Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor vil du ha noen busker på skuldrene? Blizzard var tydeligvis full når de laget tier1 settet til druids.. Elg med busker på skuldrene? Jeg ler hver gang jeg ser en druid med disse. Det samme gjelder fo tier2 head.

5614402[/snapback]

 

 

Tror du har misforstått litt, man reiser ikke i MC eller BWL for å finne gear som ser bra ut, man reiser der for å få epics til å forlenge e-pennisen sin.

Lenke til kommentar

Nå trenger jeg f*en meg ny armor til magen min. Den er lvl 35, roben min requires 22, osv osv osv. Hva slags armor er bra for min lvl? Vil helst kjøpe den på AH, har 41g å rutte med atm, så gjør ikke noe om det er litt dyrt. Noen forslag? Trenger bedre arnor kjapt så jeg får fortsatt grindingen og questinga mi. Gearet jeg har nå er så sugent at det er helt sykt.

Lenke til kommentar
Så du bruker 15g på ett item som dropper random i SM, rett før du skal ha mount?

Bortkastede penger.

5617291[/snapback]

Jeg hadde en drøss med gull i den levelen så det var ikke noe problem for meg iallefall.. :hmm:

 

 

Jeg bruker faktisk fortsatt Barman Shanker mens alle de andre roguene har et bra dagger så nå venter jeg bare på gutgore/PB/CH/Dragonfang Blade..

Syntes det var litt rart når vi drepte nef for første gang og jeg drepte han med en knust flaske...

post-75834-1140124681_thumb.jpg

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...