Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Blir fort ett 3 dagers LAN for grinding til 80, etterfulgt av et 2dagers LAN for grinding av phat mount. Men den mounten der er sikkert ikke bare bare å få. Blir enten raid instance rep reward eller rep grinding som man må gjøre i gruppe.

Ble litt for mange som fløy rundt på netherdrake etterhvert. Var kult når jeg var nr 3 på servern å få en, men når det er tog med dem i shatt blir magien litt borte :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har en 70 dwarf hunter på al'akir og jeg driver å skal finne meg et pet jeg kan trives med i gruppe pve. Hvilke pet er det jeg bør titte på med tanke på at de skal gjøre mest mulig dps?

 

Jeg veit at katter er kjempegode, men er det noen andre pets som er like gode? helst nesten lvl 70 dyr.

Lenke til kommentar

1% er den lengste prosenten. Bossen detter til 99% når den har mistet ett HP. Den skifter til 98% når vi egentlig befinner oss på 98,999%. Jobber vi oss nedover ser vi at 1% varer fra 1,999% til 0%.

 

1% er dermed tilregnelig dobbelt så stor som de andre prosentpoengene.

 

Edit: Slått på målstreken. Tok meg litt bedre tid. :)

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Spiller warhammer, men savner wow litt, lurer på om jeg skal bruke den greia der men lvler raskere med en venn og lvle en ny class til 70, og begynne med wow igjen, og se om wotlk blir bra.

Noen betatestere her som har prøvd siege weapon systemet? hvordan er det? er det noe som faktisk kommer til og bli brukt?

er det værdt og begynne med wow en stund til for wotlk, blir det mye nytt liksom?

Har ikke fulgt så mye med på wotlk fronten, så hadde vært find om noen kunne fortelle meg litt, så finner jeg ut om jeg skal begynne med wow igjen.

 

Btw, i wow har jeg to lvl 55, så jeg fikk egentlig aldri prøvd "end game" er det noe jeg burde få med meg da? fryktelig usikker på om det egentlig er værdt og gå i fra warhammer en stund for og prøve meg med wow igjenn :p

Endret av Sjokoladefisk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...