Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Er det bare meg som syns WotLK-items ser utrolig dølle ut? Alt er bare stats og ap/spellpower/haste, ingenting som f.eks. Piccolo of the flaming fire, Frozen shadoweave-settet, Figurine of the Colossus, The Decapitator, The lightning capacitator, Ashtongue-trinketene, class-trinkets fra SSC, etc.

 

Må si meg enig der. Håper at engineering fortsatt blir en morsom profession.

Jeg liker at items kan ha en morsom sideeffekt, buff, debuff eller whatever.

Så det skulle komme en del morsom mat. Satser på at det finnes items med litt humor i også.

Gjerne som en nyttig buff..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm.. er det mulig å få tilbake et item man har disenchanted ved uhell? Noen som har erfaring med det?

ja, ask a gm! :new_woot:

Kan få igjen stort sett hva som helst uansett, så lenge du ikke har solgt det på ah eller via trade :)

 

Får teste det.. hold på å lvl'e enchanting (mens jeg satt og surfet litt i et annet vindu) og plutselig gjorde jeg DE istedenfor gitt... Jaja.. er vel kanskje ikke første som har gjort det. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766

Jeg har nå 1.stk account som tilhører meg, og det har den gjort siden WoW ble sluppet i 2004/(05?)..:p

 

Anyways, det som er mitt problem nå. Jeg husker ikke secret-key + cd'key er ikke å finne. Ja, jeg vet! Ta vare på det du betaler dyre dommer for hver måned, men det har jeg nå lært, så ikke kom med den. :p Er det mulig å lage ny account, deretter transfere characteren fra en gammel account til en ny en uten å ha den gamle secret eller cd'key for at det skal virke? Så lenge det er samme navn på account, da skal det vel gå fint?

 

 

-L@rSeRn-

Lenke til kommentar

War: Du skriver accountnavnet på boksen, så du har det. Skriv med sprit-tusj eller lignende så det ikke halvveis forsvinner om et par måneder. La det tørke godt før du setter det inn i hylla igjen.

 

L@rSeRn: Det går ann, så lenge etternavnet er identisk med den gamle kontoen. (Grunnen til at bare etternavnet står som B**** i Account Management). Du trenger hverken CD-key eller SA for å migrere. :)

Lenke til kommentar
War: Du skriver accountnavnet på boksen, så du har det. Skriv med sprit-tusj eller lignende så det ikke halvveis forsvinner om et par måneder. La det tørke godt før du setter det inn i hylla igjen.

 

L@rSeRn: Det går ann, så lenge etternavnet er identisk med den gamle kontoen. (Grunnen til at bare etternavnet står som B**** i Account Management). Du trenger hverken CD-key eller SA for å migrere. :)

 

Stemmer nåkk dette ja.

Jeg hadde glemt brukernavn og/eller passord på min gamle account. Kjøpte ny CD nøkkel online, og registrerte meg igjen. Installerte, patchet og startet WoW og vips! Alle mine gamle chars ble listet opp! :new_woot:

Ble veldig overrasket, siden jeg lagte en helt ny konto med nytt brukernavn. Men når jeg leser

Det går ann, så lenge etternavnet er identisk med den gamle kontoen
så forklarer jo det saken. Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar

Aw man. Nå som jeg har poppa 70 på magen min, savner jeg VIRKELIG shamanen min. (De er på forskjellige servere, tok opp igjen for et par uker sida på ny server med vennegjeng)

 

Jeg merker det, AVgrindingen er IKKE det samme. Så gjett hva!

 

JEG GÅR PVE!

 

You bet. Kjøpe meg akkurat Belt Of Blasting, så nå skal jeg honorgrinde spell-damage socketene. :)

 

Seraphos, thou shallt nevar be forgotten! *legge rose på kiste*

 

(Gamle char'n, levlet og grindet med kjærlighet, affeksjon og følelser. Magen er skumlevlet for å kose meg med endgame).

 

*Snrf*

Lenke til kommentar
Aw man. Nå som jeg har poppa 70 på magen min, savner jeg VIRKELIG shamanen min. (De er på forskjellige servere, tok opp igjen for et par uker sida på ny server med vennegjeng)

 

Jeg merker det, AVgrindingen er IKKE det samme. Så gjett hva!

 

JEG GÅR PVE!

 

You bet. Kjøpe meg akkurat Belt Of Blasting, så nå skal jeg honorgrinde spell-damage socketene. :)

 

Seraphos, thou shallt nevar be forgotten! *legge rose på kiste*

 

(Gamle char'n, levlet og grindet med kjærlighet, affeksjon og følelser. Magen er skumlevlet for å kose meg med endgame).

 

*Snrf*

 

Kan du ikke bare transfere til den nye serveren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...