Dext Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Hmm, flere enn GuQQa, Drunk_panda og han andre fyren (tommy fra tommy og tigern avatar hvis jeg husker rett) som spiller ravencrest alliance her?Vet Skurupu spiller horde Vel spiller på RC i alle fall;) Horde tho Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Nei, det er det samme om det står "up to" eller "by". Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Maks 2 måneder ihvertfall^^ Tviler egentlig, alle vennene mine har sluttet og spille, desuten har jeg mistet lysten. Men man vet jo aldri:P Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 woho, mista bear med 2min...artig når 3 av folka er på lan og har ustabilt nett, deriblandt ene tanken. Også flytter jeg imorgen så har nok ikke nett før etter patchen, meh no bear 4 me! QQ /emo-mode off Lenke til kommentar
kafan Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Er vel ikke det samme om det står by up to eller by. Opptil 22 er vel strengt tatt fra 1-22, mens med er 22 punktum. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Sitter her og funderer på om jeg skal rolle en rogue, men så sinnsykt usikker på rase nå som de nye racialene har kommet, noen tips? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Et aldri så lite spørsmål bare.... Er det slik at man betaler $12.99 for BÅDE WoW og TBC per måned? Altså 2 x $12,99?? Det har seg slik at jeg sjekket kontoen min nå, og ser at Blizzard har trekt meg 105 kroner TO ganger samme dag! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Hvordan i @£@@@££ er det mulig å bli bannet for å si "religion is a lie" en gang i WoW? Det var alt jeg sa og nå er jeg bannet for 48 timer, skal jo på lan i dag og game WoW med trippel XP i 4 dager, men ser ut som at Blizzard har andre planer for meg. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 lol @Blizzard Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Er vel ikke det samme om det står by up to eller by. Opptil 22 er vel strengt tatt fra 1-22, mens med er 22 punktum. Nei, effekten er det samme. På grunn av Spell Coefficients Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Sitter her og funderer på om jeg skal rolle en rogue, men så sinnsykt usikker på rase nå som de nye racialene har kommet, noen tips? (PvP-perspektiv): Ingen tips faktisk. På alliancesiden virker ALLE racialene bra i teorien. På hordesiden er det lettere. Der tror jeg undead fortsatt er mest tiltrekkende, selv med en nerfed wotf. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 WotF nerfa? Er jo ikke stort, bare at den ikke kan kastes på forhånd. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 WotF nerfa? Er jo ikke stort, bare at den ikke kan kastes på forhånd. Ser slik ut ja. Men tildligere i PTR-fase kunne den ikke brukes i heletatt uten at man var feared o.l. Fikk bare "Nothing to dispell". Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Et aldri så lite spørsmål bare....Er det slik at man betaler $12.99 for BÅDE WoW og TBC per måned? Altså 2 x $12,99?? Det har seg slik at jeg sjekket kontoen min nå, og ser at Blizzard har trekt meg 105 kroner TO ganger samme dag! Nei man betaler bare ett beløp per månede. Når du har et gående abonement så vil blizzard reservere $12,99 så du ikke kan bruke de. Det blir ikke trekt før neste månede. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Hmm, vent til onsdagen eller noe, snakk om at jeg og Lycan skal serru Edit: Kan jo alltids se om jeg tar en tur idag, PM meg navn jeg kan whispre, skal på LAN uten å ha noe å gjøre.... Skal dere rolle Alliance? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) WotF nerfa? Er jo ikke stort, bare at den ikke kan kastes på forhånd. Feil. Spiller man for eksempel roguebaserte rushdownteams (eks: rogue/rogue eller rogue/rogue/druid), så vil gamle WotF gi 5 gratis sekunder med rushdown uten at fear kan brukes som peeling. En warlock kan dermed peele druiden etter forandringen ved å kaste 2 fears på rad (med WotF i mellom selvsagt). Som sagt, WotF er fortsatt en bra racial, og orcs blir nerfa på begge bruksområdene (1. random fulle stun resists er bedre enn flat reduction. 2. Blood fury kunne brukes til å fjerne wound poison lettere, eller til å kite bedre (med blood fury som overrider 5stack wound trenger bare abolish ticke 1 gang for å fjerne crippling poison)). WotF sin styrke er uendret mot de fleste priestteams også. Men nerfen er fortsatt en nerf, og burde tas i betraktning når man skal måle styrken til racials. Horde har betraktelig færre gode racials enn alliance for øyeblikket. Endret 27. september 2008 av Quicko Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Hvordan i @£@@@££ er det mulig å bli bannet for å si "religion is a lie" en gang i WoW? Det var alt jeg sa og nå er jeg bannet for 48 timer, skal jo på lan i dag og game WoW med trippel XP i 4 dager, men ser ut som at Blizzard har andre planer for meg. Du sa det helt sikkert som en spøk, men for de religiøse blir det aldri en spøk... Å kommentere religion er bare teit, og nå har du lært det Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Har et lite spørsmål anngående migration av karakterer: Hvis jeg vil skifte server og bytte account på en char, må jeg da betale dobbel migration? Eller kan jeg gjøre det i en omgang? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Hvordan i @£@@@££ er det mulig å bli bannet for å si "religion is a lie" en gang i WoW? Det var alt jeg sa og nå er jeg bannet for 48 timer, skal jo på lan i dag og game WoW med trippel XP i 4 dager, men ser ut som at Blizzard har andre planer for meg. Du sa det helt sikkert som en spøk, men for de religiøse blir det aldri en spøk... Å kommentere religion er bare teit, og nå har du lært det Da regner jeg med at man får 48 timer for å si at relgion er sannhet også. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Har et lite spørsmål anngående migration av karakterer: Hvis jeg vil skifte server og bytte account på en char, må jeg da betale dobbel migration? Eller kan jeg gjøre det i en omgang? Du kan gjøre det i en omgang:) Håper de kommer med rabatt for flytting av flere characters snart:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå