Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er veldig typisk det.

Skjønner liksom ikke helt den greia.. Når jeg tar på en boss, så skjønner jeg enhver ability etter 1-2 forsøk. Jeg vet hva som må gjøres, og hva som ikke skal gjøres...

noen personer må, derimot, ledes med hånda for hvert steg.

ja, det irriterer meg mye. Når man wiper om og om igjen, fordi folk ikke klarer små og lette oppgaver :nei:

Lenke til kommentar
ja, det irriterer meg mye. Når man wiper om og om igjen, fordi folk ikke klarer små og lette oppgaver

Teron drep - spøkelser

blood - roter i rett gruppe

archi ikke stå i brann eller ikke dø av fall

Naj` - kast da kast kaaaadst !1111

Alle bossene vi gjør fortiden har vi retards på, ganske kjedelig å vipe pga andres tabber.

Ikke tanking eller healing men noe så lett som WASD+ IQ

Trur det til og med står i manualen hvordan man flytter seg...

Lenke til kommentar

Og plutselig gjør du en feil selv, eller disconnecter/lagger på et uheldig tidspunkt. Gjør du det hvert 5. raid har du allerede gjort din del av 5 dumme wipes/raid.

Derfor suger PvE i WoW. Legg merke til at de aller fleste i guildet klager over at folk er tilbakestående, uten at de merker at de selv utgjør denne delen.

(Ikke at dere/jeg er tilbakestående, selvfølgelig. Ser det kan tolkes på feil måte.)

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Og plutselig gjør du en feil selv, eller disconnecter/lagger på et uheldig tidspunkt. Gjør du det hvert 5. raid har du allerede gjort din del av 5 dumme wipes/raid.

Derfor suger PvE i WoW. Legg merke til at de aller fleste i guildet klager over at folk er tilbakestående, uten at de merker at de selv utgjør denne delen.

(Ikke at dere/jeg er tilbakestående, selvfølgelig. Ser det kan tolkes på feil måte.)

Det er lovlig å få DCer og lignende, men når du rett og slett ikke forstår hva bossen gjør etter flere dager/uker med wipes, da..

Lenke til kommentar
Da er det på tide å innsjå at 12 årsgrensa er kun satt for å tene mest mulig penger og so unge folk har ikkje godt av å spele WoW.

12årsgrensa er satt fordi spillet ikke inneholder elementer som ville forlanget en høyere eller lavere aldersgrense.

Hva en person har godt av, har du ingen peiling om, siden det ganske enkelt er opp til hver enkelt.

Lenke til kommentar
Da er det på tide å innsjå at 12 årsgrensa er kun satt for å tene mest mulig penger og so unge folk har ikkje godt av å spele WoW.

12årsgrensa er satt fordi spillet ikke inneholder elementer som ville forlanget en høyere eller lavere aldersgrense.

Hva en person har godt av, har du ingen peiling om, siden det ganske enkelt er opp til hver enkelt.

det er en ting. Annen ting er: gkick. Ærlig talt, hvor vanskelig kan det være? Klarer ikke personen å være on par med andre, hva gjørn der? Kick'n ut og få inn ny kar.

Lenke til kommentar

det er en ting. Annen ting er: gkick. Ærlig talt, hvor vanskelig kan det være? Klarer ikke personen å være on par med andre, hva gjørn der? Kick'n ut og få inn ny kar.

Så har du problemet med forskjellige grupper innad i guilden.

Venner av gm, familie osv.

Et uheldig kick kan føre til mye rart.

Lenke til kommentar
Er veldig typisk det.

Skjønner liksom ikke helt den greia.. Når jeg tar på en boss, så skjønner jeg enhver ability etter 1-2 forsøk. Jeg vet hva som må gjøres, og hva som ikke skal gjøres...

noen personer må, derimot, ledes med hånda for hvert steg.

ja, det irriterer meg mye. Når man wiper om og om igjen, fordi folk ikke klarer små og lette oppgaver :nei:

Tror enda jeg har til gode å drepe han biblotekaren i kara uten at noen beveger seg i den flamme phasen. Blir så oppgitt at det blir morsomt, går jo ikke an å bli sur på sånt etterhvert.

Lenke til kommentar
Tror enda jeg har til gode å drepe han biblotekaren i kara uten at noen beveger seg i den flamme phasen. Blir så oppgitt at det blir morsomt, går jo ikke an å bli sur på sånt etterhvert.

Det fungerer faktisk ganske så fint hos oss.

Kan ha noe med at hver gang Flame Wreath kommer, så roper vi ut i Skype "STÅ STILLE FOR FAAAEEEN!".

Og så er jo det bare -noen- som blir "stoppet" opp, så vanligvis kan jeg fortsatt bevege meg.

Lenke til kommentar
Er du voksen, så tar du opp problemet der og da, og så lar du det ligge, ferdig utkranglet.

Å gå rundt og surmule og sparke folk for bagateller er tullete.

ikke når den samme personen ble tilsnakket av officers, class leader, GMs og andre, og FORTSATT "tab dotter" sheeps og alt av trash, så blir man sur. Særlig når det gjelder andre fuck ups også, som er repeterende... Når du føkker opp gang på gang, etter mye tilsnakk, så syns jeg det er en god grunn til å la deg gå.

F.eks.

Lenke til kommentar

Trenger hjelp til ny server, spiller på Stormrage PvE men er så sykt lei den skitserveren der nå ><

små"krav" :

-PvP

-Grei Alliance/Horde-ratio (hvertfall ikke så mye mer Horde, men mer alliance går)

-Helst en battlegroup hvor det er litt jevnt mtp hvem som vinner, er i Cyclone nå og Horde vinner 99%

-Gjør ikkeno om det er "lett" å skaffe en grei rating, men er vandt til Cyclone så alt blir vel piece of cake iforhold

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...