Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Hunter hadde 580 , de to andre lå på 200.. Han sa 262, men dmg meter sa noe anna, tho.

 

Har aldri spilt dps, hva skal den ligge på? Så bare at de hadde fryktlig mye mindre enn hva de andre hadde..

 

Locken visste ikke en gang hvor fp i IF var, så er litt skeptisk på han..

Lenke til kommentar

Okei. Her er saken. (Jeg tar dette veldig humoristisk selv om det ikke er formulert sånn).

 

I dag, søndag, er BM daily HC. Lett å finne group, tilogmed healer er lett å finne. Så jeg, og en kompis, som spiller warr, roter fram en 2k resto shammy samt en karaepic-ele shammy. Dette skal jo gå fint, selv med min under-the-average 560 spell damage.

 

Hvem er HELT klar på at vi ikke skal wipe og at dette går helt fint? Healer. Hvem GLEMMER å resse undertegnede, slik at undertegnede går glipp av drop'et som undertegnede trengte? Healer. Hvem GLEMMER å heale tank slik at groupen wiper? Healer, og gjett ÈN gang hvem som ankh'er seg inn i bossen vi akkurat wipa på? Healer. (Andre shammy's var på cd).

 

Hvem konstaterer den amazing'e ironien på /w til healer?

 

Undertegnede.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Rart.. Gikk tom for mana på han.. 1350+ heal.. Wipe.. Aner ikke hva som skjer.. Skjedd 2 ganger nå. (11k hp warrior).. :S

 

:-S Jeg healer tanken får som var en rouge som shadowpriest med 800+heal. dps nr 2 var lvl 68 og deretter 2x t4 huntere.

 

siden jeg drepte bossen 31 ganger som sp healer jeg også warrior or holypalas som tank med shadowpresten.

 

Kan noen fortelle taktikken?

Noen sier nuke adds pga dem blir elite etter 1 min, andre sier nuke boss.

Lenke til kommentar

Adds blir IKKE til eliter etter ett minutt.

Ved 66% og 33%, spawner bossen en elite. THat's it.

 

Har nå kverka bossen over 20 ganger, og har fått full kontroll på hva som skjer.

 

 

Adds spawner hele tiden. De tar jeg med fire smites på min holypriest.

Elitene ignorerer vi, og lar tanken tanke. De gjør nesten ikke skade uansett.

Bossen slår som ei jente. Kjør på.

 

Tingen er, la tanken holde aggro på bossen og elitene, og så kjører dere på med DPS. Sett av en til å ta addsa som kommer, og ellers bare kjør på.

 

Han er utrolig simpel.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...