LowBalls Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Kommer nok fram til det samma Slimda. Får ha en tank og healer! Takk gud for at blizzard lar oss flytte fra pve til pvp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg har jo også en feral-druide som tanker og spanker når det trenges, en fire-mage for ekstra deng, og snart en hunter for mye moro. Snart får jeg vel min tredje Hippogryph og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Hva skal til for å få gjort Kindness questet, som er det første i questchainen til å få netherdrake? Ingen ting dropper når vi dreper noe.. Skjønner det ikke. Endret 19. september 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Gege Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Spørsmål ang. denne achievement rewarden: For The Alliance! - Slay the leaders of the Horde. Reward - Black War Bear For The Horde! - Slay the leaders of the Alliance. Reward - Black War Bear Betyr dette at vi faktisk må inn i byene og f.eks drepe Thrall og resten av lederne i byene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Btw.. Så at vi var i raid, derfor funka det ikke å ta questet.. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Spørsmål ang. denne achievement rewarden: For The Alliance! - Slay the leaders of the Horde. Reward - Black War Bear For The Horde! - Slay the leaders of the Alliance. Reward - Black War Bear Betyr dette at vi faktisk må inn i byene og f.eks drepe Thrall og resten av lederne i byene? jaaaa, det blir gøy =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg lurte lenge på om jeg skulle bytte fra engineering til tailoring på magen min, men etter å ha bygd meg to helikoptre på én dag, var det liksom ikke like fristende med godt gear og mulighet for flyvende teppe i wotlk. Jeg får helikopter, motorsykkel og mekanisk struts. Ir happy tard Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Paladins har altid vært best til singletarget healing. De er maintank-healere nummer en.Prester er langt mer fleksible, og passer i hvilken som helst rolle. Personlig, spiller jeg prest, og har en paladin tank. Kos. holy priest + pala tank = win Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 shadow priest + død pala = win Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Noen erfarne feral-spillere her? Jeg skal levle en druid som skal bli min herb/mine epic flight form farming-alt i WotLK. Jeg trenger et godt feral leveling specc. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det er da ikke særlig vanskelig? http://www.wowhead.com/?talent=0ZxMGsfroeuioVxcz Begynn i Resto-treet. Ta de første fem punktene. Så går du til Feral-treet og opp hele veien, før du fullfører i Resto. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Så bra ut. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Må si meg uenig i å begynne i resto, rage/energy når du shifter er vel et typisk PvP-talent. Under levling bor du jo i en form i lange stunder uansett, det å få litt ekstra energy når du går i cat igjen etter å ha healt deg er tilnærmelig verdiløst. Gå full feral først, så support talents i resto. De ekstra gode talentene i feral er ikke noe du vil vente 5 ekstra levler på. (Lotp, mangle, 6% crit, faster run i cat, dobbel combo på crits, osv osv osv. lista er lang ang. godsaker i feral) Ren dps boost > pvp talents (og chance on hit senere i resto) imo Lenke til kommentar
War Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hvordan overfører folk karakterer til andre kontoer som er forskjellige og sier at det gikk pga blizzard så mellom fingrene osv. Systemet er jo automatisk og er det en mellomrom feil går det ikke. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Man kan overføre karakterer fra en konto til en annen om de er registrert på samme etternavn. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Free epixx i BRD folkens! Aliance kan også få Kodos o/ Endret 20. september 2008 av Cosha Lenke til kommentar
keZ Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Free epixx i BRD folkens! Aliance kan også få Kodos o/ Got the kodo! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg har sittet i hele natt og grinda Skinning fra 0-300..fytte satan så kjedelig! Visste hvor jeg skulle heldigvis. Men fra 270-300 tok jo en eeeeeevighet selv om jeg skinne gule og orange mobs hele tiden. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Free epixx i BRD folkens! Aliance kan også få Kodos o/ Tell me more. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå