Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et par stemmer nok ikke helt..men får gjennomsnittlig 10G i reward for hver daily-quest på lvl 70. Og maks per dag er 25, så da klarer du 250G om dagen. Men da gjør du stort sett ikke annet den dagen heller, for noen av dailyene er lange grindequester.

 

Flere er også dungeons som krever en gruppe.

 

En fin måte jeg tjener ekstra på er å droppe crafting profession som komplementerte gathering profession. Altså droppa Alchemy når jeg hadde Herbalism, og bytta ut med Skinning. Nå bare selger jeg alt jeg skinner på AH, og selger 20-stacks med blomster på AH. Tjener meget bra på det, siden veldig mange powerleverer f.eks. Leatherworking men gidder ikke ha skinning, så de kjøper alle skins på AH. Samme med Blacksmiths og Mining. De vil gjerne bare ha en spesiell uberitem på toppen av skilltreet.

 

Nå er det JÆVLA kjedelig å grinde fra 0-375 på lvl 70, men det får så være. Mining er nok langt kjipere å lvl 0-375 siden nodene er så veldig spredt. Skinning er bare å stå i et område med masse beasts. Så flytte seg til en annen sone når dyrene blir for lav lvl.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Er holy priest, så orker ikke gjøre dailies, men har en hunter og en pala jeg kan spille på om jeg vil tjene dobbelt opp(group, follow på priest, nuke med hunter.).. Har mining som jeg tjener en del på, da. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Tenker jeg skal skaffe 2k gold og netherdrake før wotlk, ihvertfall.

 

Og.. Nå som all healinggear blir gjort over til spellpower i LK, noen som veit om man kan se armory, bare med LK stats?

Bare for å kunne sammenligne med hva man har, og hvordan det blir. :p

Lenke til kommentar
Tenker jeg skal skaffe 2k gold og netherdrake før wotlk, ihvertfall.

 

Og.. Nå som all healinggear blir gjort over til spellpower i LK, noen som veit om man kan se armory, bare med LK stats?

Bare for å kunne sammenligne med hva man har, og hvordan det blir. :p

 

For å finne ut hvor mye din +healing er verdt så tror jeg det skal være så enkelt som å gange det du har nå med 0.53. Altså hvis du har 2300+ healing så ganger du med 0.53 og du får da 1219 spellpower.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...