Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er nok det, det du har er et oppned kors, noe som alle vet hva betyr. og for meg er det støtende. Du kan jo skifte til noe annet som f.eks; en blomst? you decide

 

Jeg tar meg ikke nær av det. Synes kanskje det ikke er et veldig nyttig statement, men det burde få gå. Dog, siden hwno sensurerer det minste henvisning eller avatar av/om islam og karikaturer, så er det jo en skikkelig skjevhet. Her burde det være enten eller, ja eller nei, og ikke selektiv religions fornærming.

Lenke til kommentar
Skogslik, folk i denne delen av forumet er så skjøre skjønner du.

 

er ikke skjør, har bare noe imot satanister, dog jeg sier ikke at skogslik er d.

 

Er ikke alle som forbinder "kors" som noe religiøst Faber. Er nok du som gjør det alene. For alt du vet kan det der være et utklipp av et større bilde, det kan være to streker på en svart bakgrunn.

Over til at du har noe imot satanister; Tviler STERKT på at du vet hva en satanist som faktisk er en satanist er. Er du kristen (noe jeg tolker her og nå, godt mulig jeg tar feil) må nesten satanister få lov til å være satanister.

 

[saksopplysning] Satanister er ikke ikledd svart og utøver ritualer som inneholder kniver, jomfruer, et altar og en del blod!

 

At satanister blir assosiert med et kors som henger opp ned er også en feiltagelse. Mange tror satanister er imot kristendommen (derav et oppned kors som skal symbolisere "anti kristendom"). De er ikke imot kristendommen, men har ulike syn på ting.

 

Så jeg syns kommentaren din "er ikke skjør, har bare noe imot satanister, dog jeg sier ikke at skogslik er d" blir for tynn. Satanisme er en trosretning lik alle andre og folk må få lov til å tro på det de måtte ønske. Hadde du eller noen andre hatt gud/jesus/mohammed o.l. som bilde hadde det vært like støtende som skogslik's bilde - om ikke mer støtende enn skogslik's bilde. Og når gud/jesus osv. ikke er støtende er heller ikke skogslik's bilde det.

At du assosierer det med satanister blir på en måte din egen feil, ingen andres.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...