Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

hva er cappen på nå i betaen?

 

I følge wotlkwiki er honor cappen fjernet.

 

Det blir lettere å få gear i LK. Tror det var 7 dager det tok å fylle honor cappen.

Den nåværende honor-capen kan man også lett fylle på 7 dager.

 

Ok. Det var jeg ikke klar over. Men det som betyr noe er jo hvor mye tid man må bruke hver dag.

 

 

 

Hvilke profesions har cooldowns? Jeg tankte at det kan være lurt å ha samme professions på flere chars ~4. Hvilke vil lønne seg å ha?

Endret av Dynejonas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aw man. Nå som jeg har poppa 70 på magen min, savner jeg VIRKELIG shamanen min. (De er på forskjellige servere, tok opp igjen for et par uker sida på ny server med vennegjeng)

 

Jeg merker det, AVgrindingen er IKKE det samme. Så gjett hva!

 

JEG GÅR PVE!

 

You bet. Kjøpe meg akkurat Belt Of Blasting, så nå skal jeg honorgrinde spell-damage socketene. :)

 

Seraphos, thou shallt nevar be forgotten! *legge rose på kiste*

 

(Gamle char'n, levlet og grindet med kjærlighet, affeksjon og følelser. Magen er skumlevlet for å kose meg med endgame).

 

*Snrf*

 

Kan du ikke bare transfere til den nye serveren?

Forskjellige factions. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har gjort det før. Og det fungerte fint.

 

Min lillebror hadde en konto med diverse chars. Jeg overførte 2 av dem til min.

Måtte inn på både hans mail og min egen og bekrefte. Har ikke fått noe trøbbel med det.

Tror det er noe med å ha det samme etternavnet som gjør at det er et unntak eller at blizz ikke bryr seg. (mulig jeg tar feil, men det funket fint for meg)

Lenke til kommentar
Tilbake igjen fra en liten pause.

Har Paladin 70 og Priest 70 som jeg må velge mellom main.

 

Hvilken class tror dere blir best som healer wotlk?

Føler at paladin er ganske sterk nå, men kan jo forandre seg

 

Er vel ganske vanskelig å si siden WOTLK ikke er ute? Og det kommer helt sikkert til å endre seg mellom nå og WOTLK kommer ut og etter at WOTLK har vært ute en stund. Samtidig så kommer det jo an på gear man har og hvor flink man er til å spille. Det er styrker og svakheter i begge to, personlig ville jeg valgt prest siden man kan utføre flere oppgaver, både aoe healing, healing over time og direkte healing - mens paladins bare kan direkte healing.

 

Kan du ikke bare spille begge to og se hvilken du liker best på level 80?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...