Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat, her sitter jeg og studerer porter og sørenskap som er. Og prøver å starte den. Og der laster den ned i vei, i knallbra hastighet, jo! :)

 

Det keylogger meg sikkert. Når det ser jeg er på vei til å endre noe, så fikser det seg, bare så jeg må gjennom alt faenskapet med å leite opp info.

 

(Det er snakk om den prepatchen som kom for en god stund siden).

 

Og.. der stoppa den igjen, da jeg lukka portforward.com og alle linkene-tabsa. Den VET, sier jeg! DEN VET HVA JEG GJØR!

 

EDIT: Den laster opp med 1-1.5 kb/s og laster ned med ca 25-35.. :p

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Wall of text..

 

Hmm, jeg tror muligens problemet da bare er at det ikke er nok seeders, altså, ingen å laste ned fra.

Da er det bare å vente, og har du flaks får du kobla deg til en kjapp seeder en gang X.x

 

 

@JohnRichard:

Jeg kan sikkert lage en char og signe, om du vil det ;)

Kommer ikke til å spille eller noe, men om du virkelig har problemer med å få signatures.

Lenke til kommentar
Wall of text..

 

Hmm, jeg tror muligens problemet da bare er at det ikke er nok seeders, altså, ingen å laste ned fra.

Da er det bare å vente, og har du flaks får du kobla deg til en kjapp seeder en gang X.x

 

 

@JohnRichard:

Jeg kan sikkert lage en char og signe, om du vil det ;)

Kommer ikke til å spille eller noe, men om du virkelig har problemer med å få signatures.

Jess, men nå ser den ut til å stå på en veldig stabil hastighet. 74% nå. Skal ikke ta for lang tid. :)

Lenke til kommentar
På ros
Soul Drain

Randomly targetted spell which deals damage and drains mana: 2,500-3,400 damage/mana drained every 3 seconds. Lasts 30 seconds. Dispellable. Resistable.

 

Folk sier man ikke kan dispelle, kan man eller ikke nå.

Den kommer kun i p1, og kan dispelles. Kunne iaf det på torsdagen som var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...