Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Tar jo ikke lang tid å kjøre et par low-level runs for mats heller da, desutten så er low-level greenies skambillig, i allefall på de serverene jeg spiller på. Har mats for enchanting 1-300 på paladinen min, og jeg har neppe betalt mer enn 100g for det.

 

edit: 301-375 er heller ikke så ille, om man sparer på det som dropper av greenies/blues(/epics).

 

Det er i allefall en myte at enchanting er så ille å levle, tok meg vel et par dager, og kanskje 400g max, 1-375 på priesten.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tar jo ikke lang tid å kjøre et par low-level runs for mats heller da, desutten så er low-level greenies skambillig, i allefall på de serverene jeg spiller på. Har mats for enchanting 1-300 på paladinen min, og jeg har neppe betalt mer enn 100g for det.

 

edit: 301-375 er heller ikke så ille, om man sparer på det som dropper av greenies/blues(/epics).

 

Det er i allefall en myte at enchanting er så ille å levle, tok meg vel et par dager, og kanskje 400g max, 1-375 på priesten.

Tok meg 1000g+++ å kjøpe alt av mats på gamle shammien min.
Lenke til kommentar

Arrgh,full kveld med wipes på RoS... Beste tryet var 63% i p3(det var forøverig også eneste gangen vi kom til p3)

 

Er det virkelig så vanskelig å interupte riktig på den bossen? Hver eneste deaden ble jo interupta, å den gangen vi kom til p3 var det med 2 eller 3 interupts da også

 

*rivesegselvihåret*

Lenke til kommentar
Tar jo ikke lang tid å kjøre et par low-level runs for mats heller da, desutten så er low-level greenies skambillig, i allefall på de serverene jeg spiller på. Har mats for enchanting 1-300 på paladinen min, og jeg har neppe betalt mer enn 100g for det.

 

edit: 301-375 er heller ikke så ille, om man sparer på det som dropper av greenies/blues(/epics).

 

Det er i allefall en myte at enchanting er så ille å levle, tok meg vel et par dager, og kanskje 400g max, 1-375 på priesten.

 

Hvilken syk økonomi har serverne dine? Det å kjøpe mats for 275-300 er i seg selg absurd dyrt. Greater Eternal Essence er jo overpriset til tusen, og Large Brilliant Shard er heller ikke billig.

Har selv to enchantere på 375 og kan ut fra erfaring si at 275-300 er uberdyrt/noe vanskelig og tidskrevende å skaffe selv, 300-350 er overbillig/lett å skaffe mats til selv. 350-375 tar tid, og det koster mye mer mats + at du må ha reputation formulas/kjøpe formulas for å skille videre.

At du kun har brukt 100 g for 1-300 missunner jeg sterkt.

Lenke til kommentar
Tar jo ikke lang tid å kjøre et par low-level runs for mats heller da, desutten så er low-level greenies skambillig, i allefall på de serverene jeg spiller på. Har mats for enchanting 1-300 på paladinen min, og jeg har neppe betalt mer enn 100g for det.

 

edit: 301-375 er heller ikke så ille, om man sparer på det som dropper av greenies/blues(/epics).

 

Det er i allefall en myte at enchanting er så ille å levle, tok meg vel et par dager, og kanskje 400g max, 1-375 på priesten.

 

Hvilken syk økonomi har serverne dine? Det å kjøpe mats for 275-300 er i seg selg absurd dyrt. Greater Eternal Essence er jo overpriset til tusen, og Large Brilliant Shard er heller ikke billig.

Har selv to enchantere på 375 og kan ut fra erfaring si at 275-300 er uberdyrt/noe vanskelig og tidskrevende å skaffe selv, 300-350 er overbillig/lett å skaffe mats til selv. 350-375 tar tid, og det koster mye mer mats + at du må ha reputation formulas/kjøpe formulas for å skille videre.

At du kun har brukt 100 g for 1-300 missunner jeg sterkt.

 

Auctioneer + bud på grønnitems = win.

 

Alldri kjøp ferdigdisenchanta shards/dusts/essences, er nesten bestandig billgiere å disenchante greenies fra ah.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Hmf..vurderer å droppe alchemy på 70-magen min og ta skinning istedet. Trenger cash frem mot WOTLK. Tjener så sykt bra på å skinne og selge alt sammen på AH. Og Herbalism er jo en gullgruve, selger heller alt av planter enn å waste dem i potions jeg bare bruker opp selv. Herb er på 375 fra før. Har ikke fått kjøpt meg swift windrider (280%) mounten engang..mangler ca. 4000.

Tjener også en bra slant på å gjøre alle Sunwell-dailyene hver dag. Hvis jeg hadde orket det, da.

 

Men så er det å gidde å grinde seg oppover gjennom alle noob-områdene som Barrens osv da. Poenget er jo å levele opp skillen ikke kjøpe noe på AH.

 

Vil det ta lang tid til 375 tror dere? Hvis man vet hvor de forskjellige levels på mobs er, såklart.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hmf..vurderer å droppe alchemy på 70-magen min og ta skinning istedet. Trenger cash frem mot WOTLK. Tjener så sykt bra på å skinne og selge alt sammen på AH. Og Herbalism er jo en gullgruve, selger heller alt av planter enn å waste dem i potions jeg bare bruker opp selv. Herb er på 375 fra før. Har ikke fått kjøpt meg swift windrider (280%) mounten engang..mangler ca. 4000.

Tjener også en bra slant på å gjøre alle Sunwell-dailyene hver dag. Hvis jeg hadde orket det, da.

 

Men så er det å gidde å grinde seg oppover gjennom alle noob-områdene som Barrens osv da. Poenget er jo å levele opp skillen ikke kjøpe noe på AH.

 

Vil det ta lang tid til 375 tror dere? Hvis man vet hvor de forskjellige levels på mobs er, såklart.

 

 

tok meg 3dager, ganske casual grinding, satt ikke hele dagen.. men jeg skinnet litt ekstra siden jeg skulle levle leatherworking etterpå(samle mats først), så hvis man bare er ute etter points, så 1-2dager? kanskje mindre?

Lenke til kommentar
Så at folk slutter å barbere seg på hodet i det virkelige liv vil være helt idiotisk fordi håret da ville grodd ut igjen?

På 10 min etter man har betalt 12g?

 

Var mer en spøk ja, kan ikke kalle wow realistisk.

 

Hmf..vurderer å droppe alchemy på 70-magen min og ta skinning istedet. Trenger cash frem mot WOTLK. Tjener så sykt bra på å skinne og selge alt sammen på AH

 

Jeg har skinning nå som jeg nettopp tok på en lvl 60 og bar brukt masse tid på å drepe mobs for å skinne dem.Har iallefall ikke tjent noe kunne jeg brukt den tiden på lvl 70 quest isteden.

Endret av War
Lenke til kommentar
Er det bare meg som syns WotLK-items ser utrolig dølle ut? Alt er bare stats og ap/spellpower/haste, ingenting som f.eks. Piccolo of the flaming fire, Frozen shadoweave-settet, Figurine of the Colossus, The Decapitator, The lightning capacitator, Ashtongue-trinketene, class-trinkets fra SSC, etc.

 

Nå har vi jo garantert ikke sett all loot fra WotLK da, så smør deg med litt tolmodighet så kjem det nok noen fete ting som sier "kul epeen" :)

Lenke til kommentar
Er det bare meg som syns WotLK-items ser utrolig dølle ut? Alt er bare stats og ap/spellpower/haste, ingenting som f.eks. Piccolo of the flaming fire, Frozen shadoweave-settet, Figurine of the Colossus, The Decapitator, The lightning capacitator, Ashtongue-trinketene, class-trinkets fra SSC, etc.

 

Det var vel slik i Retail Beta og TBC Beta også, at man ikke så slike items før tett oppimot release. Akkurat nå er det mange items som er likt itemized, og det har de jo sagt at de skal gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Er det bare meg som syns WotLK-items ser utrolig dølle ut? Alt er bare stats og ap/spellpower/haste, ingenting som f.eks. Piccolo of the flaming fire, Frozen shadoweave-settet, Figurine of the Colossus, The Decapitator, The lightning capacitator, Ashtongue-trinketene, class-trinkets fra SSC, etc.

 

Må si meg enig. Utover forventet oppgradering av stats er det ikke noen spennende items enda. Får håpe det kommer noen etterhvert!

Lenke til kommentar
Hmf..vurderer å droppe alchemy på 70-magen min og ta skinning istedet. Trenger cash frem mot WOTLK. Tjener så sykt bra på å skinne og selge alt sammen på AH. Og Herbalism er jo en gullgruve, selger heller alt av planter enn å waste dem i potions jeg bare bruker opp selv. Herb er på 375 fra før. Har ikke fått kjøpt meg swift windrider (280%) mounten engang..mangler ca. 4000.

Tjener også en bra slant på å gjøre alle Sunwell-dailyene hver dag. Hvis jeg hadde orket det, da.

 

Men så er det å gidde å grinde seg oppover gjennom alle noob-områdene som Barrens osv da. Poenget er jo å levele opp skillen ikke kjøpe noe på AH.

 

Vil det ta lang tid til 375 tror dere? Hvis man vet hvor de forskjellige levels på mobs er, såklart.

 

Jeg hadde herb på hunter og skinning på druid.

Dette var helt omvendt av hva som er bra, så jeg bestemte meg for å bytte.

Levlet herb på druid på en kveld. Skinning på hunteren tok to kvelder.

Skal nevnes at jeg har epic flying på begge to.

 

Men det var værdt det. Nå har druiden herb og engineering for å samle motes.

Beste professions til en druid. Lover at gullet renner inn. åper det blir på samme måten i wotlk.

Hunteren har skinning og enchanting. Enchanting for at jeg kjører brd, lbrs, DM osv. for masse disenchants som selger veldig bra.

 

Jeg har funnet ut etter mye bytting av yrker at dette er de som gir meg best betalt.

Jeg hater dailyes, så denne formen for grinding er min income.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...