Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan jeg spørre om en ting med en gnag, som en google sikkert ville løst?

Spellpower (nå damage). Vil det rett og slett si, at med 500 skader man 500 mer enn spell'en estimater? Eller er det noe rart prosentsystem ute og går?

Direct damage mao?

Er vel coefficients ute å går, noen har veldig lite som 30% og andre har høyere som 100%+...

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke garantere at det er det som er problemet, men jeg har måtter gjøre det selv, og etter det fikk jeg lastet ned mye mye fortere.

Men skjekk om den laster opp. Hvis den gjør det, er det ikke noe i veien med porten, men heller for mange som laster ned i forhold til opp.

Lenke til kommentar

Akkurat, her sitter jeg og studerer porter og sørenskap som er. Og prøver å starte den. Og der laster den ned i vei, i knallbra hastighet, jo! :)

Det keylogger meg sikkert. Når det ser jeg er på vei til å endre noe, så fikser det seg, bare så jeg må gjennom alt faenskapet med å leite opp info.

(Det er snakk om den prepatchen som kom for en god stund siden).

Og.. der stoppa den igjen, da jeg lukka portforward.com og alle linkene-tabsa. Den VET, sier jeg! DEN VET HVA JEG GJØR!

EDIT: Den laster opp med 1-1.5 kb/s og laster ned med ca 25-35.. :p

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Wall of text..

Hmm, jeg tror muligens problemet da bare er at det ikke er nok seeders, altså, ingen å laste ned fra.

Da er det bare å vente, og har du flaks får du kobla deg til en kjapp seeder en gang X.x

@JohnRichard:

Jeg kan sikkert lage en char og signe, om du vil det ;)

Kommer ikke til å spille eller noe, men om du virkelig har problemer med å få signatures.

Lenke til kommentar
Wall of text..

Hmm, jeg tror muligens problemet da bare er at det ikke er nok seeders, altså, ingen å laste ned fra.

Da er det bare å vente, og har du flaks får du kobla deg til en kjapp seeder en gang X.x

@JohnRichard:

Jeg kan sikkert lage en char og signe, om du vil det ;)

Kommer ikke til å spille eller noe, men om du virkelig har problemer med å få signatures.

Jess, men nå ser den ut til å stå på en veldig stabil hastighet. 74% nå. Skal ikke ta for lang tid. :)

Lenke til kommentar
På ros
Soul Drain

Randomly targetted spell which deals damage and drains mana: 2,500-3,400 damage/mana drained every 3 seconds. Lasts 30 seconds. Dispellable. Resistable.

Folk sier man ikke kan dispelle, kan man eller ikke nå.

Den kommer kun i p1, og kan dispelles. Kunne iaf det på torsdagen som var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...