Wackee Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Absolutt, to klasser som dreper raskt! Frost nova, blizzart, multishiot... Lenke til kommentar
eXa Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 4 dager... lan. ja seff Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Var det jeg trodde, må jo få magen sjappt opp til 70 så jeg blir 70 med litt ok gear før TBC Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Hmm hadde det ganske morsomt på PTR nå... endelig buffet de balance druids (jeg gikk fra 1.1kdps raidbuffed til 1.6k dps selfbuffed) og etter å ha stått en stund på dr.boom var vi 5 stykker som lagde en gruppe. 5 stykker med dps spec vel og merke (shadow priest, ret pala, frost mage, demonology lock og meg som balance). Vi gikk deretter og lekte litt med normal instancene i tk... Var helt sykt hvor fort det gikk å pløye gjennom mech, bot osv på normal og vi hadde nok fint greid heroic også. Så det ser ut til at man ikke trenger tanks eller healers for 5 mans lenger Holder det seg sånn til wotlk, så blir jeg ganske fornøyd for å si det slik. Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Var noen som diskuterte ravager vs cat for et par sider siden. Ser ut til at de nerfer ravager dps i exp, så ville heller satsa på cat. Evnt core hound kilde Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Hmm, flere enn GuQQa, Drunk_panda og han andre fyren (tommy fra tommy og tigern avatar hvis jeg husker rett) som spiller ravencrest alliance her?Vet Skurupu spiller horde Ahpadt. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Det var det han het Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Heisann folkens. Ikke spilt wow aktivt på en stund, tatt det litt med ro, men når er det de legger inn de nye talentene? ser det er mye fint som skal bli morsomt å prøve der;) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Kommer vel ingen nye talents før WOTLK kommer 13. november? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Joda. Blir prepatch akkurat som før TBC. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 og håper den patchen kommer snart! blir vell i midten av oktober eller noe. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Hmm, flere enn GuQQa, Drunk_panda og han andre fyren (tommy fra tommy og tigern avatar hvis jeg husker rett) som spiller ravencrest alliance her?Vet Skurupu spiller horde Ahpadt. Jeg spilte der i alle fall. Kan jo hende jeg kommer tilbake en dag. Btw, GuQQa nerder vel på hordesiden nå til dags Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Har seg nemlig slik at det vurderes å starte opp en liten alt på Ravencrest... Så ville vite om det var noe folk herfra i samme slengen Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Hmm, flere enn GuQQa, Drunk_panda og han andre fyren (tommy fra tommy og tigern avatar hvis jeg husker rett) som spiller ravencrest alliance her?Vet Skurupu spiller horde Spiller både Horde og Alliance på Ravencrest for øyeblikket. Jeg spilte der i alle fall.Kan jo hende jeg kommer tilbake en dag. Btw, GuQQa nerder vel på hordesiden nå til dags Åpnet alliance-kontoen også. Endret 26. september 2008 av GuQQa Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Det vet jeg Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Har startet opp RAF-prosjekt på alliance siden nå. Er level 10, så om du vil ha noen å levle med kan vi sikkert levle sammen. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Hmm, vent til onsdagen eller noe, snakk om at jeg og Lycan skal serru Edit: Kan jo alltids se om jeg tar en tur idag, PM meg navn jeg kan whispre, skal på LAN uten å ha noe å gjøre.... Endret 26. september 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Lurte på en liten ting her.. hva er forskjellen på når det står "Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to X" og f.eks. "+X Frost Spell Damage"? altså snakk om gear her.. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Magical spellpower påvirker alle spells, mens frost spellpower kun påvirker frost spells osm f.eks frostbolt eller frost shock. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Det er jeg jo klar over. Men jeg mener, på den ene står det Damage and Healing by up to X. mens på den andre står det ikke by up to, vil det si at på den første så må det være en viss casting time på spellet for at den skal utnytte alle X, mens på den andre så utnytter alle +X uansett casting time? Endret 26. september 2008 av Tremolo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå