Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og plutselig gjør du en feil selv, eller disconnecter/lagger på et uheldig tidspunkt. Gjør du det hvert 5. raid har du allerede gjort din del av 5 dumme wipes/raid.

Derfor suger PvE i WoW. Legg merke til at de aller fleste i guildet klager over at folk er tilbakestående, uten at de merker at de selv utgjør denne delen.

(Ikke at dere/jeg er tilbakestående, selvfølgelig. Ser det kan tolkes på feil måte.)

Ja man kan være uheldig, det er derfor man løper tilbake og prøver igjen.

Vi vipet 30-40 ganger på bossen pr raid i HM siden i vår.

Idag tok vi med de 15 beste og 10 fra et annet guild isteden for å ta med de som

DC /lagger uheldig bare på den bossen i 6 mnd =

rulla 10 på hjelm og like dårlig på chest

post-64596-1222814035.jpg

Lenke til kommentar

Skulle ikke blizzard* fikse botte problemet? Jeg var nettopp i en AB hvor det var 15 mot 15, så vi gikk for de vanlige flaggene men noe var veldig rart hvor ble det av hordene? Når jeg nærmer meg farm ser jeg 2 stykker som bare står med flagget og når jeg kommer opp med "basen" deres løper så og si alle rundt som hodeløste kyllinger, ja jeg har vært i ab med mange bots før men jeg er sikker på at det bare var 2-5 horde som faktisk spilte verste var at jeg faktisk ble eid av bottene som løper rundt og kaster 1-3 spells.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
We had hoped that the introduction of some new Honor rewards in the upcoming patch would give players a great opportunity to spend any of their remaining Honor. However, many players would still be surprised by an Honor and token reset as it isn’t something we’ve done in the past. As such, we've decided to not reset Honor or tokens upon the release of Wrath of the Lich King. Players who save their Honor will be able to spend it on level 80 rewards, although those rewards will be significantly more expensive than their level 70 counterparts.

D'oh!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...