Lightningwolf Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hvor lang tid brukte dere på å lære dere Maghteridon fighten? Guilden min skal ha first attempt på han nå på onsdag, å vil gjerne ha et lite estimat om hvor mye vi bør forberede oss på å lære-wipe-lære-wipe-lære-wipe osv. Nå er han enkel. Før brukte vi leeeenge på å downe han. Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hvorfor så jævlig hast med denna predownloaden?Man kan spille mens den laster ned, man kan sette den til å laste ned når du ikke spiller og man kan egentlig gi faen i å laste den ned. Hvorfor så mye syt om at den ikke er ferdig? Det er jo for å slippe å laste ned alt på patchdagen. Ikke sant. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hvor lang tid brukte dere på å lære dere Maghteridon fighten? Guilden min skal ha first attempt på han nå på onsdag, å vil gjerne ha et lite estimat om hvor mye vi bør forberede oss på å lære-wipe-lære-wipe-lære-wipe osv. I de fleste tilfeller er det klikkernes skyld om det er wipe. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) ffs, de burde timent zepplinene litt mere synes jeg, tok fra Stranglethorn vale, så når jeg kom fram til undercity så rakk jeg akuratt ikke den til orgrimmar men på en lys side, har nå et hvit kylling som pet ( Er horde btw ) Endret 13. september 2008 av Silo Lenke til kommentar
toranv Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 10 man er rekorden vår på maggy =D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det finnes massevis av "boss fighting guides" på nettet, med bilder og forklaringer hvor de forskjellige gruppene og klassene bør stå, hvilke angrep bossen kommer til å utføre og når og alt mulig sånt. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 www.bosskillers.com Lenke til kommentar
War Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Husk også at på noen bosser er 99% av guidene utdaterte med tanke på patchnerfs osv. Da fikk jeg laget noen banker og 40.000 trommeladninger Skal bli en del haste fremover. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 patch 3.0.2 er vist ute på test servere nå. så det er vell ikkje så altfor lenge til den kommer live heller nå Lenke til kommentar
Unbeaten Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Har det kommet noen ikke-fake patchnotes til denne? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Her: http://www.mmo-champion.com/ Lenke til kommentar
Unbeaten Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 ah... lenge leve latskap men takk, takk ! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 jeg prøver å logge in atm. men har stått stille i snart 5min ptr serveren er nok litt overbelastet tror jeg Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Noen som vet om det kanskje blir premades på PTR? Hadde vært gøy å testa talents og nye spells o.l. til andre klasser enn paladin og det kan jeg ikke i EU betaen nå når det ikke blir noen premades for oss. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 tenkte ejg skulle lage meg en macro som gjør at jeg og pettet mitt attacker samtidig, er warlock. Har /petattack, men hva commandoen for at jeg skal caste en shadowbolt som ligger på "2" ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Har ingenting å si hvor på actionbaren spellen ligger. Du skriver /cast "navn på spell og grad") /cast Frostbolt (rank 2) f.eks. Og du kan ikke bare legge masse spells etter hverandre nedover siden det er cooldown mellom spells. Da kjører den den første i rekka og stopper. Endret 14. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
tmg Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 /cast Shadowbolt bare google macro commands Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hvis du dropper å ta med rank så blir det automatisk maxrank eller er det siden jeg er warrior at det funker uten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Funker for alle Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 finnes det en tråd om pluss og minus med Aldor Vs scryers ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå