Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
litt ute av wow verdenen, men kan vel spørre her :) hvilken server burde jeg bytte til? var innom ravencrest i dag for første gang på 2 år, og det var jo ganske dødt :p hvor er det ok med norske folk på horde i dag? på forhånd takk :)

Ravencrest er jo top 3 Pve server i verden, er ikke akkuratt hva jeg ville kalt "død" :p.

Lenke til kommentar
litt ute av wow verdenen, men kan vel spørre her :) hvilken server burde jeg bytte til? var innom ravencrest i dag for første gang på 2 år, og det var jo ganske dødt :p hvor er det ok med norske folk på horde i dag? på forhånd takk :)

Ravencrest er jo top 3 Pve server i verden, er ikke akkuratt hva jeg ville kalt "død" :p.

Gjelder dette ikke Alliance dog? Mener å ha hørt at Horde siden (som han spiller) skal være ganske død på Ravencrest.

Lenke til kommentar

Det er fordi tanken ikke gjør jobben sin isf. Når dragen går ned så må tanken drite i rytteren og bare løpe bort å plukke opp dragen. Gjør han det er det ikke noe problem.

Noen tips om hvordan tanks kan maksimere sin aggro på VoidReaver? All info tas imot med takk... (wipe på 1% i dag :()

putt en shammy i gruppa.

Lenke til kommentar
Noen tips om hvordan tanks kan maksimere sin aggro på VoidReaver? All info tas imot med takk... (wipe på 1% i dag :()

Han er jo kjempe lett og tanke. Du får tonn med rage. Bruk shield slam hver gang cd`n er ferdig, så devastate, devastate ,devastate,devastate,devastate,devastate,devastate og en heroic strike i ny og ne for rage dumping.

Har du mye rage så bruker du Shield slam, devastate, heroic strike (for hvert slag),devastate osv :p

Passer man på og bruke shield slam så fort det ikke er noe cd og heroic strike for hvert slag, pluss devastate, så er det ingen problem og holde aggro. Man kan bli sliten av så mye "button mashing" men, det er verdt det :thumbup:

Edit: ikke glem og holde shield block oppe også da :whistle:

PLUSS demo shout og tc. Om du ikke har noen til og hjelpe deg med det da.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Siste boss i Hellfire Raparts må ha alvorlige problemer.

som healer er det altid meg han går på først når dragen kommer ned :S

noe som dreper meg med engang, møkka boss.

Den lander før orc'n er død, så når du fortsetter å heale tanken mens han lander får du masse healingaggro = du blir slått på. Gi tanken 5 sec til å slå på dragen og det skal være 0 problem.

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål her når det gjelder specs og forandringen fra Azeroth til Outlands.

Er for øyeblikket en shadowstep build på en rogue (lvl 55) jeg har under levelling, og det går fantastisk fort å drepe ting, og jeg har ingen downtime whatsoever.

Vil et slikt spec fremdeles være effektivt når jeg entrer Hellfire, eller er jeg dømt til å respecce til andre specs for å holde oppe effektiviteten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...