Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg har begynt og bruke 2 sverd i steden for 1 dagger og 1 sverd. Det er bare såååååå deilig. Masse damage. Brukte aldri backstab eller ambush anyway. Eneste jeg savner er crippling poison.

 

Så er jeg jo også blitt lvl 47 da. er litt irritert over at jeg har så mye Thick Leather. jeg kan ikke bruke det enda så i dag solgte jeg sikkert 10 stacks ^^.

 

Løper rundt i Hinterlands og koser meg nå. Prøver og finne meg et par epix sånn at jeg kan bli High Warlord i løpet av uka. Jeg er jo nesten seargant allerede :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har begynt og bruke 2 sverd i steden for 1 dagger og 1 sverd. Det er bare såååååå deilig. Masse damage. Brukte aldri backstab eller ambush anyway. Eneste jeg savner er crippling poison.

5628623[/snapback]

Du brukte aldri backstab og ambush uansett? Hva var vitsen med og bruke dagger i forhold til f.eks Sword da?

Lenke til kommentar
Jeg skrev inn et søknadskjema, og satte "13" på "Alder:", og skrev "men jeg oppfører meg eldre" i parantes. Jeg vil selv si at jeg ikke oppfører meg som en gjennomsnittlig 13 åring. Tror ikke folk syns det, heller.

5629263[/snapback]

Da skulle du enkelt og greit skrevet "18". Det er ikke som om de kan sjekke det.

Lenke til kommentar
2500 på arathor  :wallbash:

Noe som tilsvarer 208 salg , ala 2500 potions ala 8000 indigrienser

Bra jeg har flere sammlere på laget.

5629472[/snapback]

etter hva jeg har lest av dine poster er du druid, right?

Du som skrøt av at du hadde masse penger og ville kjøpe hand of ragnaros, right?

5629600[/snapback]

Kan jo hende han har sluttet å kjøpe gold da.. :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...