El Fantasma Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 I cat form, hvor mye AP får jeg per strenght og agility stat? Fant det ut. Takk for hjelpen. Ble du snurt fordi ingen svarte deg mellom 5 og 7 om morgenen? :!: Regner med det var ironi...alt annet ville vært bare dumt! Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 I cat form, hvor mye AP får jeg per strenght og agility stat? Fant det ut. Takk for hjelpen. Ble du snurt fordi ingen svarte deg mellom 5 og 7 om morgenen? :!: Regner med det var ironi...alt annet ville vært bare dumt! http://no.wikipedia.org/wiki/Sarkasme ???? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) mange bilder av nye mounts: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=17532.0 gleder meg til og lage flyvende teppe Endret 23. september 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 de flyvende dragene var epic Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Fy faen! Proto Drakes! Så sinnsykt rått. De andre dragene var også sjuke! gleeder meg! Lenke til kommentar
binko Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 De vet å hype det opp før release, hvertfall... Men må innrømme jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Husker for noen år siden så pratet vi om flying mounts i guildchat, og jeg sa at flyvende tepper hadde eid. Da lo alle av meg. MEN HVEM LER NÅ?! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Om det blir mounts som blir gold-sink i WotLK ser jeg frem til å slippe å tenkte på å måtte spare til gold-sinken. Tenker jeg lett hopper over 14.000g på 3-personsmounten og skaffer meg 280% flysak til alle 6 (etterhvert 7) 70 chars jeg har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Gief rug! Gief Photo Drake! Har ikke en eneste krone igjen etter jeg kjøpe epic flying, tho.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har da vel ikke kroner i WoW? Eller kjøper du gull med penger? Gull er skjit-enkelt å skaffe seg. Gjør et par daily-quester daglig, og du tjener hundrevis. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Et par stemmer nok ikke helt..men får gjennomsnittlig 10G i reward for hver daily-quest på lvl 70. Og maks per dag er 25, så da klarer du 250G om dagen. Men da gjør du stort sett ikke annet den dagen heller, for noen av dailyene er lange grindequester. Flere er også dungeons som krever en gruppe. En fin måte jeg tjener ekstra på er å droppe crafting profession som komplementerte gathering profession. Altså droppa Alchemy når jeg hadde Herbalism, og bytta ut med Skinning. Nå bare selger jeg alt jeg skinner på AH, og selger 20-stacks med blomster på AH. Tjener meget bra på det, siden veldig mange powerleverer f.eks. Leatherworking men gidder ikke ha skinning, så de kjøper alle skins på AH. Samme med Blacksmiths og Mining. De vil gjerne bare ha en spesiell uberitem på toppen av skilltreet. Nå er det JÆVLA kjedelig å grinde fra 0-375 på lvl 70, men det får så være. Mining er nok langt kjipere å lvl 0-375 siden nodene er så veldig spredt. Skinning er bare å stå i et område med masse beasts. Så flytte seg til en annen sone når dyrene blir for lav lvl. Endret 23. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er holy priest, så orker ikke gjøre dailies, men har en hunter og en pala jeg kan spille på om jeg vil tjene dobbelt opp(group, follow på priest, nuke med hunter.).. Har mining som jeg tjener en del på, da. Lenke til kommentar
Faber Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 tipper de fleste ikke gidder dailys, er jo gørratamt;/ men er jo veldig lett også, gjør kun shattered sun dailys, gjort på max 40min. 120-130g, ganger 7dager i uka. 840gull. har jo masse tid til overs til å gjøre andre gullsamle ting da også, bare synd det er så tamt:P Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jepp, det er dritkjedelig å bare gjøre samme questene hver dag. Men sånn er det når man vil tjene masse penger fort, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Tenker jeg skal skaffe 2k gold og netherdrake før wotlk, ihvertfall. Og.. Nå som all healinggear blir gjort over til spellpower i LK, noen som veit om man kan se armory, bare med LK stats? Bare for å kunne sammenligne med hva man har, og hvordan det blir. Lenke til kommentar
binko Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Husker for noen år siden så pratet vi om flying mounts i guildchat, og jeg sa at flyvende tepper hadde eid. Da lo alle av meg. MEN HVEM LER NÅ?! De i guildchat'en? Pengegrind. Kjedeliiiiiiig. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hvor mye er denne verdt sånn ca.? Regner med det ikke er 1000g som wowhead sier. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Tenker jeg skal skaffe 2k gold og netherdrake før wotlk, ihvertfall. Og.. Nå som all healinggear blir gjort over til spellpower i LK, noen som veit om man kan se armory, bare med LK stats? Bare for å kunne sammenligne med hva man har, og hvordan det blir. For å finne ut hvor mye din +healing er verdt så tror jeg det skal være så enkelt som å gange det du har nå med 0.53. Altså hvis du har 2300+ healing så ganger du med 0.53 og du får da 1219 spellpower. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) 742 spellpower. HVordan blir normal dmg da? 1-1? Endret 23. september 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) 742 spellpower. HVordan blir normal dmg da? 1-1? ja. Edit, litt synd at jeg må plukke opp masse healing items for å booste dmggearet mitt :\ Endret 23. september 2008 av Sink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå