Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg har samlet opp utrolig mye skrammel i bankene mine.

Nå lurer jeg på hva som burde selges og hva som burde taes vare på.

Flere av dere har jo spilt beta en stund og mange av dere har større innsikt i auctionhouse og har kanskje gjort opp en mening om hvilke varer som mister verdi når wotlk kommer ut.

 

Spørsmålet mitt er jo ganske greit.

 

Hvilke varer, mats, pots, shit and stuff bør jeg prøve å bli kvitt før wotlk kommer i hyllene.

 

Herbs, spesielt lowlevel herbs kommer hvetfall til å bli mangelvare når folk skal levle inscription.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Solgte aldri magen, nei. Og den forblir mainen min i WotLK.

 

Gjort deg noen tanker angående WotLK-talents sålangt?

 

Det ser ut til at blizzard fortsetter med "frost til pvp og fire til pve"-konseptet, noe jeg synes er like greit. Jeg blir nok fire specced i WotLK også. Men jeg har ikke theorycraftet noenting rundt de nye talentsa, og de kommer garantert til å få ytterlige forandringer innen patchen sleppes, så vi får bare vente og se.

 

Men jeg trur ikke WotLK blir store forandringen fra BC når det gjelder magen.

Lenke til kommentar

Mekket meg en Trial acc. for noen dager siden som jeg bestemte meg for å oppgradere til en vanlig account og deretter TBC.

Fant ut at det var fint mulig å gjøre dette på account management på wow-europe og gjorde så. Dagen derpå fikk jeg 2 stykk mail ifra Blizzard som såg slik ut.

 

 

Denne hører ved upgrade til normal account;

 

Greetings,

 

This notice is being sent to inform you that we are unable to successfully process the recently requested electronic upgrade for World of Warcraft account *SNIP*. As such, this account has been set to the account type which it was at before the electronic upgrade and no charges have been processed for this.

 

Please contact the Blizzard Billing Support department by telephone via the phone numbers provided at http://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html for further assistance. Please note that due to security concerns we will be unable to assist you via email.

 

We apologize for the inconvenience this may cause and thank you for your patience in this matter.

 

Regards,

 

Blizzard Entertainment Europe

http://www.wow-europe.com/en

 

 

Og denne hører ved upgrade til The Burning Crusade;

 

Greetings,

 

This notice is being sent to inform you that we are unable to successfully process the recently requested electronic upgrade for World of Warcraft account *SNIP*. As such, this account has been set to the account type which it was at before the electronic upgrade and no charges have been processed for this. In addition, in order to protect the security of both this World of Warcraft account and your payment method we have disabled access to this account to prevent potential abuse.

 

Please contact the Blizzard Billing Support department by telephone via the phone numbers provided at http://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html for further assistance. Please note that due to security concerns we will be unable to assist you via email.

 

We apologize for the inconvenience this may cause and thank you for your patience in this matter.

 

Regards,

 

Blizzard Entertainment Europe

http://www.wow-europe.com/en

 

 

Er det mulig at upgrade prosessen gikk til fjells pga. at jeg prøvde å oppgradere kontoen med nesten null pusterom mellom trial<normal<tbc? Accounten er vertfall sperret.

Noen som har dårlig erfaring med online account upgrade via wow-europe, eller er det gode boller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...