Skurupu Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 W T F Noen som har dårlig rå ? http://armory.wow-europe.com/character-she...rest&n=Kaek Legendary gems på shoulders. Jeg hadde grønne gems i min T6-bracer i et par uker. Vi hadde ingen flere red gems i banken, og badge -> gems patchen var ikke kommet enda. Mange som løp rundt med teite gems i guilden min i starten av SW. Vi hadde et køsystem for red gems. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 BigJack, så vidt jeg vet så finnes det ikke noen legendary gems, kun epic. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 hørt om warglaives før? Lenke til kommentar
War Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Når ble det en gem? :-O Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 oops my bad lol Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 http://www.wowhead.com/?item=13086 \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/ gratz meg, takk Lenke til kommentar
Pyratheon Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 \o/ 1700 Rating! Også! 3 man Onyxia, 2 BT/SWP Geared Huntere + en halv s2 geared priest. ^^ Også gjort AQ40, BWL, MC. Naxx, ZG og AQ20 neste uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Synes ikke det var noe problem. Men lettere om tanken hadde hatt threat-meter så jeg ikke fikk aggro siste gangen. Så lenge tanken løper vekk når han begynner å kaste disarm, så går det helt greit ned til 20%. Vår ene DPS var warrior, så ikke noe problem resten heller. Spesielt ikke som mage da jeg får ekstra DPS når mobs er under 20% health. Ja,med deg og en god tank i gruppen gikk det veldig lett. Ikke en gang 25% mana var borte. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 mja, har tanket den med min Holy paladin, også vært med å healet mens en warlock tanket den - så en god tank er vel ikke helt nødvendig ;p Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 25%? Jeg brukte opp all mana i kampen, men det var fordi jeg spammet smite. Som healer. Hadde jeg bare fokusert på healing, hadde jeg hatt 95% minimum. 600+ spirit hjelper på Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg leker death knight på den fighten der To-håndstanking FTW! Lenke til kommentar
keZ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Kan en druid med 970 + heal klare å heale på brd bossen? Og hvor mye + heal må en druid ha for å heale i heroics? Lenke til kommentar
War Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ja det kan druiden, jeg gjore det med 800+heal som shadow trenger bare 4-5 heal med en hot eller 2. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har sykt lyst på brewfest ram`n, men roguen min er lvl 60. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Rammen kan du få fra 600 tickets eller hva de kaller det, hadde klar swift brewfest ram på level 50..... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Har forstått det slik at bossen i BRD kun kan tas en gang pr dag, da den krever ett dailyquest, men at alle i gruppen med questet kan starte bossen om og om igjen? Krever det instance-reset for hver gang? Er dette kun for level 70s? Eneste jeg ønsker meg derfra er healing-trinketen (den ordentlige ) - men er bare lvl 67 på presten foreløpig Edit: Jeg har bare skummet forum, ikke sjekket hverket Brewfest NPC's eller BRD selv. (Jobbet hardt med levling av presten hele helga ) Endret 22. september 2008 av JohnRichard Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Står på wowheadat den kun dropper i BRD i år. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Rammen kan du få fra 600 tickets eller hva de kaller det, hadde klar swift brewfest ram på level 50..... Det var gamle brewfest. Hos den nye, får du bare Ram og Kodo som drop hos bossen. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Kan en gruppe rogues snike seg inn til han, eller må du ha healer og tank? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Var og snakka med vendor senest i går... Kjøpte meg en 60% speed (mount achievementen) + du får da kjøpt den 600 ticket saken av goblinen (vurderer å farme den på hunteren) så virker da merkelig hvis den kun dropper i BRD... Edit: Du trenger ikke snike inn, kan bare bypasse alt og løpe inn ustealtha, eller bruke teleporten på innsiden av BRD-instancet. Droppa forresten en blå sak som gjør at jeg kan teleporte fra hvor som helst rett inn til bossen Husker ikke hva den heter, men fet var den. Endret 22. september 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå