binko Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Brewfest Festival. Så å si free epic trinket, plukk opp quest, bruk ti minutter på å finne deg group, fly til og downe en tjommis. Garantert trink drop, er vel Tanke-, heale-, AP (?) og Spelldamage, i tillegg til en summon av en dame eller noe sånt som man kan få (Dropper èn ting hver gang). Pass på å få en group hvor alle kan summone bossen, da det er mange av de som ikke fikk det de trengte som håper på å "ta" din. (Les: har alle fem i groupen questet, downer du han fem ganger; fem drops) Personlig fikk jeg min i første run. (her) Men nå står sannsynligvis Riding crop oppført. Er hverfall 43 damage and healing ved equip, og 155 for 20 sec ved use. Must-have for alle og enhver. ------ Litt annet; nå er det iherdig AV-grinding som står for tur. Dette har jeg gjort før, og det var ikke like ille da. 0 res, ingen premade på meg. Horde Cyclone, lite win. Altfor lite spell damage og hit rating som man ser, blir nok spell damage-daggeren fra pvp-reward + en offhand jeg har på lur. Bytte ut cape, ring, shoulders, neck.. ++ Sukh, mye å gjøre. Den tida fra du har for dårlig gear til å joine premade eller kara er kinkig. Endret 20. september 2008 av Binko Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvor lenge er dette trinket+mount greiene? Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det vet jeg ikke helt, men det er jo en festival som er innimellom. Og det er vel forskjellige, èn gang i måneden? Så anbefaler deg å gjøre det i dag eller i morgen, er sikkert bare ut helga. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Får en kul kanin med hoggtenner-pet fra en lvl 1 quest utafor orgrimmar. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Matsemann, Brewfest varer fra 20. september til 4. oktober. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Da droppa to kodos på rad, skjønner ikke hvorfor folk syter over lav droprate Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 I for one skjønner ikke hva folk VIL med kodo'er.. (Eller den andre saken, eller grinde og kjøpe i timesvis for å få en ny mount..) Update; MOAR AV! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 4. Oktober http://www.wow-europe.com/en/info/basics/e...s/calendar.html Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 skjønner ikke kodoer liker ikke de i det hele tatt, stygge beist Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Da droppa to kodos på rad, skjønner ikke hvorfor folk syter over lav droprate Fuck off?! Lenke til kommentar
Kromkakejern Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Har droppet 6 mounter for meg idag ^^ 3 rams og 3 kodos Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Dropper vel ikke ram? Kjøpes den... Lenke til kommentar
Kromkakejern Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ram dropper fra BRD jo Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kjipt, burde vært som i fjor at man må kjøpe den Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Jeg hater dere. Endret 20. september 2008 av chokke Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Fragma - Toca's Miracle 2008 (Richard Durand remix) Nnååå har du trykt litt kjapt på "mine innlegg" igjen vel Chokke-pus.. Or not? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nnååå har du trykt litt kjapt på "mine innlegg" igjen vel Chokke-pus.. Or not? Litt kjapt ja. Gårt litt fort innimellom. Mutlitasking fungerer sjeldent optimalt med nåværende kode. *Kommentar om at WoW suger og gode argumenter for å backe opp*. /Flame on! Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nnååå har du trykt litt kjapt på "mine innlegg" igjen vel Chokke-pus.. Or not? Litt kjapt ja. Gårt litt fort innimellom. Mutlitasking fungerer sjeldent optimalt med nåværende kode. *Kommentar om at WoW suger og gode argumenter for å backe opp*. /Flame on! *Overseende nikk og rekommentere at du hadde denne i mine innlegg* Nei, nå orker jeg ikke mer pvp for i dag. Og jeg har gått LITE i dag. Uff. Skal gå seg til neste uke, med AV! Da er det jo bare.. fem.. hundre.. tusen som skal lage seg .. 400+ resi premade. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 *Overseende nikk og rekommentere at du hadde denne i mine innlegg* Nei, nå orker jeg ikke mer pvp for i dag. Og jeg har gått LITE i dag. Uff. Skal gå seg til neste uke, med AV! Da er det jo bare.. fem.. hundre.. tusen som skal lage seg .. 400+ resi premade. Må da ha litt underholdning i hverdagen (host, host). *Nevne noe om at WoW er et 1000x grindespill * Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 *Overseende nikk og rekommentere at du hadde denne i mine innlegg* Nei, nå orker jeg ikke mer pvp for i dag. Og jeg har gått LITE i dag. Uff. Skal gå seg til neste uke, med AV! Da er det jo bare.. fem.. hundre.. tusen som skal lage seg .. 400+ resi premade. Må da ha litt underholdning i hverdagen (host, host). *Nevne noe om at WoW er et 1000x grindespill * *Samtykkende grynt og spørre seg selv hvorfor en som flamer har 5000 (femtusen) innlegg i wow-området* Sove, nå. Kos dykk vidare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå