Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

W T F

 

Noen som har dårlig rå ?

http://armory.wow-europe.com/character-she...rest&n=Kaek

 

Legendary gems på shoulders.

 

Jeg hadde grønne gems i min T6-bracer i et par uker. Vi hadde ingen flere red gems i banken, og badge -> gems patchen var ikke kommet enda. Mange som løp rundt med teite gems i guilden min i starten av SW. Vi hadde et køsystem for red gems.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Synes ikke det var noe problem. Men lettere om tanken hadde hatt threat-meter så jeg ikke fikk aggro siste gangen.

 

Så lenge tanken løper vekk når han begynner å kaste disarm, så går det helt greit ned til 20%. Vår ene DPS var warrior, så ikke noe problem resten heller. Spesielt ikke som mage da jeg får ekstra DPS når mobs er under 20% health. :p

 

Ja,med deg og en god tank i gruppen gikk det veldig lett. Ikke en gang 25% mana var borte.

Lenke til kommentar

Har forstått det slik at bossen i BRD kun kan tas en gang pr dag, da den krever ett dailyquest, men at alle i gruppen med questet kan starte bossen om og om igjen? Krever det instance-reset for hver gang?

 

Er dette kun for level 70s? Eneste jeg ønsker meg derfra er healing-trinketen (den ordentlige :p) - men er bare lvl 67 på presten foreløpig :p

 

Edit: Jeg har bare skummet forum, ikke sjekket hverket Brewfest NPC's eller BRD selv. (Jobbet hardt med levling av presten hele helga ;))

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Var og snakka med vendor senest i går... Kjøpte meg en 60% speed (mount achievementen)

 

+ du får da kjøpt den 600 ticket saken av goblinen (vurderer å farme den på hunteren) så virker da merkelig hvis den kun dropper i BRD...

 

Edit: Du trenger ikke snike inn, kan bare bypasse alt og løpe inn ustealtha, eller bruke teleporten på innsiden av BRD-instancet.

 

Droppa forresten en blå sak som gjør at jeg kan teleporte fra hvor som helst rett inn til bossen :p Husker ikke hva den heter, men fet var den.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...