Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quote from: Eyonix (Source)

 

As many of you know we will be featuring a new Battleground, a dedicated world PvP zone and all new PvP items in Wrath of the Lich King. In order to make the transition from The Burning Crusade to Wrath of the Lich King flow as smoothly as possible, all accrued honor points will be reset at the launch of the expansion. We do this to ensure select players do not have an unfair advantage at level 80 from stockpiling honor to instantly purchase the newest Wrath of the Lich King PvP rewards. For those with unspent honor points prior to the release of the expansion, we will be offering a few upgrades and special rewards in next content patch solely for purchase via the honor system.

 

All Honor Tokens will be wiped as well. This reset should happen right before the launch of Wrath of the Lich King.

 

 

Lurer på hva "a few upgrades and special rewards" er for noe.

Lenke til kommentar
Ang. downloader så ble løsningen for meg å sette den til å laste ned mens jeg spiller (Launcher - Options). Så logget jeg på wow og gikk ut, da ligger launcheren der og laster.

 

har telenor adsl 16000/600, men det gikk tregt de første 2-3 dagene. Men satt den på over natta, så var den ferdig neste morgen.

 

Lykke til.

Vel, det er det jeg har gjort også.

Og har 16000/7000 eller noe i den duren, men det hjelper liksom ikke :p

Lenke til kommentar

Kan man gjøre Brewfest boss _questet_ flere ganger? Sånn at man får rewarden på 40 tokens på nytt? Jeg trenger nemlig 220 for den membership greia.

 

Vil PVP-gear funke fint helt opp til level 80, eller blir det raskt byttet ut med quest rewards? Noen i fra betaen som vet?

 

Hadde allerede begynt med farmingen -_-

 

S2+ gear vil nok vare til 80. Det blå pvp settet på 80 er bare såvidt bedre enn S3/S4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...