Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm hadde det ganske morsomt på PTR nå... endelig buffet de balance druids (jeg gikk fra 1.1kdps raidbuffed til 1.6k dps selfbuffed) og etter å ha stått en stund på dr.boom var vi 5 stykker som lagde en gruppe. 5 stykker med dps spec vel og merke (shadow priest, ret pala, frost mage, demonology lock og meg som balance). Vi gikk deretter og lekte litt med normal instancene i tk... Var helt sykt hvor fort det gikk å pløye gjennom mech, bot osv på normal og vi hadde nok fint greid heroic også. Så det ser ut til at man ikke trenger tanks eller healers for 5 mans lenger ;)

 

Holder det seg sånn til wotlk, så blir jeg ganske fornøyd for å si det slik.

Lenke til kommentar
Hmm, flere enn GuQQa, Drunk_panda og han andre fyren (tommy fra tommy og tigern avatar hvis jeg husker rett) som spiller ravencrest alliance her?

Vet Skurupu spiller horde :)

 

Spiller både Horde og Alliance på Ravencrest for øyeblikket. :D

 

Jeg spilte der i alle fall.

Kan jo hende jeg kommer tilbake en dag. Btw, GuQQa nerder vel på hordesiden nå til dags

 

Åpnet alliance-kontoen også. :)

Endret av GuQQa
Lenke til kommentar

Det er jeg jo klar over. Men jeg mener, på den ene står det Damage and Healing by up to X. mens på den andre står det ikke by up to, vil det si at på den første så må det være en viss casting time på spellet for at den skal utnytte alle X, mens på den andre så utnytter alle +X uansett casting time?

Endret av Tremolo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...