CombatPsycho Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Kan man fortsatt få den tittelen? :o Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Hmm, sånn ca. hva kan man svare på spørsmålet: "How well do you know your class? Briefly explain your answer." ^^ Endret 30. september 2008 av BigJackW Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Så dropper remote, ram og daggeren fra brd event bossen også vinner samme duden alle tre. Makan! så lenge jeg har ventet på noen gode drops også går alt rett til helvete. typisk. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Så dropper remote, ram og daggeren fra brd event bossen også vinner samme duden alle tre. Makan! så lenge jeg har ventet på noen gode drops også går alt rett til helvete. typisk. vil ikke akkuratt drepe deg, men jeg fikk Kodo i dag Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Flott for deg Neida, gøy om den hadde droppet, men 1 av tre ting måtte vel ha gått ann. Eneste jeg har klart å kapre derfra er alle de fordømte trinketene. Lenke til kommentar
Faber Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Archimonde down!!! \o/ no lewt for meg, men morro lel:P Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Gratz. Drops ? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 M'uru på 12% i går, med 3 melees(2 rogues og en arms war) døde fra 60% og ned i p2. Hadde så sjukt vært kill om de ikke hadde dratt agro å daua. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Noen som veit om man slipper å dl'e 3.0.2 patch i morra om man allerede har downloada for PTR? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 I morra?? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Noen som veit om man slipper å dl'e 3.0.2 patch i morra om man allerede har downloada for PTR? Patchen kommer ikke i morgen og nei, når den kommer må du laste det ned på nytt. Det som derimot kommer i morgen er en ny patch for PTR og Beta Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Noen som veit om man slipper å dl'e 3.0.2 patch i morra om man allerede har downloada for PTR? Patchen kommer ikke i morgen og nei, når den kommer må du laste det ned på nytt. Det som derimot kommer i morgen er en ny patch for PTR og Beta Noooes. Faen, noen folk som sa til meg at den kommer ut i morra. Jaja faen heller. Takk for svar hvertfall Lenke til kommentar
War Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Og plutselig gjør du en feil selv, eller disconnecter/lagger på et uheldig tidspunkt. Gjør du det hvert 5. raid har du allerede gjort din del av 5 dumme wipes/raid.Derfor suger PvE i WoW. Legg merke til at de aller fleste i guildet klager over at folk er tilbakestående, uten at de merker at de selv utgjør denne delen. (Ikke at dere/jeg er tilbakestående, selvfølgelig. Ser det kan tolkes på feil måte.) Ja man kan være uheldig, det er derfor man løper tilbake og prøver igjen. Vi vipet 30-40 ganger på bossen pr raid i HM siden i vår. Idag tok vi med de 15 beste og 10 fra et annet guild isteden for å ta med de som DC /lagger uheldig bare på den bossen i 6 mnd = rulla 10 på hjelm og like dårlig på chest Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Skulle ikke blizzard* fikse botte problemet? Jeg var nettopp i en AB hvor det var 15 mot 15, så vi gikk for de vanlige flaggene men noe var veldig rart hvor ble det av hordene? Når jeg nærmer meg farm ser jeg 2 stykker som bare står med flagget og når jeg kommer opp med "basen" deres løper så og si alle rundt som hodeløste kyllinger, ja jeg har vært i ab med mange bots før men jeg er sikker på at det bare var 2-5 horde som faktisk spilte verste var at jeg faktisk ble eid av bottene som løper rundt og kaster 1-3 spells. Endret 30. september 2008 av Carlgutt Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Hei, noen som vet hvor lenge pve->pvp skal gå an? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Hei, noen som vet hvor lenge pve->pvp skal gå an? de har vel ikke sagt noe annet enn at det "nå er mulig"? Tviler på at det er noe tidsrom, tipper det er perma. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 For alltid skal da jeg tro. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Skulle ikke blizzard* fikse botte problemet? Eneste kuren for botte-"problemet" er å redesigne BG slik at de enkelete kampene blir viktige... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Skulle ikke blizzard* fikse botte problemet? Eneste kuren for botte-"problemet" er å redesigne BG slik at de enkelete kampene blir viktige... kan like gjerne redesigne hele spillet i så fall ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 We had hoped that the introduction of some new Honor rewards in the upcoming patch would give players a great opportunity to spend any of their remaining Honor. However, many players would still be surprised by an Honor and token reset as it isn’t something we’ve done in the past. As such, we've decided to not reset Honor or tokens upon the release of Wrath of the Lich King. Players who save their Honor will be able to spend it on level 80 rewards, although those rewards will be significantly more expensive than their level 70 counterparts. D'oh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå