Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Brewfest Festival.

 

Så å si free epic trinket, plukk opp quest, bruk ti minutter på å finne deg group, fly til og downe en tjommis. Garantert trink drop, er vel Tanke-, heale-, AP (?) og Spelldamage, i tillegg til en summon av en dame eller noe sånt som man kan få (Dropper èn ting hver gang). Pass på å få en group hvor alle kan summone bossen, da det er mange av de som ikke fikk det de trengte som håper på å "ta" din. (Les: har alle fem i groupen questet, downer du han fem ganger; fem drops)

 

Personlig fikk jeg min i første run. (her) Men nå står sannsynligvis Riding crop oppført. Er hverfall 43 damage and healing ved equip, og 155 for 20 sec ved use. :)

 

Must-have for alle og enhver.

 

------

 

Litt annet; nå er det iherdig AV-grinding som står for tur. Dette har jeg gjort før, og det var ikke like ille da. 0 res, ingen premade på meg. Horde Cyclone, lite win. Altfor lite spell damage og hit rating som man ser, blir nok spell damage-daggeren fra pvp-reward + en offhand jeg har på lur. Bytte ut cape, ring, shoulders, neck.. ++

 

Sukh, mye å gjøre.

 

Den tida fra du har for dårlig gear til å joine premade eller kara er kinkig.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nnååå har du trykt litt kjapt på "mine innlegg" igjen vel Chokke-pus..

 

Or not?

Litt kjapt ja.

Gårt litt fort innimellom. Mutlitasking fungerer sjeldent optimalt med nåværende kode.

 

*Kommentar om at WoW suger og gode argumenter for å backe opp*.

 

/Flame on!

*Overseende nikk og rekommentere at du hadde denne i mine innlegg*

 

Nei, nå orker jeg ikke mer pvp for i dag. Og jeg har gått LITE i dag. Uff. Skal gå seg til neste uke, med AV! Da er det jo bare.. fem.. hundre.. tusen som skal lage seg .. 400+ resi premade.

Lenke til kommentar
*Overseende nikk og rekommentere at du hadde denne i mine innlegg*

 

Nei, nå orker jeg ikke mer pvp for i dag. Og jeg har gått LITE i dag. Uff. Skal gå seg til neste uke, med AV! Da er det jo bare.. fem.. hundre.. tusen som skal lage seg .. 400+ resi premade.

Må da ha litt underholdning i hverdagen (host, host).

 

*Nevne noe om at WoW er et 1000x grindespill :whistle: *

Lenke til kommentar
*Overseende nikk og rekommentere at du hadde denne i mine innlegg*

 

Nei, nå orker jeg ikke mer pvp for i dag. Og jeg har gått LITE i dag. Uff. Skal gå seg til neste uke, med AV! Da er det jo bare.. fem.. hundre.. tusen som skal lage seg .. 400+ resi premade.

Må da ha litt underholdning i hverdagen (host, host).

 

*Nevne noe om at WoW er et 1000x grindespill :whistle: *

*Samtykkende grynt og spørre seg selv hvorfor en som flamer har 5000 (femtusen) innlegg i wow-området*

 

:love:

 

Sove, nå. Kos dykk vidare!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...