt fint. Altså, høyreklikk fila i utforskern, fjern haka for "write protected".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nei det er tull. Jeg syntes virkelig de bør starte fresh, og hadde håpet, nesten forventet det nå...

 

Skulle det ikke liksom være en clean start? Reset, så godt som?

 

Trodde det var slik at mye av gearet man har i 70 var ubrukelig via quest rewards og instance-rewards gjennom 70+, og at dette gjelder for pvp og, tydeligvis ikke.

 

EDIT: Så da blir det fortsatt slik at de som har best gear nå får best gear i 80 og?

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Ser ut som Arena points blir resatt;

We've revaluated certain aspects of how the arena system and current arena season will be affected during both the next content patch, and the launch of Wrath of the Lich King. For starters, the current arena season will end in respect to the ladder upon the release of our next major patch. What this means is, we'll be taking a snapshot of the current season's ladder just before the realms are taken down for patch maintenance, and our normal process will commence to determine who is eligible for the end-of-season rewards. Teams and ratings will not be wiped at that time, and will carry forward allowing players to earn points each week (and buy gear) until the launch of the expansion on November 13th. Almost immediately before Wrath of the Lich King releases, all arena teams as well as ratings will be wiped and arena charter NPCs disabled.
Lenke til kommentar

Jeg orker ikke tenke på hva andre som har farm-raidet i 3 år har som gear, og hvor mye "bedre" de er enn meg pga det.

Eller hvor mye letter disse vil få ubergear i WOTLK. Det har jo INGENTING med meg å gjøre uansett. Hva andre har og driver med interesserer meg midt i rompa. Følger mine egne små mål, og tenker ikke på at andre kanskje har mye bedre utstyr så da må jeg få mindreverdighetskomplekser. Jeg treffer jo aldri disse menneskene likevel, så hvorfor bry meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...