Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Nå høres jeg helt utrolig hjelpesløs ut, men..

 

Når jeg høyreklikker på min downloader, åpner den kun selve vinduet. Vinduet har jo tre tabs, File, View, Help. Det nærmeste er jo da "Preferences", men der er det kun P2P-valg og don't trottle background download, som ikke gjør noe.

 

Utrolig frustrende at den ikke bare kan laste ned med vanlig hastighet, da. Alltid er det et eller annet, jeez..

 

Har vel lite annet valg enn å la den laste ned i løpet av natta, og håpe det tar seg opp.

 

Takk for hjelp uansett, da. :p

 

Hvis du åpner Launcheren din, som skal komme opp uansett når du skal spille, så trykker du på options. Der skal du tikke av et valg som heter "Download while playing World of Warcraft".

 

Da skal den laste ned mens du spiller. Men aner ikke hva som gjør at det går så sakte hos deg. Er sakte her også, men 1% hvert 30-40 minutt? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du åpner Launcheren din, som skal komme opp uansett når du skal spille, så trykker du på options. Der skal du tikke av et valg som heter "Download while playing World of Warcraft".

 

Da skal den laste ned mens du spiller. Men aner ikke hva som gjør at det går så sakte hos deg. Er sakte her også, men 1% hvert 30-40 minutt? :p

*Snap fingers*

Så klart. Takk for den, da ble det spilling likevel.

 

Nei, ikke vet jeg. Og den lyser så fint og grønt, knappen lille på boksen, så. Vet rett og slett ikke, men det går altså veldig sakte.

 

:)

Lenke til kommentar
Hahaha, her har du sittet og bannet i hele dag over å ikke kunne spille, så klarte du ikke finne ut at du bare kunne hake av en liten boks i options for å spille mens den lastet ned..*fail*

Ja!

 

Greia var jo det at visse personer tok det for gitt at dette hadde man sjekket..

 

MEN, derimot. Å bruke *fail*-emote i seg selv er vel mer fail enn failemoten tilsier, hva.

 

EDIT: Kuldesjokk, nei, men jeg hadde jo da av uforklarlige grunner tidligere huket av "download while playing", så det starta jo ikke av seg selv. (..før jeg rs'a wow i fire-tida - og oppdaget at det faktisk tok lengre tid enn ventet)

 

Nå glemte jeg det andre spørsmålet mitt og. :wee:

 

EDIT: Jo, altså. Poenget var jo ikke det at jeg ikke kunne spille akkurat nå. Poenget var at den står helt fast på 50%, og jeg vil gjerne spille i morgen. (Jeg trodde egentlig det ville ta en-to timer og hadde tenkt til å kjøre den fra fire til ~seks-sju).

Men sånn det er nå, kommer den ikke noe sted. Og når den ikke kommer noe sted, så.. Gjør det strengt tatt ikke noe, men jeg trenger det jo til patchen som kommer om.. lang tid?

 

Ja. Den har altså stått på 50% i en god del timer nå, så. Er defragmenter-night, så den får stå på i natt.

 

God natt ja. :)

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Noen som har sett noen hint i beta om trommer kommer til å kreve LW på lvl 80 også?

Nå ser jeg protwarriors holypalas osv mekker LW for trommer only pga sunwell krever en god del dps.

(lager trommer så gruppa øker dps)

Selv skillet jeg LW pga dps biten, og det er det lille som skal til for å få ned div bosser. Ikke må healers bruke drums of battle heller, de kan også bruke resoration for mana\hp regen. Manaproblemer kan fort bli ett issue når man stacker mye haste. LW er atm beste raiddps proffession man kan ha, men i wotlk vil man få en 2mins debuff som gjør at du ikke kan få effekten av nye trommer :\

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Noen som har sett noen hint i beta om trommer kommer til å kreve LW på lvl 80 også?

Nå ser jeg protwarriors holypalas osv mekker LW for trommer only pga sunwell krever en god del dps.

(lager trommer så gruppa øker dps)

Selv skillet jeg LW pga dps biten, og det er det lille som skal til for å få ned div bosser. Ikke må healers bruke drums of battle heller, de kan også bruke resoration for mana\hp regen. Manaproblemer kan fort bli ett issue når man stacker mye haste. LW er atm beste raiddps proffession man kan ha, men i wotlk vil man få en 2mins debuff som gjør at du ikke kan få effekten av nye trommer :\

 

Er det ikke samme saken med bloodlust/heroism også ?

Lenke til kommentar
har latt downloaden stå på i hele natt, og er ikke ferdig, ffs :(

Har hatt den på i natt jeg og, men veit ikke om den er ferdig eller ikke. :p

 

Er det sånn at når det ikke står noe om PRE (PRE) -patch i launcher'n, så er den ferdig? Var ikke noe downloader-vindu eller noe, så.. Kommer ikke opp noe, får vel bare regne med at den er ferdig da.

Lenke til kommentar
Hvor lang tid brukte dere på å lære dere Maghteridon fighten? Guilden min skal ha first attempt på han nå på onsdag, å vil gjerne ha et lite estimat om hvor mye vi bør forberede oss på å lære-wipe-lære-wipe-lære-wipe osv. :)

brukte et par uker back in teh days. Men har vel blitt nerfet en del siden den gang. Nå tar vi bossen medd 15mann :<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...