Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Echeyakee, finfin løve, kun den og en til i spillet som ser sånn ut :)

Jo den er fin den =) Men jeg har ikke ork til å levle opp den, for mye arbeid for meg.

 

Jeg tenkte mer på et dyr som ikke er i kattefamilien, hvis det er noen som er like bra som katta?

 

 

Neste patch blir alle pets 5 levler under deg, så da kan du ha det du vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har en 70 dwarf hunter på al'akir og jeg driver å skal finne meg et pet jeg kan trives med i gruppe pve. Hvilke pet er det jeg bør titte på med tanke på at de skal gjøre mest mulig dps?

 

Jeg veit at katter er kjempegode, men er det noen andre pets som er like gode? helst nesten lvl 70 dyr.

 

Ang dyr som greit erstatter katta er vel ravager. De gjør vel ca samme dps, og er litt mindre kresen i matveien om det betyr noe ;)

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Her har du perfekte siden for huntere:

 

http://petopia.brashendeavors.net/

 

Der står alt om de forskjellige typene pets. Pluss alle skills de forskjellige kan lære på hvilken level og hvor man finner dyrene som har Claw 3 f.eks.

 

Her er stats på Ravager-klassen

 

Learnable Skills: Bite, Dash, Gore, Cower, Growl, and passive skills

Best Stat: Damage (DPS: +10%, AR: +5%, HP: -7%)

Diet: Meat, Raw Meat

 

Og Cats-klassen

Learnable Skills: Bite, Claw, Dash, Prowl, Cower, Growl, and passive skills

Best Stat: Damage (DPS: +10%, AR: +0%, HP: -2%)

Diet: Fish, Meat

 

Som du ser, har ikke ravager høyere DPS enn katt, men mere AR (armor rating), og litt mindre hitpoints.

Altså Ravager tanker bedre, men du mister Claw da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvor går grensen for privatliv i wow?

 

GM leset whispers

GM leser gchat

GM/wow registrerer ord du bruker og tar kontakt med deg om nødvendig osv.

 

Når noen skriver dette:

/g Vi vant BG

Så svarer jeg

/g HAXX!

Så har guildys plukket opp dette og hver gang noen skriver at de har vunnet eller klare noe skrev han HAXX! til dem i forskjellige kanaler ettersom hvor det ble skrevet.

Så kom GM på banen og spurte han hvorfor han hadde skrevet HAXX! over 200 ganger den siste uken. Lurte på om han jukset eller visste om noen som gjorde det osv.

-------------

 

GM snakket til meg så skrev jeg det GM sa i Guildchat

så sa GM til meg " ikke skriv det jeg skriver i gchat, det er fra meg ment til deg"

Da kan GM lese guildchats iallefall.

 

--------------

Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål.. er alle professions klare for Wotlk eller skjer det fremdeles endringer? Hvor kan man evt. finne oppdaterte lister?

 

 

Det skjer fortsatt endringer, og disse kom i nyeste build til betaen:

 

Professions changes

Engineering

 

* Flying Machine now requires 350 engineering skill to ride.

* Turbo-Charged Flying Machine now requires 375 engineering skill to ride.

* Nitro Boosts boot enchantment for engineers now increases run speed for 5 seconds. (Down from 8 seconds)

* Nesingwary 4000 has been updated with a new model. Diamond-Cut Refractor Scope has been added to the game.

 

 

Leatherworking

 

* Fur Lining - Attack Power - Permanently enchant bracers to increase attack power by 114. Can only be used on the leatherworker's bracers, and doing so will cause them to become soulbound. (Down from 120)

* Fur Lining - Spell Power - Permanently enchant bracers to increase spell power by 67. Can only be used on the leatherworker's bracers, and doing so will cause them to become soulbound. (Down from 70)

 

 

Tailoring

 

* Magnificient Flying Carpet and all the Flying Carpet mounts requires 425 skill in tailoring to ride.

* Lightweave Embroidery changed to "Embroiders a subtle pattern of light into your cloak, giving you a chance to cause an additional 1000 to 1200 Holy damage when you damage an enemy with a spell. You can only embroider your own cloak and embroidering your cloak will cause it to become soulbound. Requires 400 Tailoring to use." (Up from 800-1000 Holy Damage)

* Swordguard Embroidery changed to "Embroiders a magical pattern into your cloak, causing your damaging melee attacks to sometimes increase your attack power by 300 for 15 sec. You can only embroider your own cloak and embroidering your cloak will cause it to become soulbound. Requires 400 Tailoring to use." (Old - Ignore 1000 of your target's armor)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...