Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-91929-1222534460_thumb.jpg

HVA faen blizzard? Hva var galt med den gamle Sylvanas Windrunner? Hvorfor skal hun pluselig se anderledes ut? har jeg gått glipp av noe viktig annet enn at hun sikkert er pisst på Arthas enda? Skal hun prøve å forføre han eller? :no:

Edit: Ikke for det at jeg ikke kan se det at det var rart at hun så ut som en Night Elve men kom igjen. Hvis hun skulle endres så trengte vel ikke håret osv og forandres? Hun ser jo ikke ut som er forsaken lengre.

Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar
Har et lite spørsmål anngående migration av karakterer: Hvis jeg vil skifte server og bytte account på en char, må jeg da betale dobbel migration? Eller kan jeg gjøre det i en omgang?

Du kan gjøre det i en omgang:) Håper de kommer med rabatt for flytting av flere characters snart:P

Ah, takk! Da må jeg vel bare få kjøpt meg en til account asap.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer og selge accounten min nå, men har ikke peiling på hvor mye jeg jeg skal ta for den.

Grim Batol

70 Draenei Shaman,Enhancement merciles og brutal hands. T4/kara/Za/MH gearogså nesten full epic healinggear og halvepic elementalgear

63 Dwarf Hunter

35 Night Elf Rogue

26 Gnome Mage

19 Draenei Paladin "twink"

14 Gnome warlock

Zenedar

49 Undead Warrior

24 Blood Elf Priest

Lenke til kommentar

Bossene pleier å være greie, men første boss er altid et kaos. Hver gang jeg har vært med har OT fått DC mens infernalene kommer, noe som somregel gir meg aggro og dør.

Andre boss er lett, men forrige gang bugga han og sendte ut massive waves (Carrion Swarm) flere ganger på rad fort.

Tredje boss gikk ganske lett. Er mage, uten SR, men en Ice Block og managems hjelper veldig på.

Fjerde boss er derimot en retardcheck. Vi kjører slik at alle som skal dø skal løpe bort til en plass der OT og noen DPS + healers står, men mange som ikke gjør dette, og vi får adds løpende rundt overalt.

Håper det går bedre idag. :p

Lenke til kommentar

Du mener det er andre boss som har infernals, ikke første boss. ;-)

Imo er første boss en retard sjekk også. Flytte seg ut fra death'n decay, pvp trinket på ice trap saken osv.

Anetheron bugga til oss en gang også. Hadde seg slik at han ikke spawnet infernals. Var ganske lekkert.

Jeg huska aller første gangen vi testa Azgalor. Først wipa på wave 5-6. Vi prøvde på nytt, og greide å komme oss til bossen som vi klarer å one-shotte på første try. Vanligvis sender vi melee bort på adds, da de bare kommer drite seg ut på azgalor der det kommer rain of fire.

Spiller mage selv for så vidt, og bruker å equipe shadow res gear på kaz'rogal. Holder ut så evig mye lengre. :p

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...